Rot Skrevet 3. desember 2022 #1 Del Skrevet 3. desember 2022 Hvor mange har fått med seg denne perlen på VG-tv? Elsker både humoren og musikken! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 Har ikke tilgang til VGTV, men har sett noen klipp. Tenker at jeg burde sett det siden jeg er fra Sogn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 Så noen episoder. Vet ikke, for meg har det vært usjarmerende. Gir dårlig vibe hele greia. Er noe med holdningene deres jeg ikke liker. Bryr de seg egentlig om det de driver med lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 vilkåret skrev (28 minutter siden): Så noen episoder. Vet ikke, for meg har det vært usjarmerende. Gir dårlig vibe hele greia. Er noe med holdningene deres jeg ikke liker. Bryr de seg egentlig om det de driver med lenger? Hva var det som var så ille? Er ikke Ylvis fan direkte, så artig å vite så jeg ikke ser på og ender opp med å bare irritere meg over ting 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg synes dette er noe av det bedre Ylvis har gjort på noen år. Jeg synes de er best når de lager en type musikk, det er noe de virkelig har talent for. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 2 minutter siden, Entern said: Hva var det som var så ille? Er ikke Ylvis fan direkte, så artig å vite så jeg ikke ser på og ender opp med å bare irritere meg over ting 😊 Det kan være at det er holdningene deres som skinner veldig gjennom som jeg misliker. Holdingene til andre mennesker og egen jobb. Det er så grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 vilkåret skrev (2 minutter siden): Det kan være at det er holdningene deres som skinner veldig gjennom som jeg misliker. Holdingene til andre mennesker og egen jobb. Det er så grått. Aldri lagt merke til eller tenkt over egentlig, men som sagt aldri vært fan av de 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 4. desember 2022 #8 Del Skrevet 4. desember 2022 vilkåret skrev (9 timer siden): Så noen episoder. Vet ikke, for meg har det vært usjarmerende. Gir dårlig vibe hele greia. Er noe med holdningene deres jeg ikke liker. Bryr de seg egentlig om det de driver med lenger? Jeg har litt blandede følelser med dem. Jeg syns ofte de kan være litt litt "mobbete" og høye på seg selv, samtidig som jeg har likt en del av det de har gjort. Det var veldig gøy å følge med på hvordan hiten deres tok listene med storm, og de ble invitert på Ellen Degeneres og til MAMA (en stor musikkpris i Asia) i forbindelse med det. Og så likte jeg I Kveld med Ylvis, der Bård også fremførte en dans en gang, et helt absurd innslag. Og konsertene deres etter Fox-hitten var utrolig bra. Men etter det gikk det liksom nedover syns jeg. Så jeg vet ikke hvor bra Ylvis i Sogn er, selv om jeg har lyst til å se det. Det jeg tror skjedde med dem er at de hadde lyst til å gjøre ting i større format etter de fikk så stor suksess og oppmerksomhet fra utlandet, men at de ikke fant noen god måte å gjøre det på, og så falt det hele sammen. De kunne ikke bli pop-stjerner, fordi de ikke har den erfaringen som skal til, de har ikke sittet og øvd på instrumenter i alle år, de har gjort komedie. Bård sa at det blir som at noen sier til deg "du er jo veldig flink til å løpe, kanskje du skulle begynne å løpe maraton?", og så har du bare ikke den kondisen fordi det er ikke dette du har holdt på med i årevis. De har også fortalt hva som skjedde når de var i USA og skulle spille inn pilot til TV-program der borte. De ble forsøkt presset inn i et Amerikansk format som de ikke var spesielt begeistret for, så de var egentlig ganske fornøyde med å reise tilbake til Norge istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 8. desember 2022 #9 Del Skrevet 8. desember 2022 Ylvis er så gøy! Digger Ylvis i Sogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 9. desember 2022 #10 Del Skrevet 9. desember 2022 Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natea Skrevet 9. desember 2022 #11 Del Skrevet 9. desember 2022 Elsker Ylvis i Sogn. Ler høyt! Og kjekt med litt bakgrunnsstoff, og at foreldrene er med ☺️ en vellaget musikkproduksjonsserie 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lypsyl Skrevet 9. desember 2022 #12 Del Skrevet 9. desember 2022 Elsker det! Er gjerne litt fordi jeg bor i Sogn selv, og liker at de synger om lokale ting Digger at Bjarte er med, tror han har seilet opp til å bli min favoritt-Ylvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 9. desember 2022 #13 Del Skrevet 9. desember 2022 Utrolig morsomt og jordnært. Dyktige og sjarmerende 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå