Gå til innhold

Tinder funksjon: Bare du kan sende mld først

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen andre med Tinder abonnement kan svare på dette!:) For noen uker siden kom jeg over en funksjon der man kunne velge å blokkere for at andre man matcher med får sende melding først. Altså at bare du selv kan starte en samtale. Jeg tenkte jeg kunne teste ut å aktivere den for en kort stund, men i etterkant finner jeg ikke tilbake til hvor jeg fant den, så får ikke skrudd den av igjen. Har lett og lett, heller ikke funnet svar via «hjelp» i appen eller google. Har nå matchet med 14 stk som bor i utlandet bare for å se om noen skriver. Foreløpig ingen av dem. Har jeg bare drømt det som skjedde??

Anonymkode: b1b27...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumble har denne funksjonen. Sikker på at du ikke bare blander apper? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har jeg bare drømt det som skjedde??

Jeg går for det alternativet.  Har aldri hørt om en slik meningsløs funksjon heller. Problemet er jo at ingen skriver, så det burde heller være en motivator der. 

Anonymkode: 6ff7a...3e5

Skrevet

Det er bumble

Anonymkode: 7662b...269

Skrevet

Jeg har ikke/ har ikke hatt Bumble. Har bare Tinder Gold. Helt utrolig hvis jeg bare har drømt at det har skjedd. Men takk for svar så langt, likevel:)

Skrevet

Nei, jeg så at det skulle komme en ny funksjon som det der på tinder ganske nylig, så du har ikke drømt. Jeg prøvde å finne funksjonen tidligere i dag uten hell, så kanskje de pusser litt på den før den lanseres på ordentlig.

Anonymkode: b43d5...287

Skrevet

Det stemmer at dette er noe de har om du kjøper Tinder Gull. Så du blander ikke. Men som en sier over her, så finner jeg den ikke jeg heller nå🤷‍♀️ Så mulig du må slette profilen din og begynne på nytt?

Anonymkode: bde83...453

Skrevet

Men hva om begge har den funksjonen? 🤷‍♀️

Skrevet

Hva skal det være vitsen med?

Skrevet

Tusen takk for svar til dere som visste!

Har opplevd flere ganger å bli slettet av den andre fordi jeg ikke har svart i løpet av noen timer, og hadde en veldig hektisk uke så jeg tenkte at det kaaanskje var litt mindre risiko for å bli slettet hvis de fikk beskjed om at jeg skriver først. Men det var en handling på impuls, som jeg kan angre på nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...