Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som behager meg mest er at jeg sitter for meg selv, ikke har altfor mye å gjøre, og kan lese litt i boka mi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg kan stikke ut og fikse ting osv hvis jeg må det. Jobber hos mamma da, trives der i grunn ;)

Skrevet

At jeg kan forsyne meg av kaffen fra kantina (slipper å lage selv)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Et godt forhold til sjefer og kolleger. Variasjon og fleksibilitet i jobben. Muligheten til å jobbe både selvstendig og som del av en gruppe.

Skrevet

At jeg veldig mange ganger kan sitte på ræva og lese pensum/drikke drinker mens jeg blir relativt fett betalt (i forhold til arbeidsinnsatsen ihvertfall).

Får legge til at dette er en jobb ved siden av studier. ;)

Skrevet

At vi har en maskin med kakao (mega-god), kaffe, cappucino, espresso og noe som heter Wiener Melange.. Kakaoen går det bra av!

Betaler 15 kroner i mnd og kan ta så mye jeg vil.

At de nærmeste kollegene er veldig greie og hyggelige.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

At jeg har en morsom og utfordrende jobb med stor frihet.

Skrevet

At eg ofte kan gå 10min før.. og dei 10minutta har alt å seie etter en slitsom dag med få pustepauser!

Skrevet

- At jeg liker kollegene mine kjempegodt og er gode venner med de.

- At jeg selv påvirker arbeidstider, og kan flekse noe med de.

- At jobben er morsom og utfordrende.

Skrevet

At jeg har hyggelige kolleger som både kan ta en fleip, og være seriøse når vi snakker fag. Og så liker jeg at jobben er fleksibel, både i betydningen at jeg har varierte arbeidsoppgaver og at jeg kan skyve litt på arbeidstida hvis det er noe spesielt jeg må gjøre utenom jobb. Så lenge jeg jobber de timene jeg skal (og får gjort det jeg skal), så er det ikke så farlig når jeg jobber.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Nok av faglige og menneskelige utfordringer, et supert kollegium + enkelte skikkelige adrenalinkick innimellom.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Friheten. Så lenge jeg får gjort det jeg skal, er det det samme når jeg gjør det.

Skrevet
At vi har en maskin med kakao (mega-god), kaffe, cappucino, espresso og noe som heter Wiener Melange.. Kakaoen går det bra av!

Betaler 15 kroner i mnd og kan ta så mye jeg vil.

At de nærmeste kollegene er veldig greie og hyggelige.

Jeg er har også tilgang til sånn maskin, men slipper å betale :grine2:

Jeg kan med andre ord bruke 15 kr på andre ting ;)

Skrevet

Lønnen samt at det er et veldig fysisk krevende yrke, så jeg holder meg i form for å si det sånn... Mye tunge løft, og gåing/løping....

Skrevet

liker jobben min aller best når jeg er ferdig for dagen og vet at jeg har gjort en bra jobb!

Skrevet
Det som behager meg mest er at jeg sitter for meg selv, ikke har altfor mye å gjøre, og kan lese litt i boka mi :)

Samme grunn som deg. Får lest masse :)

Skrevet

At jeg får gjøre det jeg liker aller best; være sammen med barn og følge dem i oppveksten.

Det er selvsagt ikke negativt at jeg trives med kollegaene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...