AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #21 Skrevet 29. november 2022 Jeg bodde slik når jeg var 18 i ett år. Fikk ikke ha besøk fordi det var ubehagelig for utleier. Fikk ikke gå på do etter 23.00 for da våknet utleier. Fikk ikke lage mat for sent, eller for tidlig. Når tiden gikk dukket det opp flere og flere slike problemer. Endte med at jeg kun brukte soverommet og iblant badet. Spiste ute og hos venner. Betalte likevel 50 prosent av strømmen. Anonymkode: 1da9c...c90 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #22 Skrevet 29. november 2022 Tror du gjør lurest i å finne deg noe annet. Hadde det vært kun 2500 for rommet inkl strøm med alle de andre ulempene som medfølger ville hybelen ha vært et akseptabelt midlertidig "kupp". Du er kun 28. Ser du for deg å få dame etterhvert? Anonymkode: b2bb3...fdb 1
Maskinfører Skrevet 30. november 2022 #23 Skrevet 30. november 2022 Kan umulig værra tillatt det der kan være direkte helsefarlig 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #24 Skrevet 30. november 2022 spoiler alert! Tulleinlegg🥱 for de som ikke forstår det selv 🙄🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: e2bc6...924
skruf Skrevet 30. november 2022 #25 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men de voksne barna bor vel ikke der, kun besøk? Så da blir det rett å dele strømmen på 3. Anonymkode: 16756...114 Ts skriver at han må dele fellesrom med utleier og hennes familie, som består av tre voksne barn+en leieboer til Han spesifiserte ikke i hovedinnlegget at utleiers barn bare er der av og til, men at han deler med damen og hennes familie. Bor alle hjemme og ingen er mindreårige så bør strøm deles på 6 (ikke 7 som jeg skrev først) 1
Gjest takinova Skrevet 30. november 2022 #26 Skrevet 30. november 2022 Huff, nei - da er du desperat. Hadde det nå i det minste vært et eget toalettrom til deg, men alt skal deles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå