AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Hei Jeg har ikke passordet og prøver å logge meg inn for å kunne aktivere en retur. Får jo ikke levert tilbake og pengene hvis jeg ikke får logget inn. Og aldri har jeg vært i noe så vanskelig som dette. Har resettet passord et dusin antall ggr. Men denne vil bare ikke. Hva ER det den vil?? Det står: Passord må være minst 6 bokstaver, en stor og en liten bokstav, et tall og et tegn Dette er eksempel på et passord jeg har valgt: Resette10. Er ikke dette riktig? Den har ett stor bokstav og liten bokstav, ett tegn og ett tall. Akkurat det den ville. Men den aksepterer ikke. Har jeg forstått det feil? Og nei, jeg har ikke valgt et passord jeg har før, prøvd et helt nytt et. Gikk heller ikke. Prøvde ringe kundeservice men de har visst ikke kundeservice på tlf. Vanskelig dette, skal nok aldri bestille der mer. Men først må jeg gjennom denne..... Hjelp noen? Anonymkode: 83792...9c5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Du må ha med et TEGN Anonymkode: fea5a...d7c
Taluno Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Mest sannsynlig anerkjenner den ikke punktum. prøv bruk bindestrek eller understrek istedet. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Beklager, jeg så ikke at du hadde med punktum. Da er det ikke godt å si hva de ønsker. Anonymkode: fea5a...d7c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Har du prøvd å blande litt? F.eks rEsette# Anonymkode: d3d72...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Ja. Prøvd masse andre tegn som ikke er punktum . Prøvd også flere tegn. Og flere tall. At det skal være så vanskelig er uforståelig. Ikke kan man ringe kundeservice heller. Anonymkode: 83792...9c5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja. Prøvd masse andre tegn som ikke er punktum . Prøvd også flere tegn. Og flere tall. At det skal være så vanskelig er uforståelig. Ikke kan man ringe kundeservice heller. Anonymkode: 83792...9c5 Jeg fikk en gang denne feilen på jobben. Forsøkte en haug med passord som alle oppfylte kriteriene, men fikk bare den feilmeldingen. Viste seg at feilen var at jeg måtte vente 24 timer før jeg kunne endre passord. Anonymkode: 9f5f7...4bb 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Tipper ordet resette ikke er godkjent med passord? På sammenmpte som at ordet passord ofte ikke blir godkjent som passord. Anonymkode: 15f6b...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Også lar du være å handle på denne butikken igjen. Anonymkode: 82c0b...08b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper ordet resette ikke er godkjent med passord? På sammenmpte som at ordet passord ofte ikke blir godkjent som passord. Anonymkode: 15f6b...d3d Det var eksempel. Jeg gir jo ikke ut passordet her?? Anonymkode: 83792...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var eksempel. Jeg gir jo ikke ut passordet her?? Anonymkode: 83792...9c5 leste nå at det stod "eksempel". Anonymkode: 15f6b...d3d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 Jeg bruker ofte dette passordet @@Nim_r0d Anonymkode: 531f6...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå