AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 For stor avstand mellom linje i outlook melding. Hvordan løser jeg dette. Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Batteri skrev (1 time siden): Shift + enter skift og enter fingerer ikke i outlook melding. Anonymkode: f3bb1...ea9
Batteri Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): skift og enter fingerer ikke i outlook melding. Anonymkode: f3bb1...ea9 Ok, da aner jeg ikke 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 ingen som vet? Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Hva mener du med "For stor avstand mellom linje i outlook melding. "?? Er det en feilmelding du får? Er det eventuelt på en e-post du har mottatt eller som du skal sende? Anonymkode: 4ee15...72c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med "For stor avstand mellom linje i outlook melding. "?? Er det en feilmelding du får? Er det eventuelt på en e-post du har mottatt eller som du skal sende? Anonymkode: 4ee15...72c Jeg mener avstand mellom linjer. Som her. Det ligner barneskoleskriving. Hvordan får jeg det tettere. Jeg vet ikke hva som har skjedd. Det var ikke slik før. Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 10 sekunder på Google: Endre linjeavstand Høyreklikk stilen du vil endre, og velg Endre. Nær midten av dialogboksen finner du linjeavstandsknappene som lar deg velge enkel, 1,5x eller dobbel linjeavstand. Velg avstanden du vil bruke, og klikk på OK. Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 10 sekunder på Google: Endre linjeavstand Høyreklikk stilen du vil endre, og velg Endre. Nær midten av dialogboksen finner du linjeavstandsknappene som lar deg velge enkel, 1,5x eller dobbel linjeavstand. Velg avstanden du vil bruke, og klikk på OK. Anonymkode: aa556...006 Jeg har brukt mange sekunder,minutter, timer i google og youtube. Problemet er at løsingene har en annen oppsett.Dette oppsettet f.eks finnes ikke i min outlook Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Hvilken Outlook har du ? Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken Outlook har du ? Anonymkode: aa556...006 Jeg har den som ser slik ut: Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Ser ut som nett basert Outlook. Er det ? Med nett basert mener jeg når en starter chrome eller whatever også logger inn på Outlook.com. Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser ut som nett basert Outlook. Er det ? Med nett basert mener jeg når en starter chrome eller whatever også logger inn på Outlook.com. Anonymkode: aa556...006 Stemmer Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 Jeg gir opp. Finner ikke ut jeg. prøvde følgende : åpne 'ny epost' klikk for å skrive epost også velg 'format text' overst. Velg 'line spacing' der til høyre hvor det står 'paragraph'. Men det finnes ikke line spacing der !??? IDK! Men det som du kan prøve er : Skriv epost også velg 'clear formatting' og se blir det noen endringer. (markert med gul farge på bildet under) Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg gir opp. Finner ikke ut jeg. prøvde følgende : åpne 'ny epost' klikk for å skrive epost også velg 'format text' overst. Velg 'line spacing' der til høyre hvor det står 'paragraph'. Men det finnes ikke line spacing der !??? IDK! Men det som du kan prøve er : Skriv epost også velg 'clear formatting' og se blir det noen endringer. (markert med gul farge på bildet under) Anonymkode: aa556...006 Det gule fungerer. Men finnes det ikke noen måte man kan "lagre " innstillingen? Jeg forstår ikke hvordan dette plutselig skjedde. Det var jo ikke slik før. Vil problemet bli løst om jeg logger inn på annen måte ? Jeg vil helst ikke skifte til annen outlook oppsett. Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 prøv følgende : klikk på 'innstilinger' knapp som er øverst til høyre velg den siste: velg den gule øverst til venstre også velg 'compose message in....' så bytt der. (min outlook er på engelsk) Vet ikke hvis dette her skal hjelpe men prøv da. Jeg tror ikke at det finnes annen måte å logge på. Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): prøv følgende : klikk på 'innstilinger' knapp som er øverst til høyre velg den siste: velg den gule øverst til venstre også velg 'compose message in....' så bytt der. (min outlook er på engelsk) Vet ikke hvis dette her skal hjelpe men prøv da. Jeg tror ikke at det finnes annen måte å logge på. Anonymkode: aa556...006 Det er denne det er satt på. Må jeg installere app eller noe? Anonymkode: f3bb1...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 Nei ,ingen app. Det er vannligst å skrive melding i html format. Du kan prøve å endre den fra html til text også se hvis det hjelper. (jeg skrev øverst hvordan). Den stor linjeavstand ,har du det når du svarer på noen sin epost eller når du åpner ny epost eller begge deler ? Anonymkode: aa556...006
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei ,ingen app. Det er vannligst å skrive melding i html format. Du kan prøve å endre den fra html til text også se hvis det hjelper. (jeg skrev øverst hvordan). Den stor linjeavstand ,har du det når du svarer på noen sin epost eller når du åpner ny epost eller begge deler ? Anonymkode: aa556...006 Har prøvd vanlig tekst. Da blir det stor tekst og ikke ønsket tekst. Selv om problemt da blir løst. Anonymkode: f3bb1...ea9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå