Laraa Skrevet 5. desember 2022 #21 Del Skrevet 5. desember 2022 Han som spiller blåfar i NRK, Paul Ottar Haga hjalp meg med å bære den tunge bagasjen ut av toget da jeg skulle hjem til jul. Jeg kjente han ikke igjen før moren min sa at jeg hadde fått hjelp av en kjendis. Han kommer fra nabobyen min, i den grad man kan kalle Verdalen en by da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #22 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Syns Lillegutt burde fått seg en kommunal leilighet, så han hadde kommet seg litt bort fra den småkriminelle og manipulerende moren sin. Virker ikke som at han har hatt et sunt og godt oppvekstmiljø. Anonymkode: 6b7cf...d34 Stakkars lillegutt, han er jo psykisk utviklingshemmet også blir han utnyttet på den måten av sin egen mor💔 Men jeg har mange spørsmål om jul i blåfjell, rundt det praktiske. Hvordan vasker de klær? Hvor går de på do? Hva gjør de med de døde? Hvor mange år lever de i gjennomsnitt(folkene i rådet er jo over 250 år gamle)? Hvor gamle er trulte og tvilling? Hvor lenge går de gravide(med tanke på at blåfar sa at gutten ikke kom i fjor eller i forfjor)? Hvorfor går de gravide så lenge? Hvordan visste de at de skulle få en gutt? Hvor får de all ulla ifra? Hva er innavlsgraden der? Alt man lurer på Anonymkode: c5722...847 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #23 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stakkars lillegutt, han er jo psykisk utviklingshemmet også blir han utnyttet på den måten av sin egen mor💔 Men jeg har mange spørsmål om jul i blåfjell, rundt det praktiske. Hvordan vasker de klær? Hvor går de på do? Hva gjør de med de døde? Hvor mange år lever de i gjennomsnitt(folkene i rådet er jo over 250 år gamle)? Hvor gamle er trulte og tvilling? Hvor lenge går de gravide(med tanke på at blåfar sa at gutten ikke kom i fjor eller i forfjor)? Hvorfor går de gravide så lenge? Hvordan visste de at de skulle få en gutt? Hvor får de all ulla ifra? Hva er innavlsgraden der? Alt man lurer på Anonymkode: c5722...847 Ikke ødelegg barndommen min da Anonymkode: 0ccea...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #24 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Stakkars lillegutt, han er jo psykisk utviklingshemmet også blir han utnyttet på den måten av sin egen mor💔 Men jeg har mange spørsmål om jul i blåfjell, rundt det praktiske. Hvordan vasker de klær? Hvor går de på do? Hva gjør de med de døde? Hvor mange år lever de i gjennomsnitt(folkene i rådet er jo over 250 år gamle)? Hvor gamle er trulte og tvilling? Hvor lenge går de gravide(med tanke på at blåfar sa at gutten ikke kom i fjor eller i forfjor)? Hvorfor går de gravide så lenge? Hvordan visste de at de skulle få en gutt? Hvor får de all ulla ifra? Hva er innavlsgraden der? Alt man lurer på Anonymkode: c5722...847 Ja, jeg fikk så vondt av Lillegutt da han så stolt fortalte at han fikk kaste søppel alene. Han kommer jo aldri i verden til å klare seg alene. Han burde jo fått IP fra barnsben av og videre fulgt opp av helse- og omsorg etter fulgte 18 år. Anonymkode: 6b7cf...d34 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 6. desember 2022 #25 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg var visst for rask med det spørsmålet om blåbærsaften. I dag var episoden da Turte sliter med å komme seg ut av bilen. Da brukte de oppspart blåbærsaft for å få blåværet til å vare lenger 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 6. desember 2022 #26 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 0.09): Var det egentlig så riktig av Erke å sette alle de andre blånissenes liv og helse i fare for å redde en rødnisse? Kunne han ha gjort noe annerledes? Hjelpe henne hjem på noen måte? Anonymkode: f188b...fdb Altså, Erke er jo helt fra sans og samlig fordi kona hans forsvant/døde forrige jul. Han er skikkelig rar hele fyren, han tenker sikkert ikke logisk 😂😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 6. desember 2022 #27 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 14.47): Stakkars lillegutt, han er jo psykisk utviklingshemmet også blir han utnyttet på den måten av sin egen mor💔 Men jeg har mange spørsmål om jul i blåfjell, rundt det praktiske. Hvordan vasker de klær? Hvor går de på do? Hva gjør de med de døde? Hvor mange år lever de i gjennomsnitt(folkene i rådet er jo over 250 år gamle)? Hvor gamle er trulte og tvilling? Hvor lenge går de gravide(med tanke på at blåfar sa at gutten ikke kom i fjor eller i forfjor)? Hvorfor går de gravide så lenge? Hvordan visste de at de skulle få en gutt? Hvor får de all ulla ifra? Hva er innavlsgraden der? Alt man lurer på Anonymkode: c5722...847 Ja det ER trist Lillegutt blir behabdla som dritt av egen mor. Veldig trist. Han er jo lettere psykisk utviklingshemmet. Visste du at Lillegutt rollen var den eneste som var skrevet til han skuespilleren? Den rollen var aldri audition for. Og han sa visst ja umiddelbart uten å lese manus 🤩😎 Jeg tror ikke nissene vasker klær? De går bare i samme dritten 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #28 Del Skrevet 6. desember 2022 https://www.reddit.com/r/juliblaafjell/ For dere som er på reddit! Anonymkode: 6b01d...9bd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #29 Del Skrevet 7. desember 2022 Mamajune11 skrev (13 timer siden): Ja det ER trist Lillegutt blir behabdla som dritt av egen mor. Veldig trist. Han er jo lettere psykisk utviklingshemmet. Visste du at Lillegutt rollen var den eneste som var skrevet til han skuespilleren? Den rollen var aldri audition for. Og han sa visst ja umiddelbart uten å lese manus 🤩😎 Jeg tror ikke nissene vasker klær? De går bare i samme dritten 😂 Nei, det visste jeg ikke. Han kler rollen veldig godt da! Anonymkode: c5722...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 7. desember 2022 #30 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, det visste jeg ikke. Han kler rollen veldig godt da! Anonymkode: c5722...847 Leste det på nettavisen eller noe tidligere i høst da jeg lette etter Jul i Blåfjell på nett. Foresten sykt kjedlig episode i dag. Når kommer Krekling egentlig?? Babyen til Blåmor. Ganske sikker han het Krekling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. desember 2022 #31 Del Skrevet 7. desember 2022 Mamajune11 skrev (6 minutter siden): Leste det på nettavisen eller noe tidligere i høst da jeg lette etter Jul i Blåfjell på nett. Foresten sykt kjedlig episode i dag. Når kommer Krekling egentlig?? Babyen til Blåmor. Ganske sikker han het Krekling. I morra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 7. desember 2022 #32 Del Skrevet 7. desember 2022 Lorieen skrev (1 minutt siden): I morra! ENDELIG! 😂 Har jo venta en evighet nå 🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #33 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 14.47): Stakkars lillegutt, han er jo psykisk utviklingshemmet også blir han utnyttet på den måten av sin egen mor💔 Men jeg har mange spørsmål om jul i blåfjell, rundt det praktiske. Hvordan vasker de klær? Hvor går de på do? Hva gjør de med de døde? Hvor mange år lever de i gjennomsnitt(folkene i rådet er jo over 250 år gamle)? Hvor gamle er trulte og tvilling? Hvor lenge går de gravide(med tanke på at blåfar sa at gutten ikke kom i fjor eller i forfjor)? Hvorfor går de gravide så lenge? Hvordan visste de at de skulle få en gutt? Hvor får de all ulla ifra? Hva er innavlsgraden der? Alt man lurer på Anonymkode: c5722...847 Det er mange spørsmål som melder seg ja Hvorfor er de så lite nysgjerrige nede i bygda? De bare "åh, nå er det blått ute igjen", ingen undrer seg over fenomenet. Er det ingen andre som kjører på den veien der Mamsen og Lillegutt dumper skrot like i grøfta? Hva er jobben til Ekkoet egentlig, det kommer jo ekko uansett? Hvorfor er det så stas med desember og jul for blånissene? Og jeg kan godt se gjennom fingrene på at Krekling ble født som 4-åring, i og med at de tydeligvis blir hundrevis av år gamle - men ikke at han kom ut med klær på Anonymkode: 1ecb5...d4e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #34 Del Skrevet 9. desember 2022 Ingen andre som synes det er rart at Paul Ottar spilte faren til Mikkel Gaup trass i at han bare var 3 år eldre? Og så er hun som spiller moren dems 19 år eldre enn Paul 🤨 Anonymkode: 8ffe6...126 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. desember 2022 #35 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg savner den gamle Jul i blåfjell ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #36 Del Skrevet 9. desember 2022 Embla Othea skrev (28 minutter siden): Jeg savner den gamle Jul i blåfjell ❤️ Hva mener du? Det er jo den gamle Jul i Blåfjell som diskuteres og går på NRK nå… Anonymkode: ea247...c8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #37 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen andre som synes det er rart at Paul Ottar spilte faren til Mikkel Gaup trass i at han bare var 3 år eldre? Og så er hun som spiller moren dems 19 år eldre enn Paul 🤨 Anonymkode: 8ffe6...126 Det med Ottar vs Gaup visste jeg ikke, men har reagert på at nissemor var over 50 og Ottar i 30-årene😄 Men jeg(og mannen, mest mannen egentlig) har en teori: Nissemamma i månetoppen er Tufsa! Hun har oransje hår slik som alle de andre i blåfjell, mens nissepappa og nissejenta er svarthårede. Kanskje hun enten skjuler sin identitet eller så lider hun av hukommelsetap som kom da hun ble låst ute! Anonymkode: c5722...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #38 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det med Ottar vs Gaup visste jeg ikke, men har reagert på at nissemor var over 50 og Ottar i 30-årene😄 Men jeg(og mannen, mest mannen egentlig) har en teori: Nissemamma i månetoppen er Tufsa! Hun har oransje hår slik som alle de andre i blåfjell, mens nissepappa og nissejenta er svarthårede. Kanskje hun enten skjuler sin identitet eller så lider hun av hukommelsetap som kom da hun ble låst ute! Anonymkode: c5722...847 Eller så er hun en cougar 🤪 Anonymkode: 8ffe6...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #39 Del Skrevet 9. desember 2022 Paul Ottar har jo et veldig voksent utseende, det har han alltid hatt. Så det er jo ikke spesielt rart om han gjorde best audition. Han og nissemor ser jo faktisk omtrent jevngamle ut. Anonymkode: 84620...713 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #40 Del Skrevet 9. desember 2022 Når skal Kåre komme seg videre fra "God Juul, god juuul" i teksten på sangen han lager? Anonymkode: 6b304...d5d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå