AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hei Jeg er mann 36 og har to fantastiske barn. Jeg har aldri hatt problemer på dating fronten og bruker ikke dating appen så det er sagt. Men jeg har et luksusproblem som brått fikk meg til å bli usikker på veien videre. Så håper noen damer kanskje har svarte. Jeg har kommet i kontakt med en utrolig vakker dame. Jeg bor i Norge, hun i Sverige. Vi har begge barn så å gjøre noe spontant går ikke. Så i går spurte jeg om hun var interessert i å gå ut og spise eller ta en kaffe i Sverige på en uke dag (kjøreturen dit er ikke noe problem for meg og jeg vil gjøre slikt på en ukedag så hun ikke tror jeg er ute etter et kjapt ligg) jeg ga henne 3 datoer. Hun kunne ikke på en dato. Jeg spurte da hva med denne datoen. (Husk jeg ga henne 3 forskjellige datoer) hun var opptatt da også. Jeg har ikke fått svar på siste dato. Er det et hint jeg skal ta eller bør jeg spørre om siste datoen også? (Jeg vet at hun ikke har ungene de datoene jeg spurte om) Så det er luksus problemet mitt. Jeg har aldri fått nei når jeg har spurt om dette før. Og jeg føler at spør jeg en tredje gang så går jeg over en grense Anonymkode: b7839...11c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Ballen ligger hos henne nå. Anonymkode: 03f89...3e8 12
Blått Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ballen ligger hos henne nå. Anonymkode: 03f89...3e8 Enig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Vet ikke helt hva du mener med luksusproblem. Men du får vel bare se hva hun svarer, og om det blir møter videre. Anonymkode: 34556...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Jeg venter også i spenning på å høre om dette luksusproblemet. Hva du har hatt før, er jo ikke relevant her? Anonymkode: 64dd0...be0 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Ja ts bruker betegnelsen luksusproblem helt feil men samme det Anonymkode: 03f89...3e8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Er det luksusproblem at ei dame ikke vil treffe deg? 😛 Anonymkode: efc33...ffe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Luksusproblem? Vet du hva det er? Som andre sier, ballen er hos henne nå. Mye mulig hun stusser over at du ikke skal på jobb i ukedagene. Er du ufør? Anonymkode: f9dcd...258
Gjest Hottentått Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 Han mener sikkert i-landsproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå