Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 11. desember 2005 #1 Skrevet 11. desember 2005 Hei! I den siste tiden har det oppstått noe med datamaskinen min.. Det popper opp et en sikkerhetsvarsel fra symantec, og der står det : Datamskinens sikkerhet bør forbedres på disse områdene: -Brannmuren er slått av Åpne Norton-produktet for å løse disse problemene. Og så er det et sånn "halerute" og bak den står det: Bruk gjeldende Norton-produktvarsler og deaktiver overflødige varsler fra Windows-sikkerhetssenter for å forhindre dupliserte sikkerhetssvarsler. OK ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg prøver da å åpne Norton, men finner ingen brannmurfunskjon.. Noen som kan være så snille å hjelpe meg?
~sikka~ Skrevet 11. desember 2005 #2 Skrevet 11. desember 2005 Har du Norton Internet Security? Isåfall - åpne programmet og du skal kunne velge mellom virusscanner og brannmur (firewall på engelsk). Når du finner brannmuren så slå den på.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 Takk for raskt svar! Det funket =) Med det samme, vet du hvordan man sletter søkelisten på Google? Er blitt søkt på en del "flaue" ord der. Jeg bruker Mozilla FireFox som nettleser
~sikka~ Skrevet 11. desember 2005 #4 Skrevet 11. desember 2005 Bare hyggelig. Fint det funket. Hehe .. gå på tools-options-privacy- og trykk clear all - eller trykk clear på history og saved form information. På norsk blir vel det verktøy- alternativer osv..
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #5 Skrevet 11. desember 2005 Tusen hjertelig takk! Skal si du gjør dagen til ei som ikke har peiling på data litt letter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå