Christian__ Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Hei folkens Det er sikkert en del tv galne folk her som kunne tenke seg noe nytt å se på, har lagt merke til at Prison Break kommer snart på tv, etter at jeg så reklame, men husker ikke hvilken kanal, lurer på om det var tv3. Denne serien er så utrolig vellaget med gode skuespillere og eg overraskende bra plot at det er umulig å ikke se den. Jeg lastet den ned etter å ha lest litt på nett og jeg har sett 13 episoder over 2 netter. Filmen er rett og slett genial. For å ta et eksempel, jeg følger med på lost, har gjort det helt siden den startet, det jeg vil fram til er at jeg er ikke den eneste som mener at Lost har tapt seg litt, Prison break derimot bygger seg opp istede for ned, både når det gjelder spenning og innlevelse fra seeren. Kort om hva den handler om uten å røpe for mye. Michael er en arkitekt som har en bror som er dømt til døden, for mordet på broren til visepresidenten. Broren (lincoln) hevder så klart at han er uskyldig, derfor raner michael en bank kun for å komme seg inn i samme fengselet som broren. Før dette så har han lagt planer om å kunne få broren sin ut, samtidig som dette så er det også mye som skjer på utsiden ang. hva som egentlig skjedde. Slik, vil som sagt ikke si for mye, men SE DEN, når den kommer på norsk tv. Den er som sagt utrolig bra synd det ikke har kommet mer enn 13 episoder, for nå klarer jeg snart ikke å vente mer
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 Støtter denne. Prison Break er en kjempebra serie! Jeg er helt hektet, en av de beste seriene jeg har sett på lenge. :-D Og etter min mening mye bedre enn Lost. Og Wentworth Miller (han som spiller Michael) er jo utrolig kjekk da...og det er jo ikke noe minus De nye episodene kommer vist først i mars - hvordan skal vi klare å vente så lenge? Og ja, det er på TV3 serien skal sendes.
Nella Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Begynte på 1. episode i går/natt. Virker lovende
Christian__ Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2005 Thanks titta, da vet vi at det er på tv3 , hehe.. Har hørt at neste episode (nr 14) kommer ut i usa den 6 mars, synd jeg er flyttet til florida da, blir vel ikke mye tid til å se tv da tror jeg men men desidert en av de beste seriene jeg noensinne har sett på tv
iviking Skrevet 11. desember 2005 #5 Skrevet 11. desember 2005 hm, har "skaffet" meg de 13 første episodene. Ser at dere mener at prison break bygger seg opp, men det gjorde vel lost også i første sesong.
Nella Skrevet 11. desember 2005 #6 Skrevet 11. desember 2005 Lost slutta å bygge seg opp før midten av 1. sesong syns jeg. Episode på episode som var kjemepkjedlige. Og alikevel følger jeg med....
~sikka~ Skrevet 11. desember 2005 #7 Skrevet 11. desember 2005 Har fulgt med Prison Break hver uke siden det startet. Og jeg liker ikke serien like godt som Lost. Men vi har jo alle hver vår smak da.
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Men er det noen som vet når den begynner på tv3?
~sikka~ Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 Men er det noen som vet når den begynner på tv3? ← Ifølge tv3.no begynner det i januar. http://tv3.no/index.phtml?page_type=document&document=74882
Aquarius Skrevet 12. desember 2005 #10 Skrevet 12. desember 2005 ooooh, høres lovende ut. Dette kan ikke tv-slaven meg gå glipp av!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå