Surreal Skrevet 10. januar 2023 #381 Del Skrevet 10. januar 2023 Tror H og M har vært taktiske og trukket opp noen grenser. Det er helt usannsynlig at ikke han har mye mer "dritt" han kan dele om familien sin. Ved å være villig til å dele småting og episoder som er godt kjent fra før med litt mer nyanse, så vet de som jobber for de ulike kongelige og som strategisk lekker informasjon/historier at det kan bli veldig ubehagelig fremover. Og at H bryter grenser hvis det skulle bli nødvendig. For dette med lekkasjer er jo en ganske vanlig taktikk. Kanskje særlig i politikken. Skjer jo stadig i Norge også. Vet om historier som ikke blir kjørt fordi det blir negativt for noen som sitter på historier som selger bedre. Personlig tror jeg H og M når de gjentar til kjedsommelighet at de vil eie sin egen historie. De har ikke nødvendigvis behov for ikke å være i rampelyset. De har et behov for å ikke bli utsatt for bakholdsangrep av sine egne. Nå går H taktisk til verks, deler masse pinlige og dumme episoder. Samtidig har han sagt det høyt først. Ingen kan nå lekke disse opplysningene for å skade rykte hans senere. Den skaden har han gjort selv. Og jeg tror faktisk han vet at han har gjort det. Det vil ikke forundre meg at det blir færre negative saker/episoder som handler om H og M og deres tid som arbeidene konglige fremover. Selv om de selv er mer i rampelyset. Jeg vil også tro at resten av de kongelige i større grad instruerer staben sin i å ikke bruke H og M som en måte å flytte fokus på. Da de ikke går av veien for å snakke. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 10. januar 2023 #382 Del Skrevet 10. januar 2023 Ønsker de alt godt jeg, tror det har vært tøft for dem og jeg synes det er modig av dem å snakke ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 10. januar 2023 #383 Del Skrevet 10. januar 2023 Surreal skrev (3 timer siden): Tror H og M har vært taktiske og trukket opp noen grenser. Det er helt usannsynlig at ikke han har mye mer "dritt" han kan dele om familien sin. Ved å være villig til å dele småting og episoder som er godt kjent fra før med litt mer nyanse, så vet de som jobber for de ulike kongelige og som strategisk lekker informasjon/historier at det kan bli veldig ubehagelig fremover. Og at H bryter grenser hvis det skulle bli nødvendig. For dette med lekkasjer er jo en ganske vanlig taktikk. Kanskje særlig i politikken. Skjer jo stadig i Norge også. Vet om historier som ikke blir kjørt fordi det blir negativt for noen som sitter på historier som selger bedre. Personlig tror jeg H og M når de gjentar til kjedsommelighet at de vil eie sin egen historie. De har ikke nødvendigvis behov for ikke å være i rampelyset. De har et behov for å ikke bli utsatt for bakholdsangrep av sine egne. Nå går H taktisk til verks, deler masse pinlige og dumme episoder. Samtidig har han sagt det høyt først. Ingen kan nå lekke disse opplysningene for å skade rykte hans senere. Den skaden har han gjort selv. Og jeg tror faktisk han vet at han har gjort det. Det vil ikke forundre meg at det blir færre negative saker/episoder som handler om H og M og deres tid som arbeidene konglige fremover. Selv om de selv er mer i rampelyset. Jeg vil også tro at resten av de kongelige i større grad instruerer staben sin i å ikke bruke H og M som en måte å flytte fokus på. Da de ikke går av veien for å snakke. Det tror jeg og. Jeg tror ikke de er så dumme som alle skal ha dem til. Tror de er ganske kalkulerte med alt de gjør nå. Jeg håper det vil gå bra fremover, og at ring roer seg. Jeg skjønner at mange er sinte på dem, og jeg synes ikke alt som Harry bretter ut om er greit, heller ikke at han og Meghan er så perfekte som de tror, men er likevel ganske sikker på at han har hatt sine grunner for å gjøre som han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2023 #384 Del Skrevet 10. januar 2023 En god kommentar, synes jeg. https://www.nrk.no/ytring/en-historie-om-sorg-1.16251797 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 11. januar 2023 #385 Del Skrevet 11. januar 2023 Surreal skrev (21 timer siden): Tror H og M har vært taktiske og trukket opp noen grenser. Det er helt usannsynlig at ikke han har mye mer "dritt" han kan dele om familien sin. Ved å være villig til å dele småting og episoder som er godt kjent fra før med litt mer nyanse, så vet de som jobber for de ulike kongelige og som strategisk lekker informasjon/historier at det kan bli veldig ubehagelig fremover. Og at H bryter grenser hvis det skulle bli nødvendig. For dette med lekkasjer er jo en ganske vanlig taktikk. Kanskje særlig i politikken. Skjer jo stadig i Norge også. Vet om historier som ikke blir kjørt fordi det blir negativt for noen som sitter på historier som selger bedre. Personlig tror jeg H og M når de gjentar til kjedsommelighet at de vil eie sin egen historie. De har ikke nødvendigvis behov for ikke å være i rampelyset. De har et behov for å ikke bli utsatt for bakholdsangrep av sine egne. Nå går H taktisk til verks, deler masse pinlige og dumme episoder. Samtidig har han sagt det høyt først. Ingen kan nå lekke disse opplysningene for å skade rykte hans senere. Den skaden har han gjort selv. Og jeg tror faktisk han vet at han har gjort det. Det vil ikke forundre meg at det blir færre negative saker/episoder som handler om H og M og deres tid som arbeidene konglige fremover. Selv om de selv er mer i rampelyset. Jeg vil også tro at resten av de kongelige i større grad instruerer staben sin i å ikke bruke H og M som en måte å flytte fokus på. Da de ikke går av veien for å snakke. Gode poenger du har. Jeg har lurt litt på hva de egentlig tror de skulle få ut av alt dette - bortsett fra å støte resten av kongefamilien enda lengre bort, samt å risikere å bli strippet fra titler, men din vinkling høres både fornuftig og logisk ut. Så gjenstår det å se om utleveringen og evt konsekvenser virkelig var verdt å få mindre presseomtale og å få kongefamilien til å tenke seg om to ganger før de lekker noe. Håper det for deres skyld. Håper også du har rett i at de er kalkulerte - igjen for deres egen skyld. Sånn ved første inntrykk så virker det som om han er så preget av morens død at han ikke ser klart. Mye å reagere på, men jeg hengte meg spesielt opp i at de hadde bilde av Diana med på sykehuset under fødselen til ett av barna (husker ikke hvilket barn). Det er mye sunnere hvis du har rett i at det er taktikk som ligger bak (i alle fall i det store og hele). Mediekjøret mot Harry er helt enormt i engelsk presse nå - kanskje fordi det er siste halmstrå av hva de kan komme med? Blir gjerne en ny runde ifbm kroningen av Charles, men etter det så er det vel ikke mer å si. Vil ta seg dårlig ut om «kilder nær kongehuset» (dvs William el Charles) går til motangrep - det vil bare bekrefte alt Harry har skrevet (som du selv er inne på med litt bedre formulering). Kanskje de faktisk har gjort noe smart og oppnådd det de ville. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. januar 2023 #386 Del Skrevet 11. januar 2023 Surreal skrev (På 10.1.2023 den 14.23): Tror H og M har vært taktiske og trukket opp noen grenser. Det er helt usannsynlig at ikke han har mye mer "dritt" han kan dele om familien sin. Ved å være villig til å dele småting og episoder som er godt kjent fra før med litt mer nyanse, så vet de som jobber for de ulike kongelige og som strategisk lekker informasjon/historier at det kan bli veldig ubehagelig fremover. Og at H bryter grenser hvis det skulle bli nødvendig. For dette med lekkasjer er jo en ganske vanlig taktikk. Kanskje særlig i politikken. Skjer jo stadig i Norge også. Vet om historier som ikke blir kjørt fordi det blir negativt for noen som sitter på historier som selger bedre. Personlig tror jeg H og M når de gjentar til kjedsommelighet at de vil eie sin egen historie. De har ikke nødvendigvis behov for ikke å være i rampelyset. De har et behov for å ikke bli utsatt for bakholdsangrep av sine egne. Nå går H taktisk til verks, deler masse pinlige og dumme episoder. Samtidig har han sagt det høyt først. Ingen kan nå lekke disse opplysningene for å skade rykte hans senere. Den skaden har han gjort selv. Og jeg tror faktisk han vet at han har gjort det. Det vil ikke forundre meg at det blir færre negative saker/episoder som handler om H og M og deres tid som arbeidene konglige fremover. Selv om de selv er mer i rampelyset. Jeg vil også tro at resten av de kongelige i større grad instruerer staben sin i å ikke bruke H og M som en måte å flytte fokus på. Da de ikke går av veien for å snakke. Jeg er enig. Tyder på at de har valgt «angrep er beste forsvar» strategien. På den måten eier de faktisk sin historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 11. januar 2023 #387 Del Skrevet 11. januar 2023 Har sett flere har nevnt at det var svært tøft for Harry å miste moren sin i så ung alder, men hva med William? Det er bare to år mellom de to, tror ikke William har hatt det så mye enklere. Hva er målet til Harry med å gå til frontalangrep på broren sin? Hvorfor gjør han dette og har han ikke anstendige folk rundt som prøver å snakke ham til fornuft? Hva slags mennesker har han rundt seg som lar dette skje? Og hvordan kan Meghan la Harry ødelegge for seg selv på denne måten? Tror dessverre hun er én av de som påvirker ham negativt, de får hvert fall fram det verste i hverandre... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. januar 2023 #388 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) On 1/10/2023 at 5:59 PM, MissWoodville said: Det tror jeg og. Jeg tror ikke de er så dumme som alle skal ha dem til. Tror de er ganske kalkulerte med alt de gjør nå. Jeg håper det vil gå bra fremover, og at ring roer seg. Jeg skjønner at mange er sinte på dem, og jeg synes ikke alt som Harry bretter ut om er greit, heller ikke at han og Meghan er så perfekte som de tror, men er likevel ganske sikker på at han har hatt sine grunner for å gjøre som han gjør. Du skriver "de", men tror man må skille mellom Harry og Meghan. De har ikke helt identiske interesser. Det er relasjonen til Harrys biologiske familie de ofrer. Harry ofrer svært mye og Meghan svært lite. Mulig Meghan kan tjene på denne oppførselen, men det betyr ikke at Harry tjener på den. Endret 11. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 11. januar 2023 #389 Del Skrevet 11. januar 2023 SVK skrev (1 time siden): Du skriver "de", men tror man må skille mellom Harry og Meghan. De har ikke helt identiske interesser. Det er relasjonen til Harrys biologiske familie de ofrer. Harry ofrer svært mye og Meghan svært lite. Mulig Meghan kan tjene på denne oppførselen, men det betyr ikke at Harry tjener på den. Enig i det. Det spørs hva som skjer videre, men forholdet til familien er nok ganske skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 11. januar 2023 #390 Del Skrevet 11. januar 2023 https://www.vg.no/shared/forbruker/livsstil/i/Kn6wxG/naar-voksne-soesken-blir-uvenner-slik-reparerer-dere-forholdet?pwsig2=d6edaffe5b759c8656d0c805db0e71dff1de2b186f2eb459e32f6fe5d16d37b2_1673740800&fbclid=IwAR2K8sYMmkk04l1vaGpcCBJnpJXhJvKSOZTEWEUTiOqt5wyPSiKjOO4eO9o Synes denne treffer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 12. januar 2023 #391 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hykleriet til disse to menneskene. Jeg er nødt til å lage en liste: En av årsakene til at de dro fra UK var fordi pressen behandlet dem dårlig. Nå utleverer de selv informasjon til pressen som et våpen mot egen familie. De har vært vanskelig for H og M fordi privat informasjon har blitt lekket til pressen. De har selv lekket informasjon fra private samtaler med kongefamilien. De har klaget på at kongefamilien ikke gikk ut å nyanserte sladder om han og M. Men etter Operah-intervjuet som førte til rasismeanklager mot kongefamilien, så gikk ikke H og M ut og rettet på det. (Han sa i et av de siste intervjuene at han og M aldri hadde nevnt rasisme). De påstår å være opptatt av mental helse, men dyrker hver sin offerrolle. Ekstremt selvdestruktivt. Han hater institusjonen, men har ikke lyst til å gi fra seg sin kongelig tittel. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 12. januar 2023 #392 Del Skrevet 12. januar 2023 Paperwall skrev (12 timer siden): Har sett flere har nevnt at det var svært tøft for Harry å miste moren sin i så ung alder, men hva med William? Det er bare to år mellom de to, tror ikke William har hatt det så mye enklere. Hva er målet til Harry med å gå til frontalangrep på broren sin? Hvorfor gjør han dette og har han ikke anstendige folk rundt som prøver å snakke ham til fornuft? Hva slags mennesker har han rundt seg som lar dette skje? Og hvordan kan Meghan la Harry ødelegge for seg selv på denne måten? Tror dessverre hun er én av de som påvirker ham negativt, de får hvert fall fram det verste i hverandre... Ja, hva slags mennesker har han rundt seg? Oppfordringen om å boikotte egen familie og gjøre det han gjør, blir ikke gjort av kjærlighet til Harry. Man ser også at ting som kommer frem i boka er skrevet på oppfordring fra Meghan, som feks den lipgloss-greia med Kate. De får frem det verste i hverandre. I Netflix-serien ser de så lykkelige ut, men det tror jeg ikke på. De går med en stor byrde på skuldrene, som de lar vokse hver dag. De som jobbet for dem da de bodde i UK, sa at det var ukoselig å jobbe der og at det var mye skriking og kjefting. Dette kan jeg godt se for meg (men dette er kanskje bare et av de «ondsinnede» ryktene?) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 12. januar 2023 #393 Del Skrevet 12. januar 2023 lille pille skrev (20 minutter siden): Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hykleriet til disse to menneskene. Jeg er nødt til å lage en liste: En av årsakene til at de dro fra UK var fordi pressen behandlet dem dårlig. Nå utleverer de selv informasjon til pressen som et våpen mot egen familie. De har vært vanskelig for H og M fordi privat informasjon har blitt lekket til pressen. De har selv lekket informasjon fra private samtaler med kongefamilien. De har klaget på at kongefamilien ikke gikk ut å nyanserte sladder om han og M. Men etter Operah-intervjuet som førte til rasismeanklager mot kongefamilien, så gikk ikke H og M ut og rettet på det. (Han sa i et av de siste intervjuene at han og M aldri hadde nevnt rasisme). De påstår å være opptatt av mental helse, men dyrker hver sin offerrolle. Ekstremt selvdestruktivt. Han hater institusjonen, men har ikke lyst til å gi fra seg sin kongelig tittel. 1, 2. Det er mye lettere å eie og fortelle sin egen historie, enn at andre gjør det for deg. La oss si at du er gravid, vil du fortelle det selv eller vil du at alle andre forteller det for deg? Spesielt om det er folk du ikke stoler på og har dårlig erfaringer med. Hva ville du valgt? Og om de sitter med opplevelser av at medlemmer av kongehuset og dermed familie sladrer til pressen om de, så hvorfor ikke ta igjen med samme mynt? Forskjellen her er at kongefamilien ikke kan svare for seg. 3. Hvorfor gikk kongefamilien ut til pressen i det hele tatt? Burde de ikke verne om Harry? Hvem gir omsorg for sin egen familie ved å gi pressen informasjon om dem? 4. Tja… I USA står jo veldedighet ganske høyt. Det går sport i veldedighet. Man er nesten ikke riktig skrudd sammen om man ikke gjør veldedig arbeid. Ikke alle tenker at de må fikse seg selv, før de prøver å hjelpe andre. Mange som blir i omsorgsyrker fordi de selv er offer for omsorgssvikt. MÅ man alltid ha topp psykisk helse før man hjelper andre? Det viktigste er jo at den som trenger hjelp får det. Ikke flytt fokus fra de som trenger hjelp over til de som hjelper men «sliter» selv. Det viktigste er hjelpen man får. Skal man også begynne å se på psyken til psykologer før de har lov til å hjelpe andre? «Skal man nekte en mann som har en skjult sykdom å gi til fattige barn i Norge fordi han er syk selv?» De har penger og ressurser til det, så hvorfor ikke? 5. Den kongelige tittelen er hans identitet, uansett om han ikke liker institusjonen. De kongelige i Danmark som ble fratatt titlene sine ble jo også ganske opprørt. For meg så er han alltid prins Harry, selv om han ikke er en del av institusjonen. Det er liksom bare det han alltid har vært. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 12. januar 2023 #394 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Leonaen skrev (6 timer siden): 1, 2. Det er mye lettere å eie og fortelle sin egen historie, enn at andre gjør det for deg. La oss si at du er gravid, vil du fortelle det selv eller vil du at alle andre forteller det for deg? Spesielt om det er folk du ikke stoler på og har dårlig erfaringer med. Hva ville du valgt? Og om de sitter med opplevelser av at medlemmer av kongehuset og dermed familie sladrer til pressen om de, så hvorfor ikke ta igjen med samme mynt? Forskjellen her er at kongefamilien ikke kan svare for seg. 3. Hvorfor gikk kongefamilien ut til pressen i det hele tatt? Burde de ikke verne om Harry? Hvem gir omsorg for sin egen familie ved å gi pressen informasjon om dem? 4. Tja… I USA står jo veldedighet ganske høyt. Det går sport i veldedighet. Man er nesten ikke riktig skrudd sammen om man ikke gjør veldedig arbeid. Ikke alle tenker at de må fikse seg selv, før de prøver å hjelpe andre. Mange som blir i omsorgsyrker fordi de selv er offer for omsorgssvikt. MÅ man alltid ha topp psykisk helse før man hjelper andre? Det viktigste er jo at den som trenger hjelp får det. Ikke flytt fokus fra de som trenger hjelp over til de som hjelper men «sliter» selv. Det viktigste er hjelpen man får. Skal man også begynne å se på psyken til psykologer før de har lov til å hjelpe andre? «Skal man nekte en mann som har en skjult sykdom å gi til fattige barn i Norge fordi han er syk selv?» De har penger og ressurser til det, så hvorfor ikke? 5. Den kongelige tittelen er hans identitet, uansett om han ikke liker institusjonen. De kongelige i Danmark som ble fratatt titlene sine ble jo også ganske opprørt. For meg så er han alltid prins Harry, selv om han ikke er en del av institusjonen. Det er liksom bare det han alltid har vært. 3. Jeg spør fordi jeg ikke vet; Finnes det egentlig noen sikker informasjon om at kongefamilien har UTLEVERT Harry og Meghan til pressen? At kongefamilien selv (det vil si Dronningen, Camilla, Charles, William, Kate eller andre) har fortalt historier og utlevert privat informasjon om Meghan og Harry til pressen? Meghan og Harry har snakket MYE i det siste i form av både intervju, Netflixserie, egen biografi og enda flere intervjuer, og ikke èn eneste gang har jeg hørt noe som indikerer at det finnes sikre bevis på at kongefamilien selv har lekket historier om dem til pressen. Så jeg lurer jo litt på om dette eksisterer i Harrys hode eller om det er reellt At f.eks kommunikasjonsavdelingen til William og Kate kan ha lekket historier eller "forhandlet" som Harry selv sier, det kan nok hende. Men at medlemmer av kongehuset selv med viten og vilje har plantet og lekket historier på egent initiativ med ond hensikt, det finnes det såvidt jeg har lest, hørt og sett ingen sikre bevis på i det hele tatt. Endret 12. januar 2023 av M** 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 12. januar 2023 #395 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Leonaen skrev (6 timer siden): 1, 2. Det er mye lettere å eie og fortelle sin egen historie, enn at andre gjør det for deg. La oss si at du er gravid, vil du fortelle det selv eller vil du at alle andre forteller det for deg? Spesielt om det er folk du ikke stoler på og har dårlig erfaringer med. Hva ville du valgt? Og om de sitter med opplevelser av at medlemmer av kongehuset og dermed familie sladrer til pressen om de, så hvorfor ikke ta igjen med samme mynt? Forskjellen her er at kongefamilien ikke kan svare for seg. 3. Hvorfor gikk kongefamilien ut til pressen i det hele tatt? Burde de ikke verne om Harry? Hvem gir omsorg for sin egen familie ved å gi pressen informasjon om dem? 4. Tja… I USA står jo veldedighet ganske høyt. Det går sport i veldedighet. Man er nesten ikke riktig skrudd sammen om man ikke gjør veldedig arbeid. Ikke alle tenker at de må fikse seg selv, før de prøver å hjelpe andre. Mange som blir i omsorgsyrker fordi de selv er offer for omsorgssvikt. MÅ man alltid ha topp psykisk helse før man hjelper andre? Det viktigste er jo at den som trenger hjelp får det. Ikke flytt fokus fra de som trenger hjelp over til de som hjelper men «sliter» selv. Det viktigste er hjelpen man får. Skal man også begynne å se på psyken til psykologer før de har lov til å hjelpe andre? «Skal man nekte en mann som har en skjult sykdom å gi til fattige barn i Norge fordi han er syk selv?» De har penger og ressurser til det, så hvorfor ikke? 5. Den kongelige tittelen er hans identitet, uansett om han ikke liker institusjonen. De kongelige i Danmark som ble fratatt titlene sine ble jo også ganske opprørt. For meg så er han alltid prins Harry, selv om han ikke er en del av institusjonen. Det er liksom bare det han alltid har vært. 4. Psykologstudenter går selv i terapi. Man bør ha et avklart og bearbeidet forhold til egne traumer før man hjelper andre. Det er en velkjent "greie" i f.eks psykiatrien at folk som sliter veldig selv ikke bør jobbe i denne sektoren. Det vil gjerne oppstå en del "følgefeil" når man skal hjelpe andre og ikke har bearbeidet egne problemer. Samtidig vil det selvfølgelig unektelig være slik at alle kan gjennomgå ting i livet (uforutsette livskriser) som vil gjøre det vanskelig å stå i jobben sin i en periode og/eller gjøre jobben 100 prosent. Endret 12. januar 2023 av M** 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 12. januar 2023 #396 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) lille pille skrev (7 timer siden): Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hykleriet til disse to menneskene. Jeg er nødt til å lage en liste: En av årsakene til at de dro fra UK var fordi pressen behandlet dem dårlig. Nå utleverer de selv informasjon til pressen som et våpen mot egen familie. De har vært vanskelig for H og M fordi privat informasjon har blitt lekket til pressen. De har selv lekket informasjon fra private samtaler med kongefamilien. De har klaget på at kongefamilien ikke gikk ut å nyanserte sladder om han og M. Men etter Operah-intervjuet som førte til rasismeanklager mot kongefamilien, så gikk ikke H og M ut og rettet på det. (Han sa i et av de siste intervjuene at han og M aldri hadde nevnt rasisme). De påstår å være opptatt av mental helse, men dyrker hver sin offerrolle. Ekstremt selvdestruktivt. Han hater institusjonen, men har ikke lyst til å gi fra seg sin kongelig tittel. Jeg er veldig enig med deg. Det er ekstremt mye dobbeltmoral der. Spesielt ille synes jeg det er at de ikke har dementert påstandene om at kongefamilien er rasistiske, det har de hatt alle muligheter til. De har latt hele verden spekulere i hvem som er "rasisten" i kongefamilien i nærmere ni måneder. I dag er tross alt "rasist" nesten det verste stempelet du kan gi noen. Endret 12. januar 2023 av M** 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 12. januar 2023 #397 Del Skrevet 12. januar 2023 M** skrev (4 timer siden): 4. Psykologstudenter går selv i terapi. Man bør ha et avklart og bearbeidet forhold til egne traumer før man hjelper andre. Det er en velkjent "greie" i f.eks psykiatrien at folk som sliter veldig selv ikke bør jobbe i denne sektoren. Det vil gjerne oppstå en del "følgefeil" når man skal hjelpe andre og ikke har bearbeidet egne problemer. Samtidig vil det selvfølgelig unektelig være slik at alle kan gjennomgå ting i livet (uforutsette livskriser) som vil gjøre det vanskelig å stå i jobben sin i en periode og/eller gjøre jobben 100 prosent. Det visste jeg ikke. Vet at de hele tiden blir evaluert. Men hva skjer med jobben og de havner i uforutsette livskriser? Blir de anbefalt å skifte jobb? Eller bare sykemelding 🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 12. januar 2023 #398 Del Skrevet 12. januar 2023 M** skrev (4 timer siden): 3. Jeg spør fordi jeg ikke vet; Finnes det egentlig noen sikker informasjon om at kongefamilien har UTLEVERT Harry og Meghan til pressen? At kongefamilien selv (det vil si Dronningen, Camilla, Charles, William, Kate eller andre) har fortalt historier og utlevert privat informasjon om Meghan og Harry til pressen? Meghan og Harry har snakket MYE i det siste i form av både intervju, Netflixserie, egen biografi og enda flere intervjuer, og ikke èn eneste gang har jeg hørt noe som indikerer at det finnes sikre bevis på at kongefamilien selv har lekket historier om dem til pressen. Så jeg lurer jo litt på om dette eksisterer i Harrys hode eller om det er reellt At f.eks kommunikasjonsavdelingen til William og Kate kan ha lekket historier eller "forhandlet" som Harry selv sier, det kan nok hende. Men at medlemmer av kongehuset selv med viten og vilje har plantet og lekket historier på egent initiativ med ond hensikt, det finnes det såvidt jeg har lest, hørt og sett ingen sikre bevis på i det hele tatt. Jeg vet ikke selv. Tror ikke det finnes faktiske dokumenter eller bevis 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 12. januar 2023 #399 Del Skrevet 12. januar 2023 Leonaen skrev (1 minutt siden): Under utdanningen går de i terapi, ja. Dette har jeg fra ei venninne som har gått dette studiet. Jeg tror også mange fortsetter å gå i terapi når de er ferdige og hvertfall periodevis mens de jobber - eksempelvis i perioder der ting er tøft. Livskriser går vi alle gjennom - og de gjør ingen uskikket til å jobbe. Men dersom man eksemelvis ikke har bearbeidet en uvanlig vond barndom, vil man lett ta med egne tanker og følelser inn i jobben og kanskje ikke være i stand til å gi gode råd med tanke på å komme seg framover i livet. Leonaen skrev (6 minutter siden): Det visste jeg ikke. Vet at de hele tiden blir evaluert. Men hva skjer med jobben og de havner i uforutsette livskriser? Blir de anbefalt å skifte jobb? Eller bare sykemelding 🤔🤔 å skifte jobb? Eller bare sykemelding 🤔🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. januar 2023 #400 Del Skrevet 12. januar 2023 LillaGorilla<3 skrev (På 10.1.2023 den 8.37): Alle som unnskylder all oppførsel med at han mistet moren sin i ung alder- har dere glemt at William gjorde akkurat det samme? Det var en viss aldersforskjell på de PG folk takler ting forskjellig og har forskjellig psyke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå