nysgjerri Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 (endret) Begynte å jobbe på ny arbeidsplass for noen måneder siden. Beste sjefen jeg har hatt, omsorgsfull og generelt et godt menneske. Hun har gitt meg 2 gaver tidligere og derfor vil jeg gi henne noe til jul, men hva er innafor og hva er «prisgrensen». Tenkte å kjøpe bowling gavekort til henne og familien, men det blir kanskje litt dyrt. Kanskje det er mulig å kjøpe bare til henne? Setter stor pris på svar Endret 3. desember 2022 av nysgjerri
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Ikke det du spør om. Men jeg ville følt det ubehagelig om ansatte kom med gave/oppmerksomhet. Man føler da man bør gi noe igjen, og da bør man også gi til andre. Og det er lett å bli usikker på intensjonen bak gaven. Det jeg setter mer pris på er hyggelige kommentarer og samtaler der det blir sagt hva de setter pris på. Anonymkode: 927b6...317 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Jeg ville gitt en liten oppmerksomhet, plante og konfekt eller noe. Eventuelt bake julekaker😊 Anonymkode: 4997a...248
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 En blomst/plante eller konfekt holder i massevis. Noe mer blir et etisk dilemma for lederen din. Anonymkode: 577e7...73b
NiceOrNothing Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 nysgjerri skrev (2 timer siden): Begynte å jobbe på ny arbeidsplass for noen måneder siden. Beste sjefen jeg har hatt, omsorgsfull og generelt et godt menneske. Hun har gitt meg 2 gaver tidligere og derfor vil jeg gi henne noe til jul, men hva er innafor og hva er «prisgrensen». Tenkte å kjøpe bowling gavekort til henne og familien, men det blir kanskje litt dyrt. Kanskje det er mulig å kjøpe bare til henne? Setter stor pris på svar Ville bare kjøpt kaffe & sjokolade evnt en fin julebukett / oppsats . Max 200
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå