AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Tok opp laks og torsk fra fryseren i dag, da vi egentlig skulle ha fiskesuppe. Plutselig fikk vi besøk og det ble endring i planene. Kan fisken brukes imorgen? Anonymkode: d3811...fe6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok opp laks og torsk fra fryseren i dag, da vi egentlig skulle ha fiskesuppe. Plutselig fikk vi besøk og det ble endring i planene. Kan fisken brukes imorgen? Anonymkode: d3811...fe6 Det vil jeg tro. Ikke rør den, la den ligge stille i kjøleskapet og lukt i morgen Anonymkode: 8afb3...ec9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Fisk som er fryst er som regel fryst kjapt etter den er sløyet/filetert, så det tror jeg nok. Anonymkode: 10642...d23
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fisk som er fryst er som regel fryst kjapt etter den er sløyet/filetert, så det tror jeg nok. Anonymkode: 10642...d23 Har selv fryst den, kjøpte den som kjølevare Anonymkode: d3811...fe6
svartkatt Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Hadde brukt den i morgen sjøl.. lukta og sett på den selvfølgelig, men tenker det går bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå