Gjest Pet Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Jeg ble helt satt ut av gårsdagens episode av Seks fot under! Vanvittig ekkel! Jeg var helt ikker på at David skulle dø! Herregud, hadde jeg opplevd noe sånt, hadde jeg aldri blitt menneske igjen etterpå. Nå blir det vel det styret med typen hans som er på turne og all ting. Ja, dette er en serie jeg lever meg inn i! Blir skikkelig sugd inn og påvirket av stemningen!
Gjest Pet Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 David ble kidnappet av en fyr han stoppet for å hjelpe. Han var på vei til krematoriet med et lik og denne fyren hadde liksom sluppet opp for bensin. Virket hyggelig og normal, men så viste det seg at han var fullstendig gal. Han kjørte rundt i bilen med ham i timesvis. Tvang bl a David til å røyke crack og til slutt sparket han ham helseløs og helte bensin over ham (den bensinen som David hadde kjøp til ham). Jeg var sikker på at han slulle tenne på, men han gjorde ikke det.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. desember 2005 #4 Skrevet 10. desember 2005 ja, dette var en helt syk episode! jeg ser ikke på regelmessig, men ser når jeg tilfeldig svitsjer innom, og da er det jo bare en helt vanlig fin -om enn noget spesiell- serie. var det sesongavslutning, eller kommer det neste uke også?
Gjest Tristessa Skrevet 10. desember 2005 #5 Skrevet 10. desember 2005 Det er massevis med episoder igjen av sesong 4. Stakkars David, han er favoritten min i serien, og jeg syntes så synd på ham da han ble carjacked.
nostalgia Skrevet 11. desember 2005 #6 Skrevet 11. desember 2005 Huff... synes det var en skikkelig ekkel episode jeg også, ja
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #7 Skrevet 11. desember 2005 Skikkelig spennende spør du meg! Stakkars stakkars David! Trodde seriøst at han kom til å bli drept, så jeg ble litt fortvilet en stund.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Skikkelig spennende spør du meg! Stakkars stakkars David! Trodde seriøst at han kom til å bli drept, så jeg ble litt fortvilet en stund. ← Det er nettopp det som gjør serien så bra. I andre serier vet du at ingen av hovedpersonene vil dø, men i Seks fot under vet du ingenting. Alt kan skje. Den episoden var skremmende.
Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 Enig! Hadde helt vondt da jeg satt og så på.
Ladyen Skrevet 12. desember 2005 #10 Skrevet 12. desember 2005 (endret) Serien er min absolutte favoritt og alle episodene har vært bra, unntatt den siste. Fikk fysisk vondt og ønsket at jeg ikke hadde sett den i det hele tatt. Endret 12. desember 2005 av Elmaand
Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #11 Skrevet 12. desember 2005 En viktig påminnelse om hvilket mareritt som kan skjule seg bak statistikk eller en liten notis i en avis.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. desember 2005 #12 Skrevet 12. desember 2005 En viktig påminnelse om hvilket mareritt som kan skjule seg bak statistikk eller en liten notis i en avis. ← ja, og ikke ta med folk som står langs veien og har "problemer" med bilen... (som det ble diskutert i en annen tråd)
Gjest Sesselja Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Serien er min absolutte favoritt og alle episodene har vært bra, unntatt den siste. Fikk fysisk vondt og ønsket at jeg ikke hadde sett den i det hele tatt. ← Episoden var da fremdeles bra, selv om den var ubehagelig. Når slike situasjoner vises på film/TV, sitter jeg ofte med en følelse av bare å se på det som skjer, jeg ser det utenfra, fra avstand. Men i episoden det her er snakk om, fikk jeg en følelse av hvordan det må være oppleve det David opplevde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå