Eliza Doalot Skrevet 11. desember 2005 #1 Skrevet 11. desember 2005 Noen som kan anbefale en seriøs nettside? Og for den saks skyld en musical? Vi heller mot enten "Les Miserables" eller "Phantom of the opera"..
Grooo Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 Vi bestilte herfra: http://www.londontheatreticketweb.co.uk/
Gjest Gjest_inga_* Skrevet 11. desember 2005 #4 Skrevet 11. desember 2005 Det lønner seg ikke å kjøpe musikalbilletter på internett!!!!!!!!!! Kjøp billettene samme dagen som du skal på musikal og -tada! Du får like gode, eller bedre billetter til halvparten av prisen. I london kryr det av såkalte half price boots, men jeg vil anbefale de på leiquester square. Jeg kjøper alltid billeter på en av disse, og har aldri hatt noen problemer. PS. både les mis. og Phantom er nydelige tradisjonelle musikaler, men hvis du vil trene lattermusklene og se noe litt annerledes bør du få med deg We will rock you. Den rocker
Gjest Gjest_Alex_* Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Det lønner seg ikke å kjøpe musikalbilletter på internett!!!!!!!!!! Kjøp billettene samme dagen som du skal på musikal og -tada! Du får like gode, eller bedre billetter til halvparten av prisen. I london kryr det av såkalte half price boots, men jeg vil anbefale de på leiquester square. Jeg kjøper alltid billeter på en av disse, og har aldri hatt noen problemer. PS. både les mis. og Phantom er nydelige tradisjonelle musikaler, men hvis du vil trene lattermusklene og se noe litt annerledes bør du få med deg We will rock you. Den rocker ← Ikke velg "en av de på Leicester Sq, velg den helt ned mot hotel Hampshire. Det er den eneste som selger på vegne av teaterene.
Cronos Skrevet 20. desember 2005 #7 Skrevet 20. desember 2005 Vil anbefale Scrooge The Musical nå før jul. Kjempebra!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #8 Skrevet 20. desember 2005 Ikke kjøp "billigbilletter" på gata. Billettene bør kun kjøpes hos autoriserte billettselgere, ellers kan du risikere at billetten er ugyldig når du skal på musikalen. Men alle autoriserte selgere på og utenfor Internett tar et gebyr på ca. 10-15 pund, så det beste er å kjøpe på selve teatret hvis du har mulighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå