AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #21 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår deg deg. For meg er det ikke det at det er sengen til svigers. Som flere skriver sover jeg uansett på hytter og hoteller, men soverom synes jeg er privat og jeg ønsker ikke å låne bort eget soverom. I tillegg hadde jeg ikke vært komfortabel med å sende svigerfar på stua. Jeg vil helst ikke flytte på gjesterommet når vi får besøk, så da ønsker jeg ikke andre skal måtte gjøre det for meg heller. Anonymkode: 81545...27a Er akkurat det jeg mener. Soverom er privat, og jeg hadde heller ikke ønsket å låne bort mitt. For meg er hotellrom og et privat soverom to helt forskjellige ting. Jeg føler jeg at jeg invaderer deres private område. I tillegg synes jeg det blir sinnsykt trangt, og synes synd på svigerfar som må sove på stua uten privatliv i en hel uke. TS Anonymkode: caf4b...00e
Hallepalle2 Skrevet 2. desember 2022 #22 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er akkurat det jeg mener. Soverom er privat, og jeg hadde heller ikke ønsket å låne bort mitt. For meg er hotellrom og et privat soverom to helt forskjellige ting. Jeg føler jeg at jeg invaderer deres private område. I tillegg synes jeg det blir sinnsykt trangt, og synes synd på svigerfar som må sove på stua uten privatliv i en hel uke. TS Anonymkode: caf4b...00e Jeg tipper at svigerforeldrene syns det er en helt grei ordning for å kunne få besøk av dere. At du syns det er invanderende er faktisk kun ditt problem og noe du faktisk bør overse. Du er ikke verdens navle, litt ubehag tåler du. 1
Gjest Agent smith Skrevet 2. desember 2022 #23 Skrevet 2. desember 2022 Ja det er litt rart. Men hvis de skifter sengetøy er det ok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå