Gå til innhold

Harry & Meghan

Nattens rytter

Anbefalte innlegg

Og så er han vel også på alder nå som Diana var da hun døde. Er vel ikke uvanlig å få en reaksjon på det igjen da. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissWoodville
House Red skrev (1 time siden):

Jeg er delvis enig med deg, men: 

- Moren hans døde da han var 12 år

- Han var en rusmisbruker, i hvert fall en periode

- Han tok liv av 25 mennesker (det tror jeg ikke at han takler - eller så hadde han ikke trengt å gå ut med det)

- Hans ekskjæreste døde

- Han og Meghan ble hatobjekt for en lang tid nå og det må ha vært påkjenning

- I tillegg har broren (en av de nærmeste) hans slått han ned

- Meghan er nok også en vanskelig kvinne

Jeg tror at de punktene jeg har listet over er forklaringen på hvorfor han ikke tenker helt klart.

For ta Kanye West, han er jo bipolar så man skal ikke ta han så seriøst.

Det er veldig synd at denne boken vil forverre ståa hans. Han bør egentlig få psykisk hjelp. I tillegg vil enda flere være etter han. Jeg tenker på Taliban. Jeg tror ikke dette kommer til å gå bra for hans eller Meghans del.

Så enig. Synes ikke det er noe rart at han sliter såpass som han gjør.
Blir bare så oppgitt av mange kommentarer her.
Det hjelper ikke at du er søkkrik, dersom du ikke har psyken på plass eller har folk rundt deg som klarer å hjelpe deg i riktig retning. Tydelig at Harry mangler begge deler. Jeg tror og det engelske kongehuset har mange svin på skogen. Men synes ikke det er greit at han utlevere familien og seg selv så mye, og tror ikke dette vil gå særlig bra. Synes synd på William og Kate som står på og som sikkert har hatt det mye vanskelig selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
lin skrev (19 minutter siden):

Og så er han vel også på alder nå som Diana var da hun døde. Er vel ikke uvanlig å få en reaksjon på det igjen da. 

Det og. Pluss han er nå småbarnsfar til to stk, og det er sikkert mye følelser og tanker som velter opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (2 timer siden):

Lurer på om H tenker på at han utleverer ikke bare sin bror, men pappen til noen? At de må vokse opp og få høre om at pappaen deres slo ned onkelen? Tenker de over at deres desperate behov for å få frem en sannhet vil påvirke andre? Hvorfor trenger resten av verden å vite at de to sloss, at han tok livet av 25 stk, H sin seksuelle debut eller at W er omskjært? Hva ønsker han å oppnå med dette?

La han seriøst ut om underlivet til broren? Og dette forsvarer folk her inne? Helt utrolig.

Synes også det er sykt hvordan han klager over leiligheten sin i palasset. Mange i England sliter noe jævlig nå, og Harry bare sitter og klager over privilegiene sine🤢

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Harys intervju: 

"Harry told Mr Bradby: 'You speak to any other mixed race couple around the world, and you will probably find that the white side of the family have either openly discussed it, or secretly discussed "What are the kids gonna look like?""

Seriøst; Er ikke spekulasjoner, nysgjerrighet og snakk rundt barnets potensielle utseende noe som blir diskutert blant absolutt alle par og absolutt alle familier som skal få et nytt familiemedlem i hele verden? Man prøver å se for seg den lille som kommer med forventning? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Purple Basil said:

La han seriøst ut om underlivet til broren? Og dette forsvarer folk her inne? Helt utrolig.

Synes også det er sykt hvordan han klager over leiligheten sin i palasset. Mange i England sliter noe jævlig nå, og Harry bare sitter og klager over privilegiene sine🤢

Det var jo søtt å skrive at han mistet jomfrudommen som 17-åring til en eldre kvinne i åkeren bak en pub. Det har fått mange innen sprangmiljøet og den kongelige omgangskretsen til å gå ut med at det ikke var dem.

Og at han trengte ikke å omtale detaljer om en tidligere venninne som begikk selvmord. Caroline Flack's ex-agent hits out at Prince Harry for repeating 'long forgotten slurs' in memoir | Ents & Arts News | Sky News

Hvordan Camilla brukte gjorde om soverommet hans til garderobe etter at han flyttet ut. 😆 Stakkar. Snakk om å holde på nag. Prince Harry: Camilla turned my bedroom into her dressing room (pagesix.com)

William hadde et bedre soverom. Det med rommet hans er tydeligvis et sårt punkt. Prince Harry's jealousy of William is made apparent in bombshell memoir | The Sun

He said that Wills had the biggest half with a double bed, large sink and mirrored wardrobe.

His brother also had a big window with wonderful views.

By comparison, he says he had a much smaller and less luxurious room.

Jeg tror Harrys behov for å legge åpent alle de småtingene i familien kommer til å slå tilbake på han. Han har dalt mye i popularitet.

Resten av kongehuset kommer til å klare seg bra, folk får sympati for de siden Harry ikke har noe som helst filter.

Meghan skal også skrive en bok. Da blir det en ny repetisjon på et tema som folk har blitt lei av.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWoodville

Skjerp dere litt her over. Han forteller om hvordan hans far kort fortalte om at hans mor var død uten å klemme han, for deretter å forlate rommet og la han sitte der alene i timesvis. Han måtte gå rundt og ta folk i hendene og kunne ikke gråte under begravelsen. Noe mer stygt og kaldt mot barn kan man nesten ikke gjøre. Hva feiler det dere som skriver så stygt om han og viser null forståelse? 

Endret av MissWoodville
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (15 minutter siden):

Skjerp dere litt her over. Han forteller om hvordan hans far kort fortalte om at hans mor var død uten å klemme han, for deretter å forlate rommet og la han sitte der alene i timesvis. Han måtte gå rundt og ta folk i hendene og kunne ikke gråte under begravelsen. Noe mer stygt og kaldt mot barn kan man nesten ikke gjøre. Hva feiler det dere som skriver så stygt om han og viser null forståelse? 

Tror ingen her synes det er greit. 

Endret av parmanoia
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (16 minutter siden):

Det du beskriver der er tragisk, og burde aldri hadde skjedd. Samtidig forsvarer det ikke alt det andre tullet han legger ut om. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (4 timer siden):

Det virker som mange (jeg sikter ikke spesielt til deg) har fullstendig glemt at Kate fikk jo virkelig gjennomgå av sladrepressen back in the day, hun ble gitt kallenavnet  "waity Katie" og kritisert for det meste hun foretok seg. Jeg husker selv hvor mye dritt det generelt var i den engelske pressen om ikke bare henne men hele familien hennes. 

Det har du rett i, men jeg syns pressen plutselig switchet til å gjøre Kate til nærmest en helgen da Meghan kom inn i bildet? «Waity Katie» er for så vidt sant, William gjorde det slutt for så å bli sammen med henne igjen - men det var jo helt feil å la henne gjennomgå. Ellers må jeg innrømme at jeg ikke fulgte så veldig med på den tiden, men husker det nå når du nevner det, at det var mye greier om både henne og familien. Dvs, husker overskriftene.

Tror de fleste, om ikke alle, av Harrys valg bunner i at han mistet moren + en elendig forståelse av sin egen rolle i monarkiet.

Enig i at det er en tidstyv - men underholdende med sladder direkte fra kilden. Et lite avbrekk fra alt det alvorlige som foregår. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (21 minutter siden):

Det du beskriver der er tragisk, og burde aldri hadde skjedd. Samtidig forsvarer det ikke alt det andre tullet han legger ut om. 

Det er forskjell på å forsvare han med traumet og å forklare en årsakssammenheng. Han har ikke rett til å utlevere og slenge dritt fordi han er såret. Men det er en forklaring og en årsak. Mennesker er kompliserte og det er som regel en årsak til at man gjør som man gjør, bevisst eller ubevisst. Det ligger i alle mennesker. Syns at dere som ser alt svart hvitt er med på å gjøre alt så enkelt. Da blir det selvfølgelig enkelt å kalle han en drittsekk. Enkelt å kalle Meghan en bitch. 
*Lister meg ut igjen 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Krølltopp1 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvordan han kan sammenligne Meghan med Diana. Meghan er da ikke noe spesielt. 😅

Meghan er pen. Men hun mangler vel Dianas utstråling. Jeg vet ikke hvordan hun har vært som skuespiller da jeg ikke har sett «Suits»

Men aggresjonen mot egen familie og kongefamilien, gjør at jeg ville vært livredd for å komme nær henne (om det var en mulighet for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inkognitoher
House Red skrev (18 minutter siden):

Hva er det som er så barnslig? Kate - en travel trebarnsmor ble sikkert litt småstressa. Viktig også at barnas klær passer. Blir fort sutring hvis ikke. 
Men rart at private meldinger offentliggjøres 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (39 minutter siden):

Men rart at private meldinger offentliggjøres 

Var det ikke derfor meghan ble så sårs over sin egen far, da? 

Nei, det følger en hale med såre og brutte relasjoner bak den dama der 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inkognitoher
Mrs Robinson skrev (49 minutter siden):

Var det ikke derfor meghan ble så sårs over sin egen far, da? 

Nei, det følger en hale med såre og brutte relasjoner bak den dama der 

Nettopp. Meghan og Harry, eller M & H, som de tiltaler hverandre, har lav terskel for å utlevere andre, men går rettens vei når noen forsøker å utlevere dem. Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

House Red skrev (3 timer siden):

Hva er det du mener er barnslig av Kate? Hun stod opp for datteren sin, som enhver mor skal gjøre. Datteren skulle ha på brudepikekjolen i flere timer. Selvsagt var det viktig at den passet. Det var ikke noe voldsomt galt i de textmeldingene. Kate prøvde å løse et problem. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett Tom Bradbys intervju med Harry? Anbefales veldig. 

Interessant nok hevder Harry nå at hverken han eller Meghan har sagt at noen i kongefamilien er rasistiske, de "lider" bare av det samme som omtrent alle andre her i verden (i følge paret); "unconcious racial bias". 

Igjen stusser jeg ganske mye over dobbeltmoralen og selvrettferdigheten. Harry og Meghan mener seg framstilt som skurker i britisk presse, og mener kongefamilien burde gått ut og "dementert" og nyansert enhver historie om de to som ikke stemmer 100 prosent. Dette er liksom "kjernen" i bitterheten deres. 

Men selv lar de altså verden bli sitttende igjen med et inntrykk av at en eller flere i kongefamilien er rasister  (som jeg vel vil si er det verste "skurke-stempelet" man kan gi noen) - et inntrykk som de "dementerer" først etter ni måneder. Det var altså ikke det de mente.

Paret styrer jo til de grader sitt eget medieshow og i motsetning til kongefamilien uttaler deg seg i mediene på jevnlig basis. Hvis de virkelig ønsket å "dementere" medieskriveriene om kongefamilien som rasister, kunne de jo bare presisert hva de mente i etterkant av intervjuet. 

Endret av M**
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Hva er det du mener er barnslig av Kate? Hun stod opp for datteren sin, som enhver mor skal gjøre. Datteren skulle ha på brudepikekjolen i flere timer. Selvsagt var det viktig at den passet. Det var ikke noe voldsomt galt i de textmeldingene. Kate prøvde å løse et problem. 

Jeg skjønner at Kate si fra. Egen unge (da tre) var brudepike for et par år siden, og hadde for store sko. Det var et tema for henne hele dagen. 

Mange unger takler dårlig og irriterer seg veldig over klær/sko som ikke passer. Dette er nok en detalj man ikke tenker så mye over før man har barn selv, men slik er det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...