Gå til innhold

Fikke høre på julebordet av en kollega at jeg kalles for «Dolly Duck» av mange på jobben.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei meg nå. Har sykemeldt meg. Vet ikke om jeg klarer å gå på jobben igjen. Har noen gode råd?

Anonymkode: fdcc5...ec4

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig frekt og respektløst! Ta det opp med sjefen din, du har rett på et godt arbeidsmiljø. Dette er direkte mobbing. 

❤️

Anonymkode: 58310...8b7

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Verneombud/Tillitsvalgt, sjefen, HR. Mobbing på arbeidsplassen er ikke innenfor. 

Støtter denne. 

Anonymkode: e7d9d...116

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle med overforbruk av fillers får det kallenavnet. 🙃 Vi har ett 3-4sstk her også. Ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 1a3d0...802

Ts.

Har fillers ja. Det er min egen sak.

• Liker 10
  • Hjerte 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er så lei meg nå. Har sykemeldt meg. Vet ikke om jeg klarer å gå på jobben igjen. Har noen gode råd?

dolly betyr jo bare at du er vakker og brystfager.

Anonymkode: 2cfb4...ea1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (Akkurat nå):

Og årsaken ??

Snakker vi trutmunn grunnet injeksjoner i leppene, pussig gange, legges det egg i kriker og kroker på arbeidsplassen ? 
Helt umulig å gi konkrete råd uten å vite foranledningen. 

fornærmende kallenavn har ikke unnskyldninger. Ber du om årsak for å avgjøre om mobbingen er "godkjent" i din bok? 

Til TS: har dere verneombud ? 

Anonymkode: 0f8a3...02a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva folk gjør med eget utseende, man lager ikke kallenavn på kollegaer. 

Anonymkode: 58310...8b7

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan like godt være denne kollegaen som er dust og vil være kjip med deg, og at ingen andre reagerer på fillers. 

Anonymkode: 803df...dd2

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men folk kan da ikke for at de tenker på Dolly Duck når de ser munnen din... Alle legger jo merke til sånt! Hvorfor fylle leppene med Dolly-fillers, hvis du ikke tåler at folk snakker om det? 

Anonymkode: 34399...7b1

Hva annet er det lov å snakke om? Feil farge på håret, overvekt, dårlig tannstilling, genser man ikke liker? Det kalles mobbing. Og det blir ikke greit fordi man ikke liker fillers. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan like godt være denne kollegaen som er dust og vil være kjip med deg, og at ingen andre reagerer på fillers. 

Anonymkode: 803df...dd2

Ts. Det er visst mange på jobben som snakker slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det mange som mener at kvinner skal tåle mobbing basert på hvordan vi ser ut. Enten vi er høye, lave, pene, mindre pene, puppestørrelse, rumpestørrelse, leppestørrelse... alt skal kommenteres og latterliggjøres. Jeg blir sint på dine vegne, TS. Håper du tar dette videre. 

Anonymkode: 10865...ac8

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette det eneste som har skjedd? Et rykte på julebordet? Har du merket noe på arbeidsplassen ellers? Er kollegaer greie med deg?

Anonymkode: d31d4...0d0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre er det mange som mener at kvinner skal tåle mobbing basert på hvordan vi ser ut. Enten vi er høye, lave, pene, mindre pene, puppestørrelse, rumpestørrelse, leppestørrelse... alt skal kommenteres og latterliggjøres. Jeg blir sint på dine vegne, TS. Håper du tar dette videre. 

Anonymkode: 10865...ac8

Det er noe annet, men når folk bevisst pumper seg rare med fillers, så må man regne med at folk ser en ekstra gang på dem, og da gjerne ikke med beundring...Det er helt normalt det!

Anonymkode: 34399...7b1

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be legen om ytterligere sykemelding når den nåværende nærmer seg å få ut. Vi kan da ikke ha noe av at andre personer omtales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle karakterer i Disney’s univers vil jeg tror at å bli kalt Dolly D lett er å foretrekke fremfor Guffen eller Madam Mim som åpenbart sliter på flere områder i livet. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...