Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Begynte å jobbe på ny arbeidsplass for noen måneder siden. Beste sjefen jeg har hatt, omsorgsfull og generelt et godt menneske. Hun har gitt meg 2 gaver tidligere og derfor vil jeg gi henne noe til jul, men hva er innafor og hva er «prisgrensen». Tenkte å kjøpe bowling gavekort til henne og familien, men det blir kanskje litt dyrt. Kanskje det er mulig å kjøpe bare til henne? Setter stor pris på svar

Endret av nysgjerri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det du spør om. Men jeg ville følt det ubehagelig om ansatte kom med gave/oppmerksomhet. Man føler da man bør gi noe igjen, og da bør man også gi til andre. Og det er lett å bli usikker på intensjonen bak gaven. 

Det jeg setter mer pris på er hyggelige kommentarer og samtaler der det blir sagt hva de setter pris på. 

Anonymkode: 927b6...317

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gitt en liten oppmerksomhet, plante og konfekt eller noe. Eventuelt bake julekaker😊

Anonymkode: 4997a...248

Skrevet

En blomst/plante eller konfekt holder i massevis. Noe mer blir et etisk dilemma for lederen din.

Anonymkode: 577e7...73b

Skrevet
nysgjerri skrev (2 timer siden):

Begynte å jobbe på ny arbeidsplass for noen måneder siden. Beste sjefen jeg har hatt, omsorgsfull og generelt et godt menneske. Hun har gitt meg 2 gaver tidligere og derfor vil jeg gi henne noe til jul, men hva er innafor og hva er «prisgrensen». Tenkte å kjøpe bowling gavekort til henne og familien, men det blir kanskje litt dyrt. Kanskje det er mulig å kjøpe bare til henne? Setter stor pris på svar

Ville bare kjøpt kaffe & sjokolade evnt en fin julebukett / oppsats . Max 200 

Skrevet

Anton Berg på Jula 69,- :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...