AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #61 Skrevet 1. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvem? Anonymkode: 7eeb3...de0 TS. Som bare har fått en «magefølelse» og ikke klarer å holde styre på sine egne tanker. Anonymkode: e00ed...0ce
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #62 Skrevet 1. desember 2022 Jeg leste et tips i en annen tråd som jeg aldri hadde hørt om før. Sjekk tidslinjen hans inne på google maps appen. Hvis man trykker på det runde ikonet øverst til høyre, og så videre på tidslinje, så vil man kunne velge datoer og se hvor personen har vært. Skal hvertfall funke på android. Og om det ikke er noe historikk der så dobbeltsjekk om denne er huket for:) I ditt tilfelle ts hadde jeg ikke vært i tvil om å kontakte en privatetterforsker, for min egen del og for å få fred. Lykke til:) Anonymkode: a2842...d52 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #63 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg leste et tips i en annen tråd som jeg aldri hadde hørt om før. Sjekk tidslinjen hans inne på google maps appen. Hvis man trykker på det runde ikonet øverst til høyre, og så videre på tidslinje, så vil man kunne velge datoer og se hvor personen har vært. Skal hvertfall funke på android. Og om det ikke er noe historikk der så dobbeltsjekk om denne er huket for:) I ditt tilfelle ts hadde jeg ikke vært i tvil om å kontakte en privatetterforsker, for min egen del og for å få fred. Lykke til:) Anonymkode: a2842...d52 Fy Faen... Dette er det mest psycho råd jeg har noen gang lest her inne og resten av tråden er ikke betre. Dere har ingen ting med å være i et forhold hvis dere ikke klarer å stole på den dere er sammen med. Innser dere ikke hvor mye dere ødelegger for dere og deres partner med denne adferden? Gå til psykolog og finn ut av disse traumene dere sliter med og bearbeid det. Kvinners "magefølselse" er bare en forsvarsmekanisme for kvinner til å rettfferdiggjøre at de ikke tenner eller er forelsket i mannen lengre - og de leter derfor etter grunn til å forlate forholdet med å finne noe som ikke stemmer, til å kunne gå ut av forholdet uten å være den "slemme". Own your own shit! Anonymkode: 42e27...dbd 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #64 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 17.00): Mhm, på disse to månedene hvor noe har føltes galt har jeg gått igjennom hundre ulike senariorer i hode mitt. Enn om, hva om.. Jeg tilgir ingen form for utroskap. Vet ikke hvor du har lest noe annet?!?! Fasaden , hvor har du lest noe om den? Jeg gir vel blanke i fasaden! Min omgangskrets bryr seg ikke om fasader, hva andre mener har jeg aldri brydd meg om egentlig. Så hvor henter du alt de skriver om? Det har iallefall ikke jeg skrevet! Ts Anonymkode: 60eab...f6a Tror kanskje den som svarte deg ikke greide å lese setningen din om å ikke tilgi😉 Anonymkode: e8a86...588 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #65 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvorfor mistenker du akkurat utroskap? Du er helt sikker på at det ikke er problemer med økonomi? Noe han har rotet fryktelig til? Vet du skriver at du har gått igjennom akkurat det punktet, men det er likevel umulig for deg å vite så lenge du ikke har hans bankID. (Grunnen til at jeg spør om det er at jeg vet selv hvor jævlig dette er, prøve å skjule at man har rotet det til og hvor mislykket og skamfull man føler seg. Jeg ble veldig rar og distansert mot min mann da jeg hadde en sånn periode. Ble helt borte mentalt. Og passet på mobilen, da det alltid tikket inn sms eller ringte fra kreditorer. 🙄) Anonymkode: 7bf83...a42 Det er jo også utroskap! Anonymkode: e8a86...588 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #66 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er jo også utroskap! Anonymkode: e8a86...588 Ja, det er jo det. 😓 Husker hvor forferdelig denne perioden var, jeg skammet meg og hadde selvmordstanker. Tenkte at familien hadde det bedre uten meg. Til slutt så ble jeg sykemeldt, satt på antidepressiva og fikk hjelp til å inngå en ordning. Og mannen var forståelsesfull tross alt. Nå går det fint og er glad jeg ikke kjørte inn i fjellveggen som jeg vurderte... Poenget var at det kan være mange grunner til at mannen oppfører seg rart mot TS. Selv om han nekter for at det er noe galt. Det kan også være så enkelt som at han sliter psykisk, uten at han klarer å sette ord på det. Anonymkode: 7bf83...a42
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #67 Skrevet 2. desember 2022 Jeg har vært på motsatt side av denne situasjonen - dvs. i din manns sko - der jeg ikke har vært utro, men har blitt beskyldt for det. Grunnlaget var tynt, en "magefølelse" som var sterk nok til at han hevdet seg overbevist om at det han trodde var sant. Han gikk gjennom telefonen min, og da han ikke fant noe var svaret at jeg måtte ha slettet det. Han spurte meg ut hundre ganger om alle menn jeg datet før jeg traff ham og hvorvidt vi har hatt kontakt i etterkant. Han har sett gjennom alle menn jeg jobber med eller som har begynt i jobben, for å sjekke om det er noen nyansatte som kan være attraktive, eller bor i vårt område. Han har saumfart alle appen og sosiale medier jeg bruker for å se om jeg kan ha kontakt med noen der. Jeg opprettholdt sannheten - jeg har aldri bedratt ham - og over tid slapp han dette litt og litt, men hans respons har vært å endre på anklagen. Han tror ikke jeg har vært utro, MEN "det har vært noe". Jeg har chattet med noen, eller vært interessert i noen. Han har gradvis løsnet rammene for hva utroskap innebærer, for at jeg skal passe formen. Jeg har med tiden lurt på om han ganske enkelt ikke takler å ta feil, fordi han da må innse at oppførselen hans over flere måneder har vært på totalt feil grunnlag og han har rett og slett oppført seg dårlig og nesten egenhendig ødelagt forholdet (jeg har flere ganger sagt at jeg går fra ham dersom han ikke stopper). Når jeg har luftet dette for et par venninner har de vært forferdet og klare på at han har et stort problem. Når jeg leser om tilsvarende situasjoner på nett så stemmer alle raskt i med at fyren er "gal" og "viser sitt sanne jeg". De anbefaler nærmest å flytte inn på krisesenter. Når en kvinne kommer med disse bekymringene, blir hun anbefalt å tråkke over hans grenser, invadere hans privatliv og kanskje kontakte en privatdetektiv. Jeg er for så vidt enig i at man skal lytte til magefølelsen. Og er det slik at dere ikke kysser eller har sex lenger, på hans initiativ, så er det klart noe er endret. Men det kan være flere årsaker til disse endringene. Spørsmålet er; skulle han ligge med noen andre, hvem kunne det vært, og når skulle det foregått? Er han overhodet typen til å være utro? Anonymkode: 51ddc...6e4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #68 Skrevet 2. desember 2022 Hvis ei dame i hans nære forbindelse har blokkert deg på FB har du funnet henne :-). Du finner henne ikke, men kompisen din kan søke henne opp. Hvorfor har hun blokkert deg tror du. Det de fleste blir tatt på er historier som ikke henger sammen. Skal på butikken, blir borte i 2-3 timer men har ikke brukt penger der de har vært. Skal på trening med treningstøyet er tørt. Ingen trener i 3-4timer Eller den beste. Kjøpe inn 2-3 AVR (Voice aktivated recorder) med lang batteritid. Legg en i bilen, en på hjemmekontor eller utenfor inngangsdøren eller der han svarer på telefonen. Vent en uke og du har svaret. Anonymkode: 2a3f4...ffb 1
Nåleputa Skrevet 2. desember 2022 #69 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg leste et tips i en annen tråd som jeg aldri hadde hørt om før. Sjekk tidslinjen hans inne på google maps appen. Hvis man trykker på det runde ikonet øverst til høyre, og så videre på tidslinje, så vil man kunne velge datoer og se hvor personen har vært. Skal hvertfall funke på android. Og om det ikke er noe historikk der så dobbeltsjekk om denne er huket for:) I ditt tilfelle ts hadde jeg ikke vært i tvil om å kontakte en privatetterforsker, for min egen del og for å få fred. Lykke til:) Anonymkode: a2842...d52 Prøvde dette på meg selv. Har iPhone, og det kom ikke opp noe på meg. Enda jeg har farta mye rundt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #70 Skrevet 2. desember 2022 Nåleputa skrev (58 minutter siden): Prøvde dette på meg selv. Har iPhone, og det kom ikke opp noe på meg. Enda jeg har farta mye rundt. Jeg hadde det, syntes det var litt guffent, så skrudde det av for noen år siden. Anonymkode: 82bda...361
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #71 Skrevet 2. desember 2022 Intuisjonen pleier faktisk ofte å stemme.. Fikk samme dårlige følelse som TS, etter 17 års forhold. Mannen endra atferd, begynte å trene masse, voktet mobilen, var ute på ettermiddagene, festet mye, også noen netter han ikke kom hjem- med dårlige unnskyldninger, han var deppa på en måte på samme tid, og påsto han trengte "space".. myyye rart- Iaf, jeg var livredd, ble også paranoid, redd, lei meg, nesten kjærlighetssorg.. For han endra seg sånn. Påsto han elsket meg men kjente det ikke mer.. Jeg hadde konkret mistanke til en kollega av ham. Spurte en del, han nektet alt. Han oppførte seg rart av og på i 2 år. Og BOOM, etter 2 år får jeg vite at i starten av denne perioden hadde han vært forelska i denne kollegaen, og de hadde hatt noe på gang. Han sa det ikke selv heller, fikk vite det på annet vis.. Men iaf, konkret råd: om du har tilgang til mobilen hans og appene: sjekk messenger. Gå inn på ikonet med bilde av ham oppe i venstre hjørne, klikk "personvern og sikkerhet", klikk så "begrensede kontoer". Hvis han chatter der med ei han vil skjule fra å poppe opp i chatten, kan hun ligge under begrensede kontoer.. Du kan jo prøve å åpne en evt slik chat og se! Og: til de som sier at man bare må jobbe med sin egen usikkerhet og ikke sjekke ting.. Vel, jeg er ikke så sikker altså. Jeg gjorde det. Ble så nedkjørt av angsten og uroen som gnagde i meg, så gikk til psykolog selv. Prøvde å jobbe med meg selv fof å ikke sjekke ting han gjorde, hans SoMe osv. Prøvde å la ham få "space". Det er jo liksom det riktige å gjøre, men når partner bedrar og man går og har det vondt, så føles det ekstra vondt i ettertid iaf å ha vært den snille som ikke skulle sjekke opp på partnerens gjøremål.. Jeg angrer på at jeg ikke bare gikk all in og sjekka litt mer tidlig, så kunne jeg spart meg selv for 2 års helvete med usikkerhet i forholdet. Gikk og hadde det så mye vondt. Husker en gang jeg skulle ut med bilen og han ringte meg fra barnets mobil og sa han hadde glemt mobilen sin i bilen og jeg MÅTTE komme hjem med den med en gang! Jeg hadde en timeavtale og dårlig tid så jeg lurte på om det ikke kunne vente til jeg kom hjem, for jeg kunne bli forsinket. men han var helt desp, og skulle ha mobilen med eneste gang. Da hadde jeg jo sjansen, men skulle liksom ikke "overvåke" ham heller ;( Kanskje hadde jeg fått visshet da, når alt dette så vidt hadde starta... Kunne spart meg selv for mye pine og smerte.. Kan jo være det ikke er noe slikt på gang her, TS. Men det vondeste er iaf å gå i uvisshet og kjenne på at noe ikke stemmer.. Har dere el-bil kan man på noen av dem sjekke hvor bilen er i appen.. vet om noen som fant ut rare ting på den måten og.. Lykke til! Anonymkode: 9643d...b5f 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #72 Skrevet 2. desember 2022 Jeg tapet en GPS tracker under sete på bilen. Gikk to dager, så hadde fått nøstet opp 4 måneder med usikkerhet og vondt i magen. Han var utro uten tvil. Anonymkode: 044de...e1a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #73 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tapet en GPS tracker under sete på bilen. Gikk to dager, så hadde fått nøstet opp 4 måneder med usikkerhet og vondt i magen. Han var utro uten tvil. Anonymkode: 044de...e1a Hvordan funker den? Anonymkode: 9643d...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #74 Skrevet 3. desember 2022 Var koblet opp i mot telefonen min og en app. Så bilen kjørte som en prikk på et kart. Anonymkode: 044de...e1a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #75 Skrevet 3. desember 2022 https://www.sporingspartner.no/products/gps-sporingstracker-for-barn-turgaere-demente-osv Anonymkode: 044de...e1a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #76 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 15.04): Jeg har tatt min kjæreste i å chatte med andre på nett (snap, Messenger av det jeg vet), og vi har hatt en tøff periode på grunn av dette. Han påstår nå at alt hat kommet på bordet, og at jeg vet om absolutt alt som har skjedd. Han lover at det ikke skal skje igjen, men jeg har en fryktelig dårlig magefølelse. Alt på telefonen er selvfølgelig slettet, og jeg vil tro fortløpende kontrakt slettes omgående, så jeg kan jo se på den når jeg vil. Men jeg har altså en syden følelse av at det fortsatt skjules noe, og jeg får ikke ro. Ser et tips om at batteri kan sjekkes for hvilke app’er som er brukt, det skal jeg teste. Men er det noe annet sted på tlf jeg burde lete for å få svar? Anonymkode: 7eeb3...de0 My activity på nettleser Anonymkode: ed00f...9c8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #77 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 13.22): Trening har han begynt med, men de har jeg og..det bare ER noe.. telefonen voktet han slik du sier, helt til jeg tok det opp. Han får alle varslingene på en klokke, og kan slå av varslingene på tlf.. hjelper lite.. nå ligger tlf å slenger rundt omkring igjen, men tenker varslingene er av? Klokken lyser noen ganger natterstid, han sier de er puls/søvnregistrering Han vet alt om mine «paranoide» følelser, og har bare bedt om ærlighet og respekt om han har gjort/gjør noe galt, slik at livet og samarbeidet for våre barn blir lettere i årene fremover. Tok det land tid før du oppdaget noe? Anonymkode: 60eab...f6a Vi har også barn sammen. Og han jobbet MYE overtid når han var sammen med elskerinnen. Jeg var hjemme med barna. Jeg glemmer ikke en gang han hadde lagt telefonen sin i gangen, jeg gikk forbi bordet hvor den lå, den pep( sms lyd) men jeg fikk ikke opp sms varslingen som jeg hadde fått opp før. Og som han også gjerne viste meg inn i mellom. Jeg brukte aldri å sjekke tlf hans heller. Men da fikk jeg en guffen følelse. Han drakk en del alkohol også. Når jeg avslørte hans utroskap, så drakk han mye(sikkert for å drukne sorgene) og det holdt han på med i 8 måneder før han gav seg. jeg er veldig sikker på at han fikk følelser for henne. De sendte også bilder til hverandre på Snapchat. Det kommer til å gå lang tid før jeg stoler på en mann igjen. Anonymkode: a58be...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå