Gå til innhold

Bryr du deg om noen hører dere?

Bryr du deg om noen hører dere når dere har sex?  

37 stemmer

1. 1. Bryr du deg om noen hører dere når dere har sex?

• Ja,blir flau/føler meg "tatt på fersken"
      7
    • Litt, men livet går da videre
      24
    • Nei, sex og tilhørende lyder er da naturlig,ikke noe å skjemmes over
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer! Har bodd i kollektiver i flere år og mange har både naboer og barn som evt. som kan høre litt av hvert når man koser seg i senga med kjæresten/mannen sin! Byr du deg?

Jeg prøver å passe på å sette på musikk hvis jeg vet naboen under meg er hjemme for å si det sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte litt. Men det spørs på hvem det er. Synes det er ekkelt hvis det er familie som hører oss. Men er det venner eller naboer gjør det meg ingen ting.

Skrevet

Tja, litt. Hos svigers og Mamma ville jeg nok blitt litt flau om noen hørte oss. Om en nabo tilfeldigvis skulle høres oss (men her er det veldig godt lydisolert) hadde jeg derimot ikke brydd meg.

Skrevet

Jeg går ikke inn for at noen skal høre meg, og prøver å unngå det.. Men om det skulle skje er det jo ingen krise.. Det flaueste måtte vært om noen i familiene våre hadde hørt oss..

Skrevet

Ikke i kampens hete, men etterpå kanskje. Men jeg later jo selvfølgelig som ingenting, går med hodet hevet :sjarmor:

Skrevet

Vi ble brutalt overrasket på danskebåten en gang. Det var skrekkelig, en dame fra roomservice bare låste seg inn da vi ikke lukket opp når hun banket på døra. Stakkar, hun skulle bare sette inn champagne....... :ler:

Men jeg bryr meg ikke så veldig om vi blir hørt. Ikke at det er noen sjans for det her, vi bor i enebolig. Klart at ungene kunne hørt oss..... men vi er ikke så bråkete av oss heller.........

Og vi er da godt gift og driver ikke med noe usømmelig................ :ler:

Skrevet

Javisst bryr jeg meg. Det er pinligst hvis noen som kjenner oss hører oss, men jeg synes ikke det er uproblematisk at andre hører oss heller.

Gjest Gjest_Eple_*
Skrevet
Vi ble brutalt overrasket på danskebåten en gang. Det var skrekkelig, en dame fra roomservice bare låste seg inn da vi ikke lukket opp når hun banket på døra. Stakkar, hun skulle bare sette inn champagne....... :ler:

NØYAKTIG det samme skjedde med oss sist gang vi var på danskebåten. Vår banket ikke en gang på!!

Skrevet
NØYAKTIG det samme skjedde med oss sist gang vi var på danskebåten. Vår banket ikke en gang på!!

Hm.. dette skjedde en venninne av meg og.. :overrasket:

Men hun skulle visst vaske eller noe da..

Skrevet

Vi har iallefall lært at vi ALLTID henger ut do not disturb-skiltet når vi er noe sted..... :ler:

Skrevet
Bare lurer! Har bodd i kollektiver i flere år og mange har både naboer og barn som evt. som kan høre litt av hvert når man koser seg i senga med kjæresten/mannen sin! Byr du deg?

Jeg prøver å passe på å sette på musikk hvis jeg vet naboen under meg er hjemme for å si det sånn!!

Ja bryr meg. Deler ikke det mest intime med andre.

Er man i samme hus, så er det jo litt pinlig for andre da. man vil jo ikke akkurat dele slike ting

Skrevet

Hjemme blåser jeg i om noen hører oss, har hørt flere ganger at naboen har sex, så da får de tåle knirkelyder og annet fra oss. Har fosåvidt hatt sex med svigermor i naborommet. Da passet vi på å være veldig stille, tror vel mannen syns det var flauere enn jeg syns.

Skrevet

Jeg svarte litt. :)

Jeg hadde en liten tråd for en stund tilbake om høylytt sex hvor det tok litt av :sjenert:

Jeg liker ikke at hele huset får med seg at jeg har sex, men jeg bryr meg ikke om litt go'lyder :ler:

Skrevet
Jeg svarte litt. Men det spørs på hvem det er. Synes det er ekkelt hvis det er familie som hører oss. Men er det venner eller naboer gjør det meg ingen ting.

Enig her :)

Skrevet

JEG VIL HELST IKKE BLI HØRT! Og kunne ønske at andre også tok litt hensyn, på hotellferie i London i sommer meg søstrene mine (den minste er 10) ble vi VÅKNET av høylytte naboer, og her snakker vi skrik, spanks osv... Og det var ikke det verste, de andre naboene ble tydeligvis inspirert, for det tok ikke lang tid før det humpet og gikk i flere andre rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...