AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #21 Skrevet 7. desember 2022 Fordi de ikke har baller til å si "Jeg liker deg ikke", "Jeg er ikke interessert". Svake mennesker. Anonymkode: 0007e...068
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #22 Skrevet 7. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: På Tinder og Happn.. Er det fordi man er for ivrige med spørsmålene..? Anonymkode: 52dda...abe Jeg har en kamerat som er alt for aktiv på disse dating appene. og dette sier han til meg vettu hva. jeg orker faen ikke å skrive lenger. jeg får så tafatte svar tilbake, jeg gidder ikke ta frem gravemaskin og dumper for å få ut fornuftige svar som er lenger enn ja og nei / bra / ikke noe spes Anonymkode: 2fe29...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #23 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi de ikke har baller til å si "Jeg liker deg ikke", "Jeg er ikke interessert". Svake mennesker. Anonymkode: 0007e...068 Hva?! er det et tegn på styrke når man er så direkte?? Tenk på alle tårene, vi hadde druknet. Anonymkode: 0a3f7...2bb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #24 Skrevet 7. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en kamerat som er alt for aktiv på disse dating appene. og dette sier han til meg vettu hva. jeg orker faen ikke å skrive lenger. jeg får så tafatte svar tilbake, jeg gidder ikke ta frem gravemaskin og dumper for å få ut fornuftige svar som er lenger enn ja og nei / bra / ikke noe spes Anonymkode: 2fe29...b8a Her er vel kjernen er saken, mange synes skriving med damer er dritkjedelig 😅 Anonymkode: 39e08...aab 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #25 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her er vel kjernen er saken, mange synes skriving med damer er dritkjedelig 😅 Anonymkode: 39e08...aab Skjønner ikke hvordan det er kjernen i ts' tilfelle? Kanskje hun er kjedelig, men det virker jo som om hun er mer på med kommunikasjonen. Anonymkode: f6e1d...45f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #26 Skrevet 7. desember 2022 Slutt å date gutter, date heller menn. Anonymkode: 3c054...a49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå