AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 Jeg møtte ei dame i helga, og så sa hun at jeg er skallet og overvektig og ikke ligner på bildene mine i det hele tatt! Er så sykt skuffet og lei meg 😥 Og nå har jeg blitt veldig usikker på meg selv, tør ikke å møte flere. Trenger noen oppmuntrende ord, og gjerne å høre at hun ikke fortjener meg... Anonymkode: 4229c...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg møtte ei dame i helga, og så sa hun at jeg er skallet og overvektig og ikke ligner på bildene mine i det hele tatt! Er så sykt skuffet og lei meg 😥 Og nå har jeg blitt veldig usikker på meg selv, tør ikke å møte flere. Trenger noen oppmuntrende ord, og gjerne å høre at hun ikke fortjener meg... Anonymkode: 4229c...cc7 Vel, har du bilder der du veide mindre og har mer hår enn nå da? Anonymkode: f74d8...07f 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Har du bilder som ikke viser hvordan du egentlig ser ut? Verken vekt eller manke har veldig stor betydning for kvinner (på gruppenivå er det enormt mye mindre viktig enn det meste andre), så om hun avviste deg pga det så ble hun enten veldig overrasket eller er bare ikke verd å bruke tid på. Anonymkode: 98803...dd5 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg møtte ei dame i helga, og så sa hun at jeg er skallet og overvektig og ikke ligner på bildene mine i det hele tatt! Er så sykt skuffet og lei meg 😥 Og nå har jeg blitt veldig usikker på meg selv, tør ikke å møte flere. Trenger noen oppmuntrende ord, og gjerne å høre at hun ikke fortjener meg... Anonymkode: 4229c...cc7 Glem henne! Slett bildene dine der og ta nye nå og legg ut nye bilder! Du kan ikke ta innover deg alt fra folk du ikke kjenner. Anonymkode: 39792...b00 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vel, har du bilder der du veide mindre og har mer hår enn nå da? Anonymkode: f74d8...07f Ja selvfølgelig, jeg vil jo se mest mulig attraktiv ut. De er nok fra flatterende vinkler og litt eldre Føler de får frem personligheten min, pluss at jeg ser litt yngre ut. Utrolig frekt å avvise meg fordi jeg ikke ser ut som på bildene... Takk for støtten og at dere sier at hun ikke er verdt tiden min! 😘 Anonymkode: 4229c...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Ja, jeg skjønte at det ikke ble en match: Anonymkode: 99da6...fdf 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja selvfølgelig, jeg vil jo se mest mulig attraktiv ut. De er nok fra flatterende vinkler og litt eldre Føler de får frem personligheten min, pluss at jeg ser litt yngre ut. Utrolig frekt å avvise meg fordi jeg ikke ser ut som på bildene... Takk for støtten og at dere sier at hun ikke er verdt tiden min! 😘 Anonymkode: 4229c...cc7 Jeg må bare si at jeg synes ikke det var frekt av henne å avvise deg. Hun ble på en måte lurt av deg. Så, jeg forstår dere begge to! Bare glem henne! Anonymkode: 39792...b00 3 1 4
Laraa Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Du har datet en utrivelig dame uten sosiale antenner. Ikke noe stort tap med andre ord. Vær glad for at hun viste sitt sanne jeg på første date,slik at du heller kan bruke tiden på bedre kvinner
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 så frekt, trodde hun at du ikke klarer selv å se at du er skalla? du burde fortalt henne at du kan se det selv og at det er overflødig informasjon, men ellers kan du takke henne for hjelpen for at hun så observant og klarer å konkretisere det hun ser. du må rose hennes evner til å bruke øynene, hennes evne til å sammenligne bilder og realiteten, hennes fantastiske øye for detaljer. du må være litt positiv. ❤️ nå vet du jo i det minste at du er skalla. Anonymkode: c71d1...299
Mezzosoprena Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Hun "kalte" deg vel ikke for feit og skalla - det er vel noe du er? Hvis du har lagt ut bilder hvor du er tynnere og har mer hår, så har hun jo blitt lurt. At hun sa det rett ut til deg, derimot, var fullstendig unødvendig. Hun kunne ha funnet en annen unnskyldning for ikke å treffe deg igjen - men kanskje du må innse at du bør legge ut bilder som representerer den du er nå? 8 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Teatrica skrev (7 minutter siden): Hun "kalte" deg vel ikke for feit og skalla - det er vel noe du er? Hvis du har lagt ut bilder hvor du er tynnere og har mer hår, så har hun jo blitt lurt. At hun sa det rett ut til deg, derimot, var fullstendig unødvendig. Hun kunne ha funnet en annen unnskyldning for ikke å treffe deg igjen - men kanskje du må innse at du bør legge ut bilder som representerer den du er nå? Hvorfor er det unødvendig å si det? Jeg syns de som legger ut misvisende bilder fortjener å høre det. Anonymkode: 76322...b5c 2 2
Mezzosoprena Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det unødvendig å si det? Jeg syns de som legger ut misvisende bilder fortjener å høre det. Anonymkode: 76322...b5c Nei for all del, man kan godt være ærlig. Men på en litt diplomatisk måte: "Du ligner ikke helt på bildene du la ut" eller noe... Men man kan være frekk også for min del 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 Det er viktig å ha realistiske bilder Anonymkode: f5077...de9 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Kvinner selv tåler ingen kritikk, men kan rakke ned på andre som de passer seg. Anonymkode: 317e7...9ec 1
Gjest MuggenKanari Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 Så stygt gjort. Hvor er det folk finner alle disse datene som er fullstendig blottet for normal høflighet? Er det folk som er oppdratt i et fjøs og aldri har blitt sosialisert med mennesker?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 Jeg er så jævlig lei av folk som legger ut falske bilder i profil. Du fortjener å få høre dritt når du gjør sånt. Kaster bort tiden til andre mennesker. Stå for den du er, ta ærlige bilder, og kom ikke hit for trøst. Anonymkode: 46597...a60 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #17 Skrevet 2. desember 2022 Typisk menn som legger ut gamle bilder eller forsådan retusjerte bilder i dag. Blir så skuffet når jeg treffer de… 🤮🙈 Bortkasta tid!!! Anonymkode: e0454...d2a 3 1
Juniper Skrevet 2. desember 2022 #18 Skrevet 2. desember 2022 MuggenKanari skrev (8 timer siden): Så stygt gjort. Hvor er det folk finner alle disse datene som er fullstendig blottet for normal høflighet? Er det folk som er oppdratt i et fjøs og aldri har blitt sosialisert med mennesker? Mener du han som la ut gamle bilder der han var yngre, slankere og med mer hår, eller hun som reagerte på dem? 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #19 Skrevet 2. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Typisk menn som legger ut gamle bilder eller forsådan retusjerte bilder i dag. Blir så skuffet når jeg treffer de… 🤮🙈 Bortkasta tid!!! Anonymkode: e0454...d2a Som "alle" damers profilbilder på Tinder. I tillegg til sminken de bruker for å dekke over sin egen usikkerhet, så klart. 😆 Anonymkode: 43995...e29
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #20 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som "alle" damers profilbilder på Tinder. I tillegg til sminken de bruker for å dekke over sin egen usikkerhet, så klart. 😆 Anonymkode: 43995...e29 det er rart da, hvordan disse som blir lurt blir så hissig. har de aldri lært seg å ha lave forventninger?? da gjør man seg selv en tjeneste også. tinder burde hatt en advarsel øverst i appen om at NB, husk å ikke ha skyhøye forventninger. Anonymkode: c71d1...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå