AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #21 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og du tror hun egentlig liker å suge deg? Ta deg sammen Anonymkode: 84585...6f3 Jada, hu sier så. Er hun som tar initiativ. Jeg er autist, så er ikke bare for meg å "ta deg sammen". Anonymkode: 3163a...bd1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #22 Skrevet 3. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og du tror hun egentlig liker å suge deg? Ta deg sammen Anonymkode: 84585...6f3 Enig i dette, vil du ikke gi så får man ha respekt nok til å ikke motta også. Hvertfall ikke såå hyppig som denne karen får det til å virke. Anonymkode: be50c...849 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #23 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i dette, vil du ikke gi så får man ha respekt nok til å ikke motta også. Hvertfall ikke såå hyppig som denne karen får det til å virke. Anonymkode: be50c...849 Det er slik sex starter for oss. Jeg er ganske likegyldig til sex. Så det er damen som styrer sexlivet. Anonymkode: 3163a...bd1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #24 Skrevet 3. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er slik sex starter for oss. Jeg er ganske likegyldig til sex. Så det er damen som styrer sexlivet. Anonymkode: 3163a...bd1 Da kan du helt sikkert ymte frempå at du ikke har så stort behov for at hun gjør det så ofte, så blir hun sikkert letta. Anonymkode: be50c...849 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #25 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da kan du helt sikkert ymte frempå at du ikke har så stort behov for at hun gjør det så ofte, så blir hun sikkert letta. Anonymkode: be50c...849 Nja, det er hennes måte å bli gira på. Hu liker det. Anonymkode: 3163a...bd1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #26 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja, det er hennes måte å bli gira på. Hu liker det. Anonymkode: 3163a...bd1 Unnskyld men svært få damer liker det. Jeg suger mannen min ofte for å gjøre han glad, men fy søren så ekkelt det er. Du gir for å få tilbake. Anonymkode: 84585...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #27 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unnskyld men svært få damer liker det. Jeg suger mannen min ofte for å gjøre han glad, men fy søren så ekkelt det er. Du gir for å få tilbake. Anonymkode: 84585...6f3 Kanskje han har en skitten penis da? Hos oss dusjer vi begge først. Så dusjer jeg en gang til etter akten. Anonymkode: 3163a...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #28 Skrevet 3. desember 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Unnskyld men svært få damer liker det. Jeg suger mannen min ofte for å gjøre han glad, men fy søren så ekkelt det er. Du gir for å få tilbake. Anonymkode: 84585...6f3 Ikke alle syns det er ekkelt og noen tenner på det. Kona har responsiv tenning og en av tingene hun blir kåt og tent av er å suge meg. Men hadde noen av oss syntes det var ekkelt å gi oralsex hadde det bare ødelagt hele greia for begge to. Utenkelig for oss, heldigvis. Anonymkode: 59916...a70 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #30 Skrevet 3. desember 2022 Han vil gjerne bli sugd. Han vil ikke fullt så gjerne slikke. Faktisk er jeg den eneste han har slikket. Så jeg sier rett ut at det bør gå begge veier. Man kan ikke forvente å få mye av noe man er lite villig til å gi. Anonymkode: 7147e...40d 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #31 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Unnskyld men svært få damer liker det. Jeg suger mannen min ofte for å gjøre han glad, men fy søren så ekkelt det er. Du gir for å få tilbake. Anonymkode: 84585...6f3 Ikke snakk for andre enn deg selv da. Jeg syns absolutt ikke det er ekkelt å suge partneren min, blir kåt av å gi han nytelse. Sex er ikke et regnestykke som skal gå opp for oss, "han får hvis han gir tilbake" blir helt fjernt for meg, vi gir begge to fordi vi ønsker å gjøre det godt for den andre. Anonymkode: 65f18...126 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #32 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette skjønner jeg ikke at dere gidder. Har han en kjønnssykdom han ikke blir kvitt? Hvis ikke, så sjekk dere begge to. Er begge friske, så kjør på vel Anonymkode: 9b80a...bed Er ikke kjempegira på HPV og kreft i halsen. Allerede blitt operert for det i underlivet og føler ikke for å måtte gå igjennom den runden i halsen også. Anonymkode: 9ac9e...a8a
Crazydoglady Skrevet 3. desember 2022 #33 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Unnskyld men svært få damer liker det. Jeg suger mannen min ofte for å gjøre han glad, men fy søren så ekkelt det er. Du gir for å få tilbake. Anonymkode: 84585...6f3 La nå mannen være. Det er da ikke han som tvinger henne? Ikke alle damer som har ett problem med suging, noen er kanskje nøytral til det, andre kan like det. Akkurat som ikke alle har så stort behov for å bli slikket/sugd. Jeg kan godt gå ned på mannen helt uavhengig av om mannen går ned på meg. Det er ikke ett problem for min del og jeg liker at han liker det. I de fleste forholdene jeg har vært i har det gått begge veier, men har vært med en som ikke gjorde det, det er og greit for meg. Det er ikke noe stort tap for meg å gå glipp av det, jeg hater det ikke, men det er ting jeg liker bedre. Men uansett om jeg hadde vært veldig fan av å bli slikket så er jeg helt sikker på at det hadde vært mulig for mannen å gi på ett annet vis som hadde gjort opp for det tapet om det var no go. Så er det helt fair å ikke like å gå ned på mannen, eller kvinnen, men folk er forskjellige. Alt fra ekkelt og uakseptabelt, til "what's in it for me?", til nøytral, til nyter å gi partner glede.
Crazydoglady Skrevet 3. desember 2022 #34 Skrevet 3. desember 2022 Blowjob som i full blowjob fra start til slutt eller, suge mannen i forspill og/eller underveis i akten? Suge litt, ganske ofte. Ett sted mellom hver gang og annenhver gang vi har sex. Full blowjob, Ikke veldig ofte. Men så har det vært mest "ego sex" i de forholdene jeg har vært i så da forsvinner sånn ekstra innsats rinelig fort når det bare går en vei. Er mannen beredt på å stå på litt for min nytelse og så kan han få bj bortimot når han skulle ønske for min del.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #35 Skrevet 3. desember 2022 Aldri. Han vil ikke. Anonymkode: 288e9...7c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå