Gå til innhold

Jenny Klinge

Helle99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt på trynet. Innlegget hun svarer på har da ingenting med det hun skriver å gjøre. Skremmende hvor lavt nivå politikere i Norge kan ligge på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle99 skrev (3 timer siden):

Hva tenker dere om Jenny Klinge's "kommentar" til Kaveh Rashidi's innlegg på Instagram? 

Fullstendig skivebom av Jenny Klinge.

Dette var en veldig spesiell måte å ta opp en såpass personlig mening som Jenny Klinge gjorde. Hun regnet nok sikkert med å få masse støtte, bare synd målgruppen for innlegget til Rashidi, nettopp var Rashidis følgere… 😬  dermed har hennes kommentar kun fått 46 likerklikk, mens Kaveh Rashidis svar har bikket over 2000 likerklikk i skrivende stund 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaveh Rashidi har blitt den nye uangripelige legeguruen i Norge.

Så klart det finnes bare to kjønn. Dette vet Kaveh også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (3 timer siden):

Helt på trynet. Innlegget hun svarer på har da ingenting med det hun skriver å gjøre. Skremmende hvor lavt nivå politikere i Norge kan ligge på

Så enig 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (1 time siden):

Fullstendig skivebom av Jenny Klinge.

Dette var en veldig spesiell måte å ta opp en såpass personlig mening som Jenny Klinge gjorde. Hun regnet nok sikkert med å få masse støtte, bare synd målgruppen for innlegget til Rashidi, nettopp var Rashidis følgere… 😬  dermed har hennes kommentar kun fått 46 likerklikk, mens Kaveh Rashidis svar har bikket over 2000 likerklikk i skrivende stund 😅

Ja, det gikk nok ikke helt som hun hadde håpet på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (39 minutter siden):

Kaveh Rashidi har blitt den nye uangripelige legeguruen i Norge.

Så klart det finnes bare to kjønn. Dette vet Kaveh også. 

Men hvorfor lage en stor sak om det i et innlegg som handlet om noe helt annet? Det lyser bitterhet av henne. Jeg synes Kaveh fremstår som en veldig behagelig og kunnskapsrik lege . Skulle gjerne ha hatt han som fastlege 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Debatt rundt mennesker som er født i feil kropp hører ikke hjemme på Rampelys og kan tas i andre deler av forumet. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle99 skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere om Jenny Klinge's "kommentar" til Kaveh Rashidi's innlegg på Instagram? 

Det var jo rett og riktig. At Kaveh ikke tåler å høre sannheten får være hans problem.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (12 timer siden):

Det var jo rett og riktig. At Kaveh ikke tåler å høre sannheten får være hans problem.

Nå har jeg ikke helt fått med meg konflikten deres. Men jeg håper da for all del at leger medisinsk ser på personenes bio kjønn, når de behandler sine pasienter. Ville evnt blitt tullete om damer i mannekropp, skulle ta gravid tester når de har vondt i magen feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Klinge er den politikeren jeg synes minst om, hun er ufin og usaklig i alle debatter jeg har kommet over som inkluderer henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...