AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Hvordan påvirkes dere av ustabil døgnrytme, om dere ikke har faste tidspunkt dere står opp, eller om døgnet er veldig forskjøvet? Merker dere noe, både fysisk og psykisk? Anonymkode: e016a...ad9
skreppamedleppa Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Jeg gjør ikke det. Jeg har en del kveldsvakter, noen nattevakter et par formiddagskift men ikke så mangen av de siste. Jeg er veldig glad i denne type jobb hvor jeg jobber seint. Det er selvfølgelig ikke super duper lystig humør på meg om jeg har jobbet seint og skal tidlig opp til en avtale eller jobb eller annet men det funker en og annen gangen. Jeg har alltid vært et B menneske og er mer produktiv på kveld/ natt. Slik var jeg under studietiden også da det var de seine timene jeg var mest opplagt og hjernen fungerte. Jeg har alltid hatt et liv hvor jeg kan tilpasse meg min rytme og ha fri når hjernen henger fast i sirup, og være "på" og ha energi når andre har "dotte i do" og er slitne. Jeg merker heller absolutt ingen verdens ting de gangene vi skrur klokken og klarer ikke helt å forstå at denne ene lille timen til eller fra skal gjøre så mye på folk sin mentale eller fysiske helse som jeg ser noen klager på, men har bare funnet ut at vi er forskjellige og noen er mer var på slike små døgnforandringen enn andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå