AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #21 Skrevet 2. desember 2022 Ts, kan du prøve deg med en parykk kanskje? eller en tupe. Anonymkode: c71d1...299
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #22 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja selvfølgelig, jeg vil jo se mest mulig attraktiv ut. De er nok fra flatterende vinkler og litt eldre Føler de får frem personligheten min, pluss at jeg ser litt yngre ut. Utrolig frekt å avvise meg fordi jeg ikke ser ut som på bildene... Takk for støtten og at dere sier at hun ikke er verdt tiden min! 😘 Anonymkode: 4229c...cc7 Du gir henne et urealistisk bilde, også blir du skuffet når hun oppdaget at du serverte en løgn? Anonymkode: f8303...6df 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #23 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gir henne et urealistisk bilde, også blir du skuffet når hun oppdaget at du serverte en løgn? Anonymkode: f8303...6df hvordan kan det være en løgn da? det er jo en løgn hvis han bevisst har prøvd å lure noen, men hvis han bare har vært optimistisk da... og har tenkt at, 10 000 hårstrå eller 3 stk hårstrå, vel, de sier jo at tall bare er et nummer!? så da har han tatt utgangspunkt i at antall hårstrå bare er et tall. akkurat som antall kilo også er et tall. det er bare tall, folkens ❤️ så det gjør ikke noe om damen er overvektig, det er bare et tall på en dum vekt. og har du ikke hår? det er nok med bare 1 hårstrå, det er bare et tall. ❤️ Anonymkode: c71d1...299
Gjest MuggenKanari Skrevet 3. desember 2022 #24 Skrevet 3. desember 2022 Juniper skrev (10 timer siden): Mener du han som la ut gamle bilder der han var yngre, slankere og med mer hår, eller hun som reagerte på dem? Hun som kalte ham feit og skalla. Det går an å moderere språkbruken sin. Er ikke nødt til å gruse selvtilliten til folk når den helt tydelig allerede er lav når de føler det nødvendig å legge ut gamle bilder av seg selv.
Juniper Skrevet 3. desember 2022 #25 Skrevet 3. desember 2022 MuggenKanari skrev (Akkurat nå): Hun som kalte ham feit og skalla. Det går an å moderere språkbruken sin. Er ikke nødt til å gruse selvtilliten til folk når den helt tydelig allerede er lav når de føler det nødvendig å legge ut gamle bilder av seg selv. Hun modererte seg. Hun sa ikke “gammel, feit og skalla”. Hvis jeg bestiller den digre jucy hamburgeren som resturanten har bilde av, så blir jeg skikkelig skuffa om jeg får to dvaske hamburgerbrød med en mini-hamburger og et blekt salatblad. Når man blir skuffa, fordi man føler seg lurt, så snakket man jo ofte litt mer direkte. Jeg synes det er like frekt å bruke eldgamle bilder der utseendet er helt annerledes, og alderen feil. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #26 Skrevet 3. desember 2022 Juniper skrev (10 minutter siden): Hun modererte seg. Hun sa ikke “gammel, feit og skalla”. Hvis jeg bestiller den digre jucy hamburgeren som resturanten har bilde av, så blir jeg skikkelig skuffa om jeg får to dvaske hamburgerbrød med en mini-hamburger og et blekt salatblad. Når man blir skuffa, fordi man føler seg lurt, så snakket man jo ofte litt mer direkte. Jeg synes det er like frekt å bruke eldgamle bilder der utseendet er helt annerledes, og alderen feil. men dette er jo sånn livet er? det er jo noe alle vet, liksom? hvis man skal ta alt bokstavelig ber man jo om å bli skuffet. Anonymkode: c71d1...299
maverick22 Skrevet 3. desember 2022 #27 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg møtte ei dame i helga, og så sa hun at jeg er skallet og overvektig og ikke ligner på bildene mine i det hele tatt! Er så sykt skuffet og lei meg 😥 Og nå har jeg blitt veldig usikker på meg selv, tør ikke å møte flere. Trenger noen oppmuntrende ord, og gjerne å høre at hun ikke fortjener meg... Anonymkode: 4229c...cc7 Ta deg sammen!!!! Trenger ikke å sutre 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #28 Skrevet 3. desember 2022 Skjønner dere ikke at dette bare er en trolletråd? Motsvar på «tinderdaten kalte meg feit» Anonymkode: 769fe...8c6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #29 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner dere ikke at dette bare er en trolletråd? Motsvar på «tinderdaten kalte meg feit» Anonymkode: 769fe...8c6 jo, jeg skjønner det. Anonymkode: c71d1...299
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå