Gå til innhold

Er alle menn sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket at de mennene jeg har møtt som ender opp med å like meg, alltid er så touchy. Om det er på første date eller første gang man går tur sammen eller noe sånt. Alltid finner en måte å ta på hånda di, eller klemme. Er det vanlig? 

Anonymkode: e6aef...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig ja,de liker vel deg kanskje. Klem er jo koselig. Men holde hender er kanskje litt tidlig 1.date, om jeg har gjort det. Så har det vært veldig bra kjemi mellom oss. Avsluttet med kyss osv.

Anonymkode: bb2d3...6a6

Skrevet

Ja, alle menn er sånn.

De lærer det på det obligatoriske og statsfinansierte guttekurset når de er 13 år.

Anonymkode: 38962...508

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har merket at de mennene jeg har møtt som ender opp med å like meg, alltid er så touchy. Om det er på første date eller første gang man går tur sammen eller noe sånt. Alltid finner en måte å ta på hånda di, eller klemme. Er det vanlig? 

"touchy" 

What does being a touchy person mean?

If you describe someone as touchy, you mean that they are easily upset, offended, or irritated. [disapproval] She is very touchy about her past. Synonyms: oversensitive, irritable, bad-tempered,

Anonymkode: e8c60...cc8

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle.

Anonymkode: e7d44...5ab

• Liker 1
Skrevet

Lær deg hva touchy betyr. 

Å søke kroppskontakt og intimitet, er normalt når man liker noen, og det er en tydelig måte å vise at man er ute etter mer enn vennskap. 

Anonymkode: de625...209

• Liker 9
Skrevet

Ja, husker en mann begynte å poke og kile på første date. Ble bare flau og det var den siste daten med han. 

Anonymkode: eb0a6...bc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

"touchy" 

What does being a touchy person mean?

If you describe someone as touchy, you mean that they are easily upset, offended, or irritated. [disapproval] She is very touchy about her past. Synonyms: oversensitive, irritable, bad-tempered,

Anonymkode: e8c60...cc8

Ups, visste ikke det var en slik definisjon også. Ikke sånn jeg mente da, hehe. 

Skrevet

Det er vanskelig for meg å si om dette er vanlig eller ikke, siden det kan variere fra person til person og fra situasjon til situasjon. Noen mennesker kan være mer følsomme og omsorgsfulle enn andre, og kan ha en tendens til å vise fysisk kontakt og kjærtegn for å vise sine følelser. Det er viktig å huske at alle mennesker er forskjellige, og at det ikke finnes noen "rett" eller "feil" måte å vise kjærlighet eller interesse på. Hvis du føler deg ubehagelig med fysisk kontakt fra noen, er det viktig å si ifra og sørge for at du føler deg komfortabel og trygg i situasjonen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, husker en mann begynte å poke og kile på første date. Ble bare flau og det var den siste daten med han. 

Kile? 😳 Sånn helt ut av det blå etter? 

Skrevet
Rebecca30 skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig for meg å si om dette er vanlig eller ikke, siden det kan variere fra person til person og fra situasjon til situasjon. Noen mennesker kan være mer følsomme og omsorgsfulle enn andre, og kan ha en tendens til å vise fysisk kontakt og kjærtegn for å vise sine følelser. Det er viktig å huske at alle mennesker er forskjellige, og at det ikke finnes noen "rett" eller "feil" måte å vise kjærlighet eller interesse på. Hvis du føler deg ubehagelig med fysisk kontakt fra noen, er det viktig å si ifra og sørge for at du føler deg komfortabel og trygg i situasjonen.

Jeg er litt sjenert, og holder egentlig avstand (spesielt når jeg liker noen). Og siden fysisk kontakt ikke er så vanlig for meg, så lurte jeg bare på om det egentlig er vanligere enn jeg tenkte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kile? 😳 Sånn helt ut av det blå etter? 

Øøøøøøh ja. 

Skrevet

Så heldig du er, drømmer om en slik mann men tiltrekker meg kun de som er avmålt og ikke liker sånn nærhet :( 

Anonymkode: a5170...fb9

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange menn er sånn, spesielt de fra nettdating fordi de prøver å gi inntrykk av at de liker deg og komme inn i den fysiske intimsonen din tidlig så de kan få sex fortest mulig. 

Anonymkode: f3be6...724

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig mange menn er sånn, spesielt de fra nettdating fordi de prøver å gi inntrykk av at de liker deg og komme inn i den fysiske intimsonen din tidlig så de kan få sex fortest mulig. 

Jeg har faktisk aldri «nettdatet» før. Heller ikke datet noen jeg møtte ute eller på bar.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så heldig du er, drømmer om en slik mann men tiltrekker meg kun de som er avmålt og ikke liker sånn nærhet :( 

Anonymkode: a5170...fb9

Virkelig? Jeg er en person som har det litt vanskelig med nærhet dessverre 😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Øøøøøøh ja. 

Jeg hadde også blitt redd :S

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har faktisk aldri «nettdatet» før. Heller ikke datet noen jeg møtte ute eller på bar.. 

Nei da er det ekstra greit å vite litt om hvordan menn fra nettdating og apper ser på kvinner i dag. Bruker kvinner for sex. Er du ute etter noe seriøst så hold igjen sex lenge for å sile vekk de som bare stikker og er ute etter én ting

• Liker 1
Skrevet

Man er nesten nødt til det, men på en naturlig måte og ikke for mye.

• Liker 4
Skrevet

Nei da er det ekstra greit å vite litt om hvordan menn fra nettdating og apper ser på kvinner i dag. Bruker kvinner for sex. Er du ute etter noe seriøst så hold igjen sex lenge for å sile vekk de som bare stikker og er ute etter én ting

True true, credz til deg. Jeg prøvde å ikke ha sex tidlig, gjett, de forlot meg pga jeg ikke ville ha sex. Visste at han kun var ute etter sex. Men jeg respekterte mine følelser. jeg  er ute etter forhold. Skumlest er med menn over 40 som bruker unge kvinner for sex.😳🙃

Anonymkode: bb2d3...6a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...