Gå til innhold

Mister jeg?🥺


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger noe positive hendelser her, er så stressa og legen min nøler med og sende meg til ul…

er uke 6+5

begynte med litt rosa utflod her om dagen, og dagen etter kom mensen murringer med brun utflod. Er fortsatt det nå 3 dagen men også litt ubehag i bekene…

er så red for og miste har noen opplevd dette?
Jeg holder meg ganske rolig og stresset nede, men vil bare høre noen happy endings akkurat nå…

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei jeg trenger noe positive hendelser her, er så stressa og legen min nøler med og sende meg til ul…

er uke 6+5

begynte med litt rosa utflod her om dagen, og dagen etter kom mensen murringer med brun utflod. Er fortsatt det nå 3 dagen men også litt ubehag i bekene…

er så red for og miste har noen opplevd dette?
Jeg holder meg ganske rolig og stresset nede, men vil bare høre noen happy endings akkurat nå…

Anonymkode: abe7a...efb

Hei TS :( 

Jeg hadde det samme, men når jeg var i uke 7, og ble kjempestresset der og da selvfølgelig. Derimot var det ikke noe farlig (og det er ikke så altfor uvanlig med mellomblødninger i graviditet) og datteren min er 3 år nå. 

Det kan være en SA, men det er også stor sannsynlighet for at det er noe annet! Håper legen din sender deg på ul, du går prøve å mase deg til det om det ikke avtar.. 

Håper det går bra med deg ❤️ 

Anonymkode: db024...3a4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei TS :( 

Jeg hadde det samme, men når jeg var i uke 7, og ble kjempestresset der og da selvfølgelig. Derimot var det ikke noe farlig (og det er ikke så altfor uvanlig med mellomblødninger i graviditet) og datteren min er 3 år nå. 

Det kan være en SA, men det er også stor sannsynlighet for at det er noe annet! Håper legen din sender deg på ul, du går prøve å mase deg til det om det ikke avtar.. 

Håper det går bra med deg ❤️ 

Anonymkode: db024...3a4

God og høre alt gikk bra❤️

håper jeg også, han sa han skulle ringe meg i morgen så håper han henviser meg fort.vi har i allefall utelukket xu.

går litt opp og ned, men forventningene er litt senket. Men prøver å være positiv❤️ 

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg er veldig vondt og vanskelig..  og jeg skjønner du kanskje ikke klarer å slappe av før du får svar. Vi opplevde både lyserød og brun utflod i løpet av de første ukene, før det plutselig kom en kraftig og vond blødning rundt uke 6. Det lovet ikke godt, men vi dro på ultralyd (privat) og der fikk vi vite at hjertet slo ❤️ Vi hadde litt oppfølging etterpå, men alt har gått helt fint. Ønsker deg lykke til og håper det går bra. Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt og tatt en privat ul så snart som mulig om jeg var deg så slipper du å stresse. Når jeg blødde slik var det MA.

Anonymkode: 0a5c7...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde dratt og tatt en privat ul så snart som mulig om jeg var deg så slipper du å stresse. Når jeg blødde slik var det MA.

Anonymkode: 0a5c7...c8f

Jeg hadde også bestilt privat ul, TS

Anonymkode: da4f3...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aint skrev (8 timer siden):

Dette skjønner jeg er veldig vondt og vanskelig..  og jeg skjønner du kanskje ikke klarer å slappe av før du får svar. Vi opplevde både lyserød og brun utflod i løpet av de første ukene, før det plutselig kom en kraftig og vond blødning rundt uke 6. Det lovet ikke godt, men vi dro på ultralyd (privat) og der fikk vi vite at hjertet slo ❤️ Vi hadde litt oppfølging etterpå, men alt har gått helt fint. Ønsker deg lykke til og håper det går bra. Klem 

Så bra er glad for deg❤️

Tussen takk, håper også alt er bra🙏🏼❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde dratt og tatt en privat ul så snart som mulig om jeg var deg så slipper du å stresse. Når jeg blødde slik var det MA.

Anonymkode: 0a5c7...c8f

Jeg har ikke penger til en privat ul akkurat nå.. er det som gjør det så vanskelig…

skal mase på legen min og håpe på at han sender meg dit straks🙏🏼

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg en ul kl 15 så får se hva som skjer🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde også bestilt privat ul, TS

Anonymkode: da4f3...6bc

Sitter og venter på vente rommet nå så får håpe alt er ok🤞🏻🤞🏻❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Sitter og venter på vente rommet nå så får håpe alt er ok🤞🏻🤞🏻❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Du får si fra hvordan det går. Lykke til🥰 Husker selv hvor nervøs jeg var før hver ultralyd. Slet mye med blødninger i 1.trimester og alt gikk heldigvis bra. Har en liten baby nå🥰 Første endte i SA og der var det også blødninger, så man vet aldri om hvordan utfallet blir dessverre når man har blødninger.. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyana skrev (1 time siden):

Du får si fra hvordan det går. Lykke til🥰 Husker selv hvor nervøs jeg var før hver ultralyd. Slet mye med blødninger i 1.trimester og alt gikk heldigvis bra. Har en liten baby nå🥰 Første endte i SA og der var det også blødninger, så man vet aldri om hvordan utfallet blir dessverre når man har blødninger.. 

Så bra at alt gikk bra, er godt og høre🙏🏼❤️

ble dessverre en abort eller ma her… skal til ahus og bli lagt inn de neste dagene.
mer selvfølgelig sønde knust, men prøver og tenke at vi kan jo prøve igjen❤️

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si takk for alle svar, var litt godt og lese om hvordan det har gått bra for andre❤️

dessverre for min egen del ble det en abort, sitter og venter på at alt skal komme ut å er så lei meg…

Men vi får prøve på nytt❤️

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville bare si takk for alle svar, var litt godt og lese om hvordan det har gått bra for andre❤️

dessverre for min egen del ble det en abort, sitter og venter på at alt skal komme ut å er så lei meg…

Men vi får prøve på nytt❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Ville bare gi deg en klem❤️

Anonymkode: 71dbe...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ville bare gi deg en klem❤️

Anonymkode: 71dbe...f1b

takk det setter jeg pris på, alt har kommet ut heldig hvis etter noen jævlige timer med smerter. Men er endelig over. Men selfølgelig veldig lei meg akkurat nå...

Anonymkode: abe7a...efb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥️ Veldig leit å høre. Ønsker deg alt godt framover!

Anonymkode: 6f196...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

♥️ Veldig leit å høre. Ønsker deg alt godt framover!

Anonymkode: 6f196...1b0

Tussen takk❤️

vi har ikke mistet håpet om og få barn en dag, men var vist ikke ment denne gangen❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lykke til videre ❤

Anonymkode: f0331...32d

Tussen takk❤️❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 17.00):

Så bra at alt gikk bra, er godt og høre🙏🏼❤️

ble dessverre en abort eller ma her… skal til ahus og bli lagt inn de neste dagene.
mer selvfølgelig sønde knust, men prøver og tenke at vi kan jo prøve igjen❤️

Anonymkode: abe7a...efb

Det var leit å høre. En klem til deg❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...