Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2022 #81 Del Skrevet 26. desember 2022 Akkurat det kan jeg dessverre tro 100% på.... ...men hun har sin tilhengerskare der, uten tvil. Ekstreme mennesker har også fans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2022 #82 Del Skrevet 27. desember 2022 Dagens instagram-juleserie fra G. er veldig underlig. Det første bildet ser ut som at moren godt kunne ha vært død og blir allikevel plassert i en sofa og dandert så hun sitter oppreist. Var vanlig i gamle dager det. G. har et tohåndsgrep rundt den gamles hode/hals for å få henne slik G. vil og blir "pen på bildet". Stakkars gamlemor har ingenting hun skulle ha sagt. Nå må jammen Gunilla gi seg og la mamman få være i fred. Behandle henne med respekt og beskytt henne istedenfor å ha henne som en privat hånddukke på bildene av seg selv og datteren som poserer som vanlig. 😢 Det bildet var vondt å se på. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 28. desember 2022 #83 Del Skrevet 28. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (På 27.12.2022 den 12.23): Dagens instagram-juleserie fra G. er veldig underlig. Det første bildet ser ut som at moren godt kunne ha vært død og blir allikevel plassert i en sofa og dandert så hun sitter oppreist. Var vanlig i gamle dager det. G. har et tohåndsgrep rundt den gamles hode/hals for å få henne slik G. vil og blir "pen på bildet". Stakkars gamlemor har ingenting hun skulle ha sagt. Nå må jammen Gunilla gi seg og la mamman få være i fred. Behandle henne med respekt og beskytt henne istedenfor å ha henne som en privat hånddukke på bildene av seg selv og datteren som poserer som vanlig. 😢 Det bildet var vondt å se på. Enig, det var merkelige greier. Og den storyen hennes da hun sang foran juletreet 🙈 Altså, haha 😭🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 29. desember 2022 #84 Del Skrevet 29. desember 2022 Uff ja, litt av en kontrast mellom døende gamlemor og datteren med veldig korte skjørt som viser fram beina sine foran juletreet! 🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2022 #85 Del Skrevet 29. desember 2022 Har alltid ledd godt av galskapen hennes, men dette her er jo direkte grotesk. Samtidig ikke overraskende i det hele tatt. Det ligger i hennes narsissistiske natur å være så invaderende, føle slik berettigelse og å være så krenkbar, der de aller nærmeste er de viktigste brikkene i hennes behov for narsissistisk forsyning. Ikke uvanlig med en emosjonell og intellektuell modenhet tilsvarende et barn heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 30. desember 2022 #86 Del Skrevet 30. desember 2022 Har ikke ord 😢 Dette er jo så himla overtråkk og mishandling så det holder. Stakkars moren. Grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 2. mars 2023 #87 Del Skrevet 2. mars 2023 Endelig fikk mamma Iris hvile ❤️ Føles fælt å skrive "endelig", men tror hun har det mye bedre nå. Hvil i fred 🌺 18 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 #88 Del Skrevet 2. mars 2023 Triste nyheter, men jeg har ventet lenge på denne hendelsen og er tilfreds på Iris vegne; hun hadde levd eksistert på overtid en lang stund nå og blitt hentet og hentet til og fra sykehus i det uendelige. En stor påkjenning for en gammel kropp som har vært klar til å dra videre...men medisiner, leger og Gunilla har tviholdt på henne. Godt at "lille mamma" har funnet fred. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. mars 2023 #89 Del Skrevet 2. mars 2023 (endret) tøflusen skrev (38 minutter siden): Endelig fikk mamma Iris hvile ❤️ Føles fælt å skrive "endelig", men tror hun har det mye bedre nå. Hvil i fred 🌺 Det debatteres om eksponering av barn, men fy hvor Gunilla har utlevert sin sårbare, gamle og syke mor. Helseopplysninger, bilder og videoer av et menneske som er på sitt mest sårbare og som ikke er samtykkekompetent, helt hinsides! Godt hun får hvile i fred nå ❤️ Endret 2. mars 2023 av K_mb 21 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 #90 Del Skrevet 2. mars 2023 K_mb skrev (2 minutter siden): ...men fy hvor Gunilla har utlevert sin sårbare, gamle og syke mor. Helseopplysninger, bilder og videoer av et menneske som er på sitt mest sårbare og som ikke er samtykkekompetent, helt hinsides! Godt hun får hvile i fred nå ❤️ Jeg har akkurat gått igjennom instagrammen hennes og har alltid reagert negativt på danderingen av mamma`n som ikke kan sitte oppe selv, som ikke aner hvor eller hvem hun er lengre, blant mengder av blomsterkvaster, hunder og katter, presten og vennene, poserer Gunilla og Erika på verste hollywood-manèr...fullstendig malplassert alt sammen og uten å bry seg om at deres jobb skulle være å beskytte den gamle, ikke utlevere alt av helseplager og nærbilder til hele verden slik som de har gjort. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. mars 2023 #91 Del Skrevet 2. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg har akkurat gått igjennom instagrammen hennes og har alltid reagert negativt på danderingen av mamma`n som ikke kan sitte oppe selv, som ikke aner hvor eller hvem hun er lengre, blant mengder av blomsterkvaster, hunder og katter, presten og vennene, poserer Gunilla og Erika på verste hollywood-manèr...fullstendig malplassert alt sammen og uten å bry seg om at deres jobb skulle være å beskytte den gamle, ikke utlevere alt av helseplager og nærbilder til hele verden slik som de har gjort. Det er helt vilt. Moren er som en rekvisitt, mens Gunilla og datteren poserer. Selv som terminal fikk hun ikke fred fra å bli eksponert. Gunilla er grenseløs, og gjør hva som helst for oppmerksomhet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. mars 2023 #92 Del Skrevet 2. mars 2023 Hun rakk akkurat å bli 97 år. Det er en anseelig alder for et menneske. Hvil i fred, Iris. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. mars 2023 #93 Del Skrevet 2. mars 2023 Måtte hun hvile i fred ❤️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. mars 2023 #94 Del Skrevet 2. mars 2023 Hvordan har det gått med hun dattera? Husker jeg syntes det var ille hvordan hun ble utlevert og, utrolig uansvarlig tv-produksjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. mars 2023 #95 Del Skrevet 2. mars 2023 hvalstad45 skrev (6 minutter siden): Hvordan har det gått med hun dattera? Husker jeg syntes det var ille hvordan hun ble utlevert og, utrolig uansvarlig tv-produksjon. På Instagram poserer hun på bilder sammen med moren sin i blant, f.eks. i julen. Hun er like høy eller kanskje et hakk høyere enn sin mor nå, så hun begynner å bli stor/voksen. Hun er i alle fall gammel nok nå til å si nei til å være med på bilder om hun absolutt ikke ville det. Men å si nei til Gunilla er det vel ikke mange med vettet i behold som tør.... da eksploderer vel spetakkelet . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 2. mars 2023 #96 Del Skrevet 2. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. mars 2023 #97 Del Skrevet 2. mars 2023 tøflusen skrev (6 timer siden): Endelig fikk mamma Iris hvile ❤️ Føles fælt å skrive "endelig", men tror hun har det mye bedre nå. Hvil i fred 🌺 Ja. Tenk at hun fikk sin 97 år gamle mor (med meget lavt funksjonsnivå) med covid inn på intensiven. Stakkars, hun burde fått dø i fred. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 2. mars 2023 #98 Del Skrevet 2. mars 2023 Million skrev (3 timer siden): På Instagram poserer hun på bilder sammen med moren sin i blant, f.eks. i julen. Hun er like høy eller kanskje et hakk høyere enn sin mor nå, så hun begynner å bli stor/voksen. Hun er i alle fall gammel nok nå til å si nei til å være med på bilder om hun absolutt ikke ville det. Men å si nei til Gunilla er det vel ikke mange med vettet i behold som tør.... da eksploderer vel spetakkelet . Jeg lurer på hvordan hun har behandlet helsepersonellet som har behandlet hennes mor i denne prosessen. Dvs jeg regner med hun har behandlet de fleste veldig dårlig, kanskje bortsett fra mannlige, eldre attendings. Hun er nok pårørende fra h. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2023 #99 Del Skrevet 2. mars 2023 (endret) Jeg har jo sett Gunilla når hun flyr i flint på hollywood-damenes program, så det her var nok av samme kaliber: hun klasebomber omgivelsene om hun ikke får det som hun vil. Endret 2. mars 2023 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. mars 2023 #100 Del Skrevet 2. mars 2023 (endret) Mmmwhatever skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvordan hun har behandlet helsepersonellet som har behandlet hennes mor i denne prosessen. Dvs jeg regner med hun har behandlet de fleste veldig dårlig, kanskje bortsett fra mannlige, eldre attendings. Hun er nok pårørende fra h. Jeg kikket på Instagramkontoen hennes her i stad, og akkurat som en tidligere her i KG-tråden spådde, har hun skyldt på en av "caregiver"ne, altså pleiere, for morens sykdom. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men det sto at Gunilla hadde tvunget en av pleierne til å covid-teste seg, og viste seg å være positiv. Hun selv og datteren var, så klart, ikke smittet, så da var det utskjelling av pleieren. Uansett, det ble altså covidsmitte på gamle Iris, og i en alder av 97 og allerede sterkt svekket helse, bukket hun til slutt under. