Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Om det er noen som er ergoterapaut hadde det vært fint om du/dere ville fortalt meg ltt om hvordan dere opplevde utdannelsen, trives du? Hvordan er arbeids tidene? og lønns nivået? Har veldig lyst til å studere til ergoterapaut, men begynner å tvile litt.. Har egentlig litt lyst på en jobb hvor jeg kan jobbe turnus..
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Jeg er utdannet ergoterapeut. Utdannelsen er veldig bred, synes jeg. Du lærer litt om veldig mye, men blir ikke ordentlig god på noe. Den er noe "vag". En ting som er fint med utdannelsen er at den bygger på et grunnsyn som er veldig ressurs og brukerorientert. Du har mulighet til å få jobb som miljøterapeut, noe som kan innebære turnusjobbing. Minstelønnen er vel 260000 tror jeg. Jeg må legge til at det er et veldig snevert jobbmarked for ergoterapeuter. Vi er de første som får fyken hvis det er nedskjæringer i kommunen... Spør hvis det er noe mer du lurer på
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg vil bli ergoterapaut, men finner dessverre ikke så mye informasjon om utdanningen. Kan noen fortelle hva utdanning jeg trenger. Mvh Helene
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg vil bli ergoterapaut, men finner dessverre ikke så mye informasjon om utdanningen. Kan noen fortelle hva utdanning jeg trenger. Mvh Helene tre år på høgskole
Saeria Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 http://www.hib.no/studier/studie.asp?studieID=GRE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå