PallePalle Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Ofte! når jeg klikker inn på en tråd kommer jeg rett til side 2, i stedet for starten. Why? Irriterende. Altså bare når jeg trykker på tittel. Og jeg vet at jeg ikke har vært i tråden tidligere. Skjedde nå for ett min siden i tråden «nabo med irriterende julebelysning» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Hei, Her må jeg sende spørsmålet ditt videre til teknisk. @TSP - har du noe forklaring her? Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Dette er det vanlige hos meg også, sjeldent jeg kommer inn på side 1, nesten alltid side 2. uavhengig av om det er 2 eller 6 sider på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Rhodiola Skrevet 2. januar 2023 Løsning #4 Del Skrevet 2. januar 2023 Hei, @PallePalle. I innstillingene dine kan du velge om du ønsker å bli tatt til første kommentar du ikke har lest, til starten av tråden eller til den nyeste kommentaren. For å sette din preferanse navigerer du til Kontoinnstillinger > Oppførsel ved innholdsvisning. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå