Gå til innhold

Needy damer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, NiceOrNothing said:

Min erfaring som bartender er vertfall att menn som «klager « på damer , ofte ikke har hatt den store flaksen hos det motsatte kjønn . 

Hvordan vet du som bartender at noen ikke har hatt flaks hos det motsatte kjønn egentlig?

Anonymkode: c1343...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan vet du som bartender at noen ikke har hatt flaks hos det motsatte kjønn egentlig?

Hvis de hadde hatt flaks så hadde de ikke hatt noen grunn til å klage over disse damene, og som bartender får nok h*n med seg litt av hvert 🙃

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har vært på tur med venninner. Livredde for å kjøre bil på vinterføre. Tenker, de er pingler. Jeg må alltid kjøre. Det er helt naturlig for meg. Ikke noe stess. Kjører sommer som vinter. Tenker, damer er pingler. Skjønner at noen reagerer. Dame selv, men aldri vært redd over kjøreforhold. Glatt, da tar du det med ro. Snøforhold skikkelig grep. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi folk tenderer til å fortelle hele livshistorien sin til bartendere og taxisjåfører når de er full. 

Anonymkode: 79a6e...67b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg VET ikke det. Jeg kan bare uttale meg om mine opplevelser /oppfatning. Som bartender får man mange betroelser .Min generelle oppfatning er at folk som snakker nedsettende om ekser / motsatte kjønn , til vilt fremmede ( meg ) . Ofte ikke ser seg selv . 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi folk tenderer til å fortelle hele livshistorien sin til bartendere og taxisjåfører når de er full. 

Just presis 🤗

Skrevet
Helene skrev (24 minutter siden):

Jeg har vært på tur med venninner. Livredde for å kjøre bil på vinterføre. Tenker, de er pingler. Jeg må alltid kjøre. Det er helt naturlig for meg. Ikke noe stess. Kjører sommer som vinter. Tenker, damer er pingler. Skjønner at noen reagerer. Dame selv, men aldri vært redd over kjøreforhold. Glatt, da tar du det med ro. Snøforhold skikkelig grep. 

ja skulle jeg ha vært avhengig av en mann til alt hadde livet blitt stusselig..kjører også i all slags vær stort sett, men kjører å taxi da så må jo bare. he he he.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De får jeg ofte høre av edrue folk også så det gjelder flere enn fulle folk.. ha ha ha

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

ja skulle jeg ha vært avhengig av en mann til alt hadde livet blitt stusselig..kjører også i all slags vær stort sett, men kjører å taxi da så må jo bare. he he he.

🤣🤣🤣

Skrevet

Jeg opplevde at det var overraskende needy menn på datingsider. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...