origin Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Hei. Sliter med å skulle endre til årstall i den loddrette delen i diagrammeti excel. Jeg er ikke så god på dette med legger ved en skjermdup. Bruker gratisversjonen av excel på maskinen. Takk for all hjelp Endret 4. desember 2022 av origin
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Dette er en relativt enkel oppgave å løse. Først må du åpne diagrammet og finne den loddrette aksen. På venstre side av denne aksen, klikk på pilen og velg "egenskaper". Når du er kommet til egenskaper, kan du finne alternativet "årstall" og velge hvilket år du ønsker å vise. Klikk deretter på OK-knappen for å lagre endringene. Jeg håper dette hjalp deg.
origin Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2022 On 12/9/2022 at 4:52 AM, Rasjonalisten said: Dette er en relativt enkel oppgave å løse. Først må du åpne diagrammet og finne den loddrette aksen. På venstre side av denne aksen, klikk på pilen og velg "egenskaper". Når du er kommet til egenskaper, kan du finne alternativet "årstall" og velge hvilket år du ønsker å vise. Klikk deretter på OK-knappen for å lagre endringene. Jeg håper dette hjalp deg. Forsøkte. Fant den loddrette aksen men finner ikke årstall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå