AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #21 Skrevet 2. desember 2022 Ikke avhengighet: tobakk, alkohol, drugs, mat, sex Ikke ekstremlivsstil: treningnarkoman, matfantaiker, arbeidssnarkoman, astrologi/konspirasjon Ellers er evne til kommunikasjon, snill, kjærlig, varm, inkluderende og glad i nærhet ting jeg setter høyt. Anonymkode: 34d50...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #22 Skrevet 2. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: At vi har kjemi. Anonymkode: 1784d...576 =du finner han fysisk tiltrekkende. Dere må slutte å bruke ordet kjemi for å få ting til å høres mer mystisk ut og som noen dere ikke velger selv. Anonymkode: 19b56...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #23 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): =du finner han fysisk tiltrekkende. Dere må slutte å bruke ordet kjemi for å få ting til å høres mer mystisk ut og som noen dere ikke velger selv. Anonymkode: 19b56...9ed Kjemi er fysisk og mentalt tiltrekkende. Og det er ikke noe mystisk ved det. Man har også venne-kjemi med potensielle venner, blir ikke nære med alle bekjente Anonymkode: 977df...bd2 2 5
Myrmica Skrevet 3. desember 2022 #24 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er krav som de fleste menn består, likevel hevder dere det er veldig vanskelig å finne en som oppfyller kravene. Dere skjønner vel selv at det ikke gir mening? Realiteten er naturligvis at dere har langt flere krav enn dette, enten det er bevisst eller ubevisst Anonymkode: 7a13e...9af Nå er det engang slik at "de fleste menn" ikke står klare utafor døra mi og venter på meg. Han må jo også være interessert i meg og ønske å inngå et forhold. Og selvsagt er det flere ting som skal til for at man fatter interesse eller forelsker seg. Nå var spørsmålet hvilke krav man ikke vil fire på. Og for meg er det disse kravene, det meste annet kan man bli enige om eller lære å leve med. Men det betyr jo ikke at jeg har null andre kriterier. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #25 Skrevet 3. desember 2022 Gjensidige kjærlighet. Eneste ufravikelige krav jeg noen gang har hatt, men vanskelig nok å finne det. Anonymkode: 16743...9b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #26 Skrevet 3. desember 2022 Jeg krever at jeg blir respektert når jeg sier nei til sex. Jeg har blitt voldtatt flere ganger, og et nei er et nei. Jeg vil heller ikke ha en partner som slår meg. MIN KROPP. Anonymkode: 1f400...da8 1 3
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2022 #27 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som du ikke vil senke eller fire på? Vær presis er du snill. Er veldig nysgjerrig, siden det er så mange tråder om dette. 🤷♂️ Anonymkode: 2f9df...6ff Puls og jobb/utdanning 2
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2022 #28 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er krav som de fleste menn består, likevel hevder dere det er veldig vanskelig å finne en som oppfyller kravene. Dere skjønner vel selv at det ikke gir mening? Realiteten er naturligvis at dere har langt flere krav enn dette, enten det er bevisst eller ubevisst Anonymkode: 7a13e...9af Må si meg enig med deg der 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #29 Skrevet 3. desember 2022 Han må være skarp og intelligent, snill og omtenksom, og ha evnen til å se det humoristiske i ting. Ikke være redd for å si meningen sin til hvem som helst, men uten å være kverulant. Han må være ærlig og til å stole på, ikke være typen som flørter med alt av hunkjønn, eller som lett lar seg lure med av damer som prøver seg. Han må ikke være for glad i alkohol, og ha nulltoleranse overfor narkotika. Han må like å trene, men jeg orker ikke en fanatiker som må opp på alle fjelltopper, og som ikke unner seg å kose seg med god mat. Må like dyr, og være ferdig med "ut på byen med kamerater"-perioden. Jeg orker ikke gjerrige mennesker, så han må være generøs, akkurat som jeg er, men også være bevisst på å ha en ryddig økonomi. Han må også være typen som liker å hjelpe folk, og ikke regner på det om han gjør noen en tjeneste. Anonymkode: e5570...400 2
Embla Othea Skrevet 3. desember 2022 #30 Skrevet 3. desember 2022 Økonomisk stabilitet, ha lyst på barn og snill og omtenksom.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #31 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): =du finner han fysisk tiltrekkende. Dere må slutte å bruke ordet kjemi for å få ting til å høres mer mystisk ut og som noen dere ikke velger selv. Anonymkode: 19b56...9ed Yes, alt dette pjattet om "kjemi" må kuttes ut. Anonymkode: 2f9df...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #32 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 16.54): Som du ikke vil senke eller fire på? Vær presis er du snill. Er veldig nysgjerrig, siden det er så mange tråder om dette. 🤷♂️ Anonymkode: 2f9df...6ff Relativt intelligent, relativt fornuftig, empatisk og morsom. Disse er ufravikelige. Ellers må det være en jeg har lyst til å ha i livet mitt. Som gjør livet mitt bedre. Og da er vi inne på det mer diffuse som ikke kan summeres opp i punkter og krav. Det handler om følelser, fysisk og emosjonell tiltrekning, kjemi. Det finnes masse ålreite menn der ute sett ut fra den magre kravlisten min, men det er likevel langt mellom de få jeg ikke ønsker å gi slipp på. Anonymkode: b3913...c37 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #33 Skrevet 3. desember 2022 Har ingen krav. Anonymkode: c7307...61c
Helene1982 Skrevet 3. desember 2022 #34 Skrevet 3. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Relativt intelligent, relativt fornuftig, empatisk og morsom. Disse er ufravikelige. Ellers må det være en jeg har lyst til å ha i livet mitt. Som gjør livet mitt bedre. Og da er vi inne på det mer diffuse som ikke kan summeres opp i punkter og krav. Det handler om følelser, fysisk og emosjonell tiltrekning, kjemi. Det finnes masse ålreite menn der ute sett ut fra den magre kravlisten min, men det er likevel langt mellom de få jeg ikke ønsker å gi slipp på. Anonymkode: b3913...c37 Jeg har samme listen som deg, men ønsker å slenge på: sosialt selvstendig og ikke gjerrig. Med det mener jeg absolutt ikke at han skal betale for meg, men jeg orker ikke å være sammen med en person som forsvinner når regningen kommer, eller bruker andres driks til å betale sin middag. Endret 3. desember 2022 av Helene1982 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #35 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 16.54): Som du ikke vil senke eller fire på? Vær presis er du snill. Er veldig nysgjerrig, siden det er så mange tråder om dette. 🤷♂️ Anonymkode: 2f9df...6ff Over 180 høy, ordnet økonomi, varierte interesser, ikke overvektig, ikke rusproblemer, ikke bifil (har alltid hatt det kravet uansett, men har ingen planer om å endre det etter en venninne fikk HIV av sin bifile ektemann og en annen venninne nylig avslørte at hennes bifile kjæreste var kronisk utro med menn bak ryggen hennes). Anonymkode: cefd7...e4d 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #36 Skrevet 3. desember 2022 Helene1982 skrev (3 timer siden): Jeg har samme listen som deg, men ønsker å slenge på: sosialt selvstendig og ikke gjerrig. Med det mener jeg absolutt ikke at han skal betale for meg, men jeg orker ikke å være sammen med en person som forsvinner når regningen kommer, eller bruker andres driks til å betale sin middag. Forsåvidt enig, men for meg så faller det inn under empatisk og relativt fornuftig. Jeg kunne kanskje slengt på 'en god neve sosial intelligens' på kravlista. Anonymkode: b3913...c37 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #37 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 9.58): Yes, alt dette pjattet om "kjemi" må kuttes ut. Anonymkode: 2f9df...6ff Jeg for min del synes ikke kjemi og fysisk tiltrekkende er det samme. Jeg har møtt mange kjekke menn jeg ikke har kjemi med. Og motsatt, menn som ikke har noe heftig utseende men har en tilstedeværelse og selvsikkerhet som er attraktiv. Anonymkode: 977df...bd2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå