Gå til innhold

Angst etter julebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på julebord med jobben. Jeg drakk ikke og dro hjem tidlig. Men én av de mannlige kollegaene dro meg for å danse, jeg dansa ikke egentlig, var ikke nær han eller drev med noe kline dansing, bare lo litt og gjorde noen moves i typ to minutter, så sier han: takk for dansen, koselig at du ville danse med meg.. jeg fikk litt angst, tror han jeg er interessert? Det er jeg ikke! Jeg er godt gift. Han var full, men ikke ekkel eller noe. Nå har vondt i magen av situasjonen burde holdt meg hjemme og sett på netflix. 

Anonymkode: 1290d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn du beskriver det; Nei jeg tror ikke han er interessert i deg, og nei jeg tror ikke han tror at du er interessert i han. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Jesus du kan ikke ha det godt med deg selv når du klarer å overtenke på dette nivået..

Anonymkode: 00329...ff2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uten tvil noe du bør skjemmes over. 

Hva blir det neste? 

Skammelig 

Anonymkode: 14977...db3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gode Jesus du kan ikke ha det godt med deg selv når du klarer å overtenke på dette nivået..

Anonymkode: 00329...ff2

Han var veldig drita og sa til min kollega også at det var hyggelig å danse med "Kristine" "hun er jo en så flott dame hohooo, hun liker å danse med meg" han fjasa rundt som bare det og sa mye rart, husker ikke alt.

Han er en veldig ordentlig mann til vanlig, men var veldig hyggelig med meg den kvelden, er redd de andre tror det er noe siden han snakket sånn OG danset med meg. 

Anonymkode: 1290d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen for utroskap, men tenker at du er for langt over på andre siden av det spekteret. Livredd for å danse uskyldig med en kollega, går hjem tidlig, null alkohol (kan så klart være grunner til det da). Du høres i overkant engstelig ut, og jeg tenker at ekteskapet ditt hadde hatt godt av mer luft under vingene. Det er ikke feil å kjenne at man er attraktiv i sosiale sammenhenger, det gjør godt for selvtilliten og tilfører spenning i forholdet man er i. 

Anonymkode: c3119...610

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han var veldig drita og sa til min kollega også at det var hyggelig å danse med "Kristine" "hun er jo en så flott dame hohooo, hun liker å danse med meg" han fjasa rundt som bare det og sa mye rart, husker ikke alt.

Han er en veldig ordentlig mann til vanlig, men var veldig hyggelig med meg den kvelden, er redd de andre tror det er noe siden han snakket sånn OG danset med meg. 

Anonymkode: 1290d...4e7

Har du ellers en oppførsel som gjør at kolleger vil kunne anta at du har forhold med kolleger og er utro, siden du tror dem vil tenke det? Du påpeker at han var veldig hyggelig med deg, er han ellers en ufyselig og uhyggelig fyr? 

Jeg hadde aldri engang vært i nærheten av å tenke det om jeg så to kolleger danse i to minutter på ett julebord. Spesielt ikke når det verken er klinesang eller man danser nært. 
Sist jeg så noen danse sånn og trodde det var noe mellom dem må ha vært på juniorklubben eller kanskje ungdomsklubben. 

Anonymkode: 60a9e...2dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow snakk om å hoppe rett inn i worst case scenario. 

Kan det være at han synes det er utrolig gøy å danse ? Og at han er full, og siden dette er så gøy for han så takker han pent til alle som gidder å danse med han? 

Altså jeg ville lagt så lite i dette, anna en at han hadde det gøy, og du hadde det gøy (tror jeg?) 

Anonymkode: d69b8...81e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ellers en oppførsel som gjør at kolleger vil kunne anta at du har forhold med kolleger og er utro, siden du tror dem vil tenke det? Du påpeker at han var veldig hyggelig med deg, er han ellers en ufyselig og uhyggelig fyr? 

