AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #21 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): True true, credz til deg. Jeg prøvde å ikke ha sex tidlig, gjett, de forlot meg pga jeg ikke ville ha sex. Visste at han kun var ute etter sex. Men jeg respekterte mine følelser. jeg er ute etter forhold. Skumlest er med menn over 40 som bruker unge kvinner for sex.😳🙃 Anonymkode: bb2d3...6a6 Ja der ser du, når du ikke har sex tidlig da forsvinner de useriøse som bare er ute etter sex. La de forlate deg, ikke la de presse deg til å bli puledokka deres. Vent på en som respekterer deg og virkelig liker deg, treffer deg mange mange ganger og trives å være med deg uten sex. Og hold deg til å date jevnaldrende Anonymkode: f3be6...724 4
Rhodiola Skrevet 5. desember 2022 #22 Skrevet 5. desember 2022 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #23 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har ihvertfall merket at det er noe mer i lufta når menn begynner å komme borti meg på tilfeldige måter. Skjer en gang i tiåret. Anonymkode: c5aa9...3b7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #24 Skrevet 5. desember 2022 Det er jo det dere kvinner liker åpenbart. Er det ingen kroppskontakt så blir man friendzonet eller ghosted rimelig raskt. Dere får begynne ta ansvar for det dere selv legger opp til kvinner. Dere er ikke unger lenger. Anonymkode: 56527...34b 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #25 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo det dere kvinner liker åpenbart. Er det ingen kroppskontakt så blir man friendzonet eller ghosted rimelig raskt. Dere får begynne ta ansvar for det dere selv legger opp til kvinner. Dere er ikke unger lenger. Anonymkode: 56527...34b Jeg er ikke en som er vant med slikt, så for meg er det litt rart. Spesielt da dette ikke var en date, og jeg trodde vi bare var venner. Anonymkode: e6aef...a97 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #26 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ihvertfall merket at det er noe mer i lufta når menn begynner å komme borti meg på tilfeldige måter. Skjer en gang i tiåret. Anonymkode: c5aa9...3b7 😂😭 Anonymkode: e6aef...a97
Taluno Skrevet 5. desember 2022 #28 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har enda ikke opplevd en eneste ting "alle menn" er like på.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #29 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har merket at de mennene jeg har møtt som ender opp med å like meg, alltid er så touchy. Om det er på første date eller første gang man går tur sammen eller noe sånt. Alltid finner en måte å ta på hånda di, eller klemme. Er det vanlig? Anonymkode: e6aef...a97 Er det vanlig at du tar på menn du liker? Anonymkode: c4ca7...22e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #30 Skrevet 5. desember 2022 Problematisk det der med å finne rett tidspunkt for første berøring. Derfor anbefaler jeg fylla. Da kan man alltids "skumpe" borti hverandre uten at det verken var meningen eller ikke meningen 🙂 Anonymkode: 006b7...cc7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #31 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke en som er vant med slikt, så for meg er det litt rart. Spesielt da dette ikke var en date, og jeg trodde vi bare var venner. Anonymkode: e6aef...a97 Denne "vennen" har skjønt at han sitter i vennefella, og gjør et forsøk på å komme seg ut av den, og inn i deg. Enten er han for sjenert til å si at han liker deg, eller så bruker han berøring, siden det er enklere å påstå at du har misforstått, hvis du avviser ham. Dette er en vanlig problemstilling hos de menn som ikke er frempå fra første stund. Life hack for kvinner: aldri gå ut fra at han bare vil være venner. Du kan behandle ham som det, men ikke bli snurt den dagen han betror seg om noe annet. Som regel drømmer han om kjæreste. De som bare vil pule, er gjerne bedre til å vise interesse. Anonymkode: de625...209 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #32 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig at du tar på menn du liker? Anonymkode: c4ca7...22e Nei, heller det motsatte. Anonymkode: e6aef...a97
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #33 Skrevet 5. desember 2022 Jeg tar på menn for å sjekke om de liker meg . Men holde hender er jo bare kleint 😄. Anonymkode: 4bc41...459
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #34 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tar på menn for å sjekke om de liker meg . Men holde hender er jo bare kleint 😄. Anonymkode: 4bc41...459 Jeg mente ikke at de holder hånda, mer som at de finner en grunn til å ta på hånda mi. Anonymkode: e6aef...a97
mannemannen Skrevet 6. desember 2022 #35 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 22.56): Jeg har merket at de mennene jeg har møtt som ender opp med å like meg, alltid er så touchy. Om det er på første date eller første gang man går tur sammen eller noe sånt. Alltid finner en måte å ta på hånda di, eller klemme. Er det vanlig? Anonymkode: e6aef...a97 Bare menn som har seksuell suksess med damer. "Ender opp med å like deg" Altså, en mann som liker deg vil ta på deg. Om han tør.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #36 Skrevet 6. desember 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Denne "vennen" har skjønt at han sitter i vennefella, og gjør et forsøk på å komme seg ut av den, og inn i deg. Enten er han for sjenert til å si at han liker deg, eller så bruker han berøring, siden det er enklere å påstå at du har misforstått, hvis du avviser ham. Dette er en vanlig problemstilling hos de menn som ikke er frempå fra første stund. Life hack for kvinner: aldri gå ut fra at han bare vil være venner. Du kan behandle ham som det, men ikke bli snurt den dagen han betror seg om noe annet. Som regel drømmer han om kjæreste. De som bare vil pule, er gjerne bedre til å vise interesse. Anonymkode: de625...209 Det er veldig merkelig hvordan en del kvinner ser ut til å tro at menn de finner på dating-apper, som går på kino med dem, på middag med dem, kanskje spanderer litt på dem, bare er ute etter en venn. Anonymkode: 856a1...7cb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #37 Skrevet 6. desember 2022 On 12/4/2022 at 11:53 PM, AnonymBruker said: Virkelig? Jeg er en person som har det litt vanskelig med nærhet dessverre 😭 Anonymkode: e6aef...a97 Jeg tror det er litt naturlig at man tiltrekker seg motsetninger av egen tilknytningstype. Dessverre. Jeg som elsker slik nærhet og føler trygghet av det tiltrekker meg bare menn som har problemer med det. Merker når jeg er mer innesluttet og avstengt følelsesmessig kan jeg brått oppleve større interesse fra menn som er mer glad i kroppskontakt og er mer følsomme. Anonymkode: a5170...fb9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #38 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror det er litt naturlig at man tiltrekker seg motsetninger av egen tilknytningstype. Dessverre. Jeg som elsker slik nærhet og føler trygghet av det tiltrekker meg bare menn som har problemer med det. Merker når jeg er mer innesluttet og avstengt følelsesmessig kan jeg brått oppleve større interesse fra menn som er mer glad i kroppskontakt og er mer følsomme. Anonymkode: a5170...fb9 Samme her, og er vanskelig å bryte mønsteret 🙈 Anonymkode: 93d61...650
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå