Gå til innhold

Tilbehør?


Unn_T

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med tilbehør på den store dagen?

Kan man ha andre ringer enn gifteringen?

(Har veldig lyst til å bruke en nydelig ring som forloveden min ga meg)

Hva med armbånd?

Noen andre som har noen meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan bruke akkurat det tilbehøret man selv ønsker, og det varierer jo veldig hva man bruker. Selvsagt kan du ha en ekstra ring, men personlig ville jeg nok ha hatt den på den andre hånden enn der du skal ha gifteringen. Armbånd kan du selvsagt også ha.

Av tilbehør hadde jeg perlekjede, armbånd av perler, perle-tiara, slør med perler på, perle-øredobber og selvsagt gifteringen.

Synes forresten det er veldig pent med armbånt om man har kjole med korte eller ingen armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "frieri-ringen" på venstre hånd. Den måtte liksom bare være der...hehe

Ellers hadde jeg armebånd, halskjede og øredobber i perler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha en annen ring som forloveden min har kjøpt til meg på høyre hånd (vi skal ha gifteringen på venstre) Bortsett fra det ligger det an til et enkelt gullsmykke som jeg fikk av mine foreldre til 18 - årsdagen min for noen år tilbake. Dette fordi disse to tingene betyr masse for meg. Jeg tror ikke jeg skal ha armbånd eller noe i ørene, men det er jo lang tid igjen på å bestemme dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kun ha den ringen som blir satt på under vielsen.Ellers skal jeg ha diadem,øredobber,kjede og armbånd(alt i samme stil, tror steinen heter circon...)Har prøvd det sammen med kjolen og det blir fint og ikke for mye, selv om jeg var redd for at det ville bli det :D Jeg ville brukt ringen hvis jeg var deg, så lenge du gjerne vil det er det vel greit?Er det en enkel ring i gull?Passer den inn med resten av det du har tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ring i hvitt gull. Den har 2 diamanter og 3 safirer.

Er den nydeligste ringen jeg har sett noengang (kan vel kanskje ha noe med at jeg fikk den av min kjære),

og jeg vet hvor glad han vil bli om jeg går med den i bryllupet.

Den kræsjer ikke med noe av det andre jeg skal ha på meg da, så da tror jeg kanskje at jeg skal bruke den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D TUSEN TAKK FOR LYKKEØNSNINGER.Ja det er kun en uke igjen idag faktisk og jeg er utrolig nok ganske så rolig.Trodde jeg skulle bli mer nervøs etter som det nærmet seg, men det har avtatt litt.Var mer nervøs for et par-tre uker siden,mulig det henger sammen med at da var det enda noe som ikke var ordnet.Nå er alt i boks så da slapper man mer av(og godt er det , samboeren min trodde jo jeg var blitt gal... :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er på det stadiet som du var for et par uker siden jeg.

Selv om det er 3 uker igjen, så får jeg av og til følelsen av at alt ikke kommer til å bli ferdig i tide (vet forsåvidt at vi kommer til å klare det uten problemer, men allikevel :) ).

Skal opp til Trondheim den helgen du gifter deg da.

Jeg skal ha prøvetime hos frisøren, ordne brudebuketten og snakke med hotellet.

Kommer nok til å sende deg noen tanker også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha lykke til på prøvetimen :P Vet du sånn nogenlunde hvordan du vil ha håret og sminken?Jeg skal ha prøvetime på tirsdag, tar med meg et bilde fra et bryllupsblad og krysser fingrene for at det blir bra :D Kanskje ender man opp med en helt annen frisyre enn man har tenkt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare at jeg skal sette opp håret ettersom jeg har langt hår

(når meg vel til midt på ryggen).

Sminken vet jeg bare at jeg ikke skal ha altfor fremtredende.

Regner med at jeg bare får se hva frisøren foreslår, og så får vi ta det fra der. :D

Har dere fått alt i boks nå da eller?

Skal dere gifte dere i samme by som dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gifter oss i byen vi bor i og kommer fra.Kirken ligger rett borti gata for der vi bor :P Dette med håret på bryllupsdagen er ikke lett.Jeg har også langt hår og vurderte en stund å ha det hengende ned bak på ryggen, men så vil jeg jo gjerne vise kjolen bak(den er ganske lav i ryggen med flotte knapper).Så i og med at håret da ville dekke over bestemte jeg meg for å sette opp alt :D Dere skal gifte dere hvor?Der dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss i Nidarosdomen, men vi bor i Lillehammer.

Så det har blitt en del reising opp og ned.

Ettersom Trondheim ble midt i mellom stedene hvor vi kommer fra, fant vi ut at det var greiest å ha det der, så vi slapp å begynne med altfor mange diskusjoner på hvor vi skulle ha det... :D

Og så er jo Nidarosdomen bare helt nydelig da

(har vært der mange ganger), + at det ble lettere for familiene våre å komme.

Hvor i landet befinner du deg da?

Blir det "vinter" eller "høst" bryllup? :D

Hadde vi hatt bryllupet i Lillehammer hadde det blitt "vinter" bryllup, men ettersom snøen ikke har lagt seg i Trondheim, får vi faktisk et "høst" bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper på et "høstbryllup",Her er det fortsatt ikke noe snø:Det var kommet nesten 10 cm for en uke siden, men det er nå borte.Vi bor i Telemark og etter snøen som var her har det nesten bare regnet :( :Da er det faktisk bedre med snø syns jeg.Er nå om dagen veldig bekymret for hvordan været vil bli på lørdag :-? Vi håper selvsagt på sol, bare det er oppholdsvær er vi fornøyd.Nidarosdomen, har aldri vært der før, men det er sikkert en nydelig kirke(må dere betale noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må betale 5200,-

Dette fordi kirken er nødt til å leie inn ganske mange folk under bryllup.

Men, vi kuttet inn på noen andre kostnader i stedet, så derfor går det bra.

Det er en veldig stor kirke da, men ettersom vi skal ha selve vielsen i midten av kirken, kommer det til å bli en ganske intim atmosfære.

Håper bare at gjestene ikke glemmer å følge med litt på vielsen

(er så mye å se på i kirken) :hoho:

Skal ha selve festen på et hotell bare noen minutter unna, så det blir ganske greit å komme seg over dit :D

Skal krysse fingrene for pent vær på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...