apeklatt Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Har aldri reist med den før. Har bestilt julebuffet den ene veien. Regner med det blir en eller annen restaurant andre ceien. Må man pynte seg når man skal spise middag? Kan man spise frokost i feks joggebukse?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Kjære vene... ta på deg en vanlig bukse hverfall. La joggebuksa ligge hjemme. Anonymkode: bc98f...11a 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Du må vel ingenting. Men man kan godt prøve å gjøre en innsats. Joggebukse bruker man hjemme. Mange kommer til å være pyntet. Men helt normale klær funker fint. Anonymkode: 5a5f3...045 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 De fleste er normalt velstelt til frokost, både på hotell og ferger. Stell deg som vanlig. Joggebukser går man ikke ut med. Du trenger ikke være pyntet til middagen, de som velger buffet er gjerne en salig blanding av feststemte, pyntede mennesker og småbarnsfamilier i vanlige klær. Er et veldig problematisk å ta på seg vanlig, fine klær? Anonymkode: 57899...2c2 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Var der i oktober selv. Overraskende få som var pynta synes jeg. De fleste gikk i vanlige eller vanlige pene klær. Mulig det er litt mere pynting nå rundt juletider da. Men hadde ikke stresset med klær. Vanlige litt pene klær holder lenge. Anonymkode: b4759...7d0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Nei ikke joggebukse på kielfergen nå i julen. Alle er enten pyntet eller har på seg vanlige klær. Med mindre du skal på treningsrommet. Anonymkode: 13fc8...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Nå har vi ikke tatt den båten i julen, men til frokost så bruker sønnen min joggebukse og hettegenser. Men til middag, da er det penere bukse og skjorte. Jeg bruker alltid kjole. Anonymkode: 0f5aa...6e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå