Gå til innhold

Tenåringen ønsker seg Uggs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke de er så veldig fine, men det er greit, jeg skal ikke bruke de.

Men de koster jo heroin og en halv arm!!! 

Jeg fant en side som het uggsbutikknorge, men der var det mistenkelige billig så jeg mistenker at de kanskje ikke er ekte. Noen som vet?

Eller noen som har tips til hvor man kan få kjøpt disse skoene til en overkommerlig pris?

Hilsen 3-barnsmor

Anonymkode: ea8ca...73b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha kvalitet må du dessverre opp i pris.

Det finnes kopier av Uggs, men disse blir fort ødelagte.

Skrevet

UGGs er noe av de dårligste vinterskoene man kan ha. Dårlig såle, ikke ergonomisk riktig, feber glatte, kalde og blir våte. Mine tenåringsbarn får ikke UGGs

Anonymkode: ffc1d...46d

• Liker 8
Skrevet

Er nok smart å styre unna uggsbutikknorge. Det er neppe en nettbutikk som eksisterer og du får noe billig Kinaræl.

Anonymkode: 3204a...15b

• Liker 4
Skrevet

Sjekk Finn og Facebook marketplace. :)  Det selges enormt mye som er nytt eller nesten nytt, og det er fornuftig å ikke bidra mer enn nødvendig til forbrukersamfunnet. 

Anonymkode: 29e58...a46

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Uggsbutikknorge.com skal du ihvertfall holde deg unna.

Ingen kontaktinformasjon på nettsiden i det hele tatt. 

Skrevet

Det synes jeg ungdommen skal få. Her kjøpte jeg sko for 3000 kr . 

Anonymkode: a11b1...c40

Skrevet

Utrolig hva de klarer å få manipulert ungdommen til å like.
Flate billig fjøler med høyt skaft, og pris som er alt annet enn flat.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg ungdommen skal få. Her kjøpte jeg sko for 3000 kr . 

Heg kjøpte sko til 3000 kr i sommer til ungdommen . Vintersko nå kostet 1500 kr . Det er dyrt å ha barn . 

• Liker 1
Skrevet

Uggs er, som nevnt tidligere her, ikke særlig god kvalitet. Hør om hun kanskje vil ha Emu i stedet? De er vanntette og blir ikke sånn saltflekkete som uggs. Jeg har hatt mine i 10 år, og de er fortsatt fine, uten hull og vanntette. 

https://www.emuskonorge.com/

Anonymkode: 74624...275

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker mine Uggs, og skjønner henne godt. Aldri vært så varm på beina noen gang, men de er jo litt upraktiske. Kun tørt og kaldt vær som funker, og det er det ikke alltid i Norge. 

Finn eller Tise? Eller må de være nye? Jeg støtter kjøp av brukte julegaver, men jeg skjønner ikke alle gjør det altså. Men du finner kanskje noen som er nesten nye der? 

Anonymkode: 64e37...27a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Våre får Bearpaws fra XXL, gjerne kjøpt på kampanje til 499, de er fornøyde med det (UGGs hadde aldri vært aktuelt). Nå har jeg ikke studert forskjellen utseendemessig, men kvaliteten er i hvert fall god nok.

Anonymkode: 7ab90...1ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

UGGs er noe av de dårligste vinterskoene man kan ha. Dårlig såle, ikke ergonomisk riktig, feber glatte, kalde og blir våte. Mine tenåringsbarn får ikke UGGs

Kalde? Enig i det andre, men varme er de. Perfekt i været nå ( tørt, bart og kaldt) for kortere turer. 

Anonymkode: 6ef7e...32c

• Liker 3
Skrevet

det er bare UGGs som er UGGs. ❤️ elsker uggsene mine, men de er litt shabby da.. :S

Anonymkode: 1dcc8...638

• Liker 4
Skrevet
slask skrev (6 timer siden):

Utrolig hva de klarer å få manipulert ungdommen til å like.
Flate billig fjøler med høyt skaft, og pris som er alt annet enn flat.

De er gode å bruke uten sokker

Anonymkode: a0b71...342

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så utrolig kjip du er. Om du faktisk har råd, da.

Jeg elsker mine to par, de har vært brukt i flere år. De er behagelige og varme, og det føles som å gå med tøfler ute.

Impregnerer, da blir de ikke våte.

Glatte og ergometrisk riktige? Jeg er 40. Tror en tenåring takler det helt fint😅

Anonymkode: bafdd...6b8

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke brukt så mye penger på ræl. Kjøp heller ordentlige vintersko… finnes mange fine vintersko. Panama Jack har mange fine modeller, de er vanntette, varme, god såle og bra støtte! Uggs er ikke verken bra for beina eller egnet til vinteren… 

Anonymkode: 0be2b...1f7

• Liker 2
Skrevet

Er Uggs mulesingfri nå?

Anonymkode: eb10c...b27

• Liker 1
Skrevet

Uggs er ikke vintersko.

Det er sko som surferene i Australia begynte å gå med. Som kjent ikke veldig mye snø i Australia.

Over the last six decades, sheepskin boots and surfers have gone together like chips and guacamole. Surfers in Australia began wearing sheepskin boots as a way to stay warm after surfing, and in the late 70s, the official UGG brand was born in California, by way of an Australian surfer. Somehow, UGG boots became a fashion statement, and have drifted in and out of popularity as a trendy item throughout the years. However, despite their intermittent style status, they have always been a favorite amongst those who like to get their toes wet in the chilly Pacific. 

https://www.hansensurf.com/blogs/news/uggs-season

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ugg_boots

Anonymkode: 4c029...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes ikke de er så veldig fine, men det er greit, jeg skal ikke bruke de.

Men de koster jo heroin og en halv arm!!! 

Jeg fant en side som het uggsbutikknorge, men der var det mistenkelige billig så jeg mistenker at de kanskje ikke er ekte. Noen som vet?

Eller noen som har tips til hvor man kan få kjøpt disse skoene til en overkommerlig pris?

Hilsen 3-barnsmor

Anonymkode: ea8ca...73b

Kan du ikke sjekke Finn og Tise? Er nok noen som selger billigere der. Ellers koster uggs oppe i 2000,- kr, men de er selvfølgelig billigere om sommeren når det ikke er sesong. Når det er sagt så varer disse lenge hvis man tar godt vare på de, impregnerer og går barbeint i dem (noe man egentlig skal). 

Anonymkode: cc90d...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...