AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #21 Skrevet 8. desember 2022 At hun kommer veldig sent hjem fra julebord med jobben, legger seg naken inntil og ber meg sjekke om hun er fylt. Da får jeg julestemning ! Anonymkode: dc382...b84 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #22 Skrevet 8. desember 2022 Oppbygging, antydninger og hint. Elsker å flørte med mannen i hverdagen, slik at det langsomt bygges opp forventning og spenning. Det kan være blikk, ord, eller sensuelle kjærtegn på noen av mine mange erogene områder (ikke skritt eller bryster). For eksempel et mykt kyss i nakken mens han har et fast grep om midjen min, eller en hånd som glir langsomt opp og ned låret mitt, noen ganger ertende nært underlivet, men aldri rett på. Jeg har aldri blitt kåt av å plutselig se en penis i hverdagen. Stemningen må være på plass før den blir interessant for meg. Er den det så er penis en av mange ting jeg elsker ved mannen, men det er uansett ikke den kroppsdelen som tenner meg mest, helt uavhengig av størrelse og utseende på den. Jeg foretrekker å se glimt av ting som gir fantasien noe å jobbe med. Underarmene hans når han har dratt opp ermene på genseren. Hendene når de knar en deig eller griper rundt et uskyldig kjøkkenredskap. Synet av den silkemyke huden på magen som blottes i et kort øyeblikk når han løfter armene over hodet for å strekke seg. Rynken mellom brynene og det smått anstrengte smilet som viser at han synes det begynner å bli mer og mer vanskelig å holde seg i skinnet... Det kan være supert med en kjappis iblant, men det kan aldri måle seg med magien som oppstår når man endelig får åpne gaven man har gått og gledet seg til i flere dager, og både kropp og hode er 100% innstilt på å gi og motta nytelse. Anonymkode: e8ff1...954 1 3 2
Embla Othea Skrevet 8. desember 2022 #23 Skrevet 8. desember 2022 Han må ta seg godt ut, være muskuløs og overraske meg med gaver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #24 Skrevet 8. desember 2022 Få se han naken, at han kysser meg lidenskapelig på halsen. Vær nær han hud mot hud. Anonymkode: 44850...73e 1
Thanos Skrevet 8. desember 2022 #25 Skrevet 8. desember 2022 Hun trenger bare å gå forbi med stumpen godt synlig...i en tettsittende bukse. Nam!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #26 Skrevet 8. desember 2022 Åh, det er så mye. Alt fra uskyldige ting som at han står og lager middag eller tar ut søppelet eller henter drikke til meg. Alt av kjærtegn, når han stryker på meg når vi sitter i sofaen eller jeg får et klaps på rumpa når jeg går forbi eller han kysser meg i nakken når jeg står på kjøkkenet. Herregud, sistnevnte Og så klart blir jeg kåt av å kysse og kline og å ta på hverandre, men det er vel ganske universelt. De jevnlige små tingene gjennom dagen er det som skal til for at jeg er mye kåt. Hadde slitt med å tenne på han når vi havna i senga om vi ikke delte den oppmerksomheten for hverandre i løpet av dagen. Anonymkode: f2587...322
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #28 Skrevet 8. desember 2022 Blir kåt av jenter med veltrent squat-rumpe, smal og deilig midje og faste pupper som ikke henger eller ser ut som tomme plastposer. Silkemyk hud og velstelt hår. Thats it! Anonymkode: cbad9...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #29 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kyss, kos, flørt, at han viser at han er kåt (men ikke på en masete /furtete/forlangende måte, han må heller ty til førstnevnte, og inspirere meg). Likevel, først og fremst blir jeg bare kåt helt av meg selv hver andre til tredje dag, om alt er ok. (Ikke sykdom/stress/sorg for eksempel.) Kroppen min har behov for sex, og det behovet melder seg jevnlig, om jeg så er alene. Kan ta bare en dag, om vi nettopp har hatt veldig god sex, eller maks tre dager. Anonymkode: 40800...790 Omfgggg GI MEG LITT 🥲😭😭😭 Kroppen min blir ikke kåt av seg selv lenger 😭😭😭😭😭 Anonymkode: 0eecb...719 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #30 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Omfgggg GI MEG LITT 🥲😭😭😭 Kroppen min blir ikke kåt av seg selv lenger 😭😭😭😭😭 Anonymkode: 0eecb...719 Du der har jeg vært også, fordi småbarn og stress liksom tok bort alt det seksuelle fokus og lyst. Da måtte jeg ta tak i det. Leste bøker og så filmer som jeg husket at hadde gjort meg kåt, fantaserte bevisst om seksuelle ting, stresset ned og brukte lang tid i dusjen ved å smøre meg inn med såpe og lotion etterpå til å bare sanse og føle, samt onanerte litt hver dag. (Det siste også gjerne i dusjen. ) Da våknet kropp og seksualitet igjen. Om du tidligere har hatt en velfungerende seksualitet er den nok sikkert bare gått i dvale. PS! Viktig å ikke ha sex du ikke har glede av. Vær heller ærlig med din partner, og gi overnevnte litt tid. Jeg tror ikke slikt fungerer dersom man samtidig har sex man ikke ønsker eller nyter. Anonymkode: 40800...790 3
Hippogriff Skrevet 8. desember 2022 #31 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 17.23): Hva må partneren gjøre for å få deg kåt ? Hva som skal til ? Hva tenner du på ? Anonymkode: 87fcc...e69 Det holder å la meg se ham, høre ham eller bare tenke på ham. Damn den mannen er sexy!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #32 Skrevet 9. desember 2022 Maskinfører skrev (21 timer siden): Kvinnfolk som ikke maser Finnes ikke Anonymkode: e9a7c...cd9 1
bullehurk Skrevet 9. desember 2022 #33 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 0.21): Min samboer! Han er 22 og jeg er 44. Han er utrolig deilig - også i sengen 🍑🍆💦👁️👄👁️🔥 Anonymkode: 0751d...419 FOrstår jeg veldig godt. Moden dame/ung mann er den beste combo som finnes, sexen er amazing ! 1
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #34 Skrevet 9. desember 2022 Jeg blir kåt av mange ting. Det kan være det visuelle, som å se partneren min kledd i sexy undertøy, eller å få komplimenter og ord som får meg til å føle meg attraktiv. Det kan også være det fysiske, som for eksempel å kysse, kjæle, nappe og streife lett med fingrene over kroppen min. Det kan også være det mentale, som å dele fantasier, ha samtaler som bygger opp stemningen, eller å ha det virkelig gøy sammen. For å få meg kåt må partneren min vise meg oppmerksomhet og kjærlighet og være villig til å eksperimentere og prøve nye ting. 1
Christina82 Skrevet 9. desember 2022 #35 Skrevet 9. desember 2022 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Christina82, mod
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #36 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Finnes ikke Anonymkode: e9a7c...cd9 Åjoda har truffet noen av dem ikke for date da men vennskap
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #37 Skrevet 9. desember 2022 Bare jeg ser på henne og tenker på sex, så er jeg klar. Noen ganger holder det å bare tenke på henne også. Anonymkode: 7b0ed...7b4
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2022 #38 Skrevet 9. desember 2022 Dersom det er en ukjent kvinne er det nok med et blikk. Enkelte kvinner har et blikk som sier nokså tydelig at jeg vil ha deg. Dette blikket kommer oftest etter at jeg har sett på enkelte steder. Kvinner som "svarer" ok, gjør meg tent.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #39 Skrevet 9. desember 2022 Emosjonell nærhet kombinert med fysisk nærhet, eller stemmen hans, flørtingen, utseendet hjelper også men om det ikke er kjemi spiller det ingen rolle hvor kjekk han er rent estetisk. Anonymkode: 798bd...b8f 1
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2022 #40 Skrevet 9. desember 2022 Embla Othea skrev (På 8.12.2022 den 11.03): Han må ta seg godt ut, være muskuløs og overraske meg med gaver. Muskuløs og komme med gaver? Ærlig talt. Kom deg ned på jorden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå