Gå til innhold

Anbefale håndholdt støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en å anbefale? Har hund som røyter også. 

Anonymkode: ab959...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to hunder som røyter og er veldig fornøyd med Dyson. 

Anonymkode: 5e371...96f

Skrevet

Har Dyson og elsker den :)

Anonymkode: 7f287...90a

Skrevet

Veldig fornøyd med Philips SpeedPro. Har med egen børste til sofa og sånt. Tar utrolig mye hundhår. Har ikke den med våtmopp

Skrevet

Jeg bestilte en håndholdt støvsuger fra El-kjøp på Black Friday.  Det er en Bosch Serie 2 Readyy.  Leste testen på tek.no før jeg bestilte, og der sto at den ikke hadde masse tilleggsutstyr,  Sugeevnen var god og den var lett å håndtere. 

Vi trenger ikke masse tilleggsutstyr, så når den bare kostet 899 kr (halv pris), håper jeg at jeg har gjort et varp :)     

Skrevet

Dyson! En av de dyrere modellene. Fikk et lite sjokk da jeg brukte den på tepper og tekstiler første gang.

Når det gjelder tilleggsutstyr så kommer det jo an på hvordan man bruker støvsugeren. Her har vi også dyr. Det å kunne skifte mellom munnstykke til parkett og teppe gjør en enorm forskjell. Tilsvarende mellom det kraftige munnstykket for sofaer og slik, som tar alt av dyrehår og støv. Til de finere munnstykkene når jeg tar over gardiner, kjøkkenskuffer og slikt. Og langt munnstykke for kriker og kroker i møbler (her hvor det hender vi tar litt mat i sofaen). 

Anonymkode: 3cf25...b37

Skrevet

Dere som har Dyson, hvilken type betegnelse har dere?

Anonymkode: 0956e...4d9

Skrevet

Har Bosch Athlet Pro Animal. 
Elsker hvordan den faktisk suger opp kattehår fra tepper!! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...