Jeg hadde aldri engang vært i nærheten av å tenke det om jeg så to kolleger danse i to minutter på ett julebord. Spesielt ikke når det verken er klinesang eller man danser nært. 
Sist jeg så noen danse sånn og trodde det var noe mellom dem må ha vært på juniorklubben eller kanskje ungdomsklubben. 

Anonymkode: 60a9e...2dc

Nei, alle vet hvordan jeg er, egentlig. Har aldri gjort noe dumt i jobbsammenheng. Aldri vært utro. Jeg er hyggelig med alle og ler og tuller men det er ikke noe mer enn det. Han er alltid hyggelig og snill med alle,  fin fyr og medmenneske. men jeg ble satt ut når fokuset var på meg og han takka meg for "dansen" og sa jeg var flott osv, og at JEG liker å danse med han.. vet folk sier mye rart i fylla men jeg ble bare flau.. ikke vant til å få oppmerksomhet heller og tenker jeg kanskje burde kledd meg annerledes. Kledde meg ikke vulgært, men litt for pyntet kanskje.

Anonymkode: 1290d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, alle vet hvordan jeg er, egentlig. Har aldri gjort noe dumt i jobbsammenheng. Aldri vært utro. Jeg er hyggelig med alle og ler og tuller men det er ikke noe mer enn det. Han er alltid hyggelig og snill med alle,  fin fyr og medmenneske. men jeg ble satt ut når fokuset var på meg og han takka meg for "dansen" og sa jeg var flott osv, og at JEG liker å danse med han.. vet folk sier mye rart i fylla men jeg ble bare flau.. ikke vant til å få oppmerksomhet heller og tenker jeg kanskje burde kledd meg annerledes. Kledde meg ikke vulgært, men litt for pyntet kanskje.

Anonymkode: 1290d...4e7

Høres ut som du er litt usikker på deg selv. 

Anonymkode: 9854f...878

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. Jeg elsker å danse. Jeg har flere ganger sagt til kolleger at jeg har likt å danse med spesielt én kollega jeg har danset med, og jeg har sagt til sjefen (på tull) at danseferdigheter burde være kriterie for å bli ansatt. Håper ikke folk tror jeg liker denne kollegaen som er flinkest til å danse... Det er i alle fall ikke det jeg har ment.

Anonymkode: cb826...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, alle vet hvordan jeg er, egentlig. Har aldri gjort noe dumt i jobbsammenheng. Aldri vært utro. Jeg er hyggelig med alle og ler og tuller men det er ikke noe mer enn det. Han er alltid hyggelig og snill med alle,  fin fyr og medmenneske. men jeg ble satt ut når fokuset var på meg og han takka meg for "dansen" og sa jeg var flott osv, og at JEG liker å danse med han.. vet folk sier mye rart i fylla men jeg ble bare flau.. ikke vant til å få oppmerksomhet heller og tenker jeg kanskje burde kledd meg annerledes. Kledde meg ikke vulgært, men litt for pyntet kanskje.

Anonymkode: 1290d...4e7

Menn kan gi komplimenter til damer de ikke har noe på gang med. 
Takke for dansen er normal høflighet. 
At du likte danse med han kan like gjerne være ironi fordi du ikke danset mer. 

Og nei, du trenger ikke dekke deg til, eller slutte pynte deg bare fordi du er gift.
Ingen tror at du har forhold på si bare fordi du pynter deg litt på ett julebord. 

Anonymkode: 60a9e...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Du kledde deg sikkert både flott og anstendig, dansen var helt uskyldig, og du som var klar i hodet har ingenting du skal være flau for. 
Kanskje han er interessert, men om han noen gang skulle prøve å ta det videre kan du bare takke så mye for interessen, men si at du er lykkelig gift. Kollegene dine kjenner deg godt, og ingen vil tro at en uskyldig tulledans er synonymt med noen form for utroskap.

Sannsynligvis koste han seg bare, og det ligger ingenting annet bak det enn det. Mange blir litt "amorøs" når de drikker uten at de mener noe mer med det - meg selv inkludert. Jeg blir bare skikkelig gladfull, liker å danse og å snakke med både kjente og ukjente mennesker.  Og komplimentene sitter løst om jeg danser meg noen som er skikkelig flink, klart de skal få vite at jeg setter pris på danseferdighetene deres! Noen vil nok oppfatte det som flørt, men for meg kalles det bare å være hyggelig og åpen for nye bekjentskaper. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var veldig drita og sa til min kollega også at det var hyggelig å danse med "Kristine" "hun er jo en så flott dame hohooo, hun liker å danse med meg" han fjasa rundt som bare det og sa mye rart, husker ikke alt.

Han er en veldig ordentlig mann til vanlig, men var veldig hyggelig med meg den kvelden, er redd de andre tror det er noe siden han snakket sånn OG danset med meg. 

Anonymkode: 1290d...4e7

Er du mest engstelig for hva kollegaene dine tenker, eller for hvordan mannen din vil reagere dersom han fikk vite dette?

Får kanskje litt inntrykk av at du ikke er i et trygt og godt forhold, siden du har så liten frihet. Eller er dette noe du pålegger deg selv, selv om mannen din prøver å oppmuntre deg til mer frihet? 

Anonymkode: ff2ff...150

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du mest engstelig for hva kollegaene dine tenker, eller for hvordan mannen din vil reagere dersom han fikk vite dette?

Får kanskje litt inntrykk av at du ikke er i et trygt og godt forhold, siden du har så liten frihet. Eller er dette noe du pålegger deg selv, selv om mannen din prøver å oppmuntre deg til mer frihet? 

Anonymkode: ff2ff...150

Han liker ikke det nei, at jeg danser med andre. Vi var på fest engang og jeg spurte en søt gammel mann (typ 40 år eldre) om å danse med meg (bare for moroskyld) og da ble mannen irritert. Jeg mente ingenting med det, var bare glad og ville danse med alle. Mannen min er ikke av den sjalu typen og vi forteller alt til hverandre, men jeg tror ikke han hadde likt dette.

Anonymkode: 1290d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han liker ikke det nei, at jeg danser med andre. Vi var på fest engang og jeg spurte en søt gammel mann (typ 40 år eldre) om å danse med meg (bare for moroskyld) og da ble mannen irritert. Jeg mente ingenting med det, var bare glad og ville danse med alle. Mannen min er ikke av den sjalu typen og vi forteller alt til hverandre, men jeg tror ikke han hadde likt dette.

Anonymkode: 1290d...4e7

Hvis han ikke er sjalu, hvorfor misliker han da at danser med andre? Hva er det han er redd for i den situasjonen? Føler han det i andre situasjoner også?

Anonymkode: ff2ff...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han ikke er sjalu, hvorfor misliker han da at danser med andre? Hva er det han er redd for i den situasjonen? Føler han det i andre situasjoner også?

Anonymkode: ff2ff...150

Fordi han sier det gir feil signaler. Mannfolka tror jeg vil "ha" dem.

Anonymkode: 1290d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var på julebord med jobben. Jeg drakk ikke og dro hjem tidlig. Men én av de mannlige kollegaene dro meg for å danse, jeg dansa ikke egentlig, var ikke nær han eller drev med noe kline dansing, bare lo litt og gjorde noen moves i typ to minutter, så sier han: takk for dansen, koselig at du ville danse med meg.. jeg fikk litt angst, tror han jeg er interessert? Det er jeg ikke! Jeg er godt gift. Han var full, men ikke ekkel eller noe. Nå har vondt i magen av situasjonen burde holdt meg hjemme og sett på netflix. 

Anonymkode: 1290d...4e7

Skjønner deg veldig godt. Din kollega siklet etter fitta di og burde skamme seg. 

Anonymkode: 7e82c...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi han sier det gir feil signaler. Mannfolka tror jeg vil "ha" dem.

Anonymkode: 1290d...4e7

Ja vel. Og hva så om en mann tror at du vil ha sex med ham fordi du danser med ham? Hva så? Tror ikke mannen din at du har en stemme, og at du evner å si nei? 

Anonymkode: ff2ff...150

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...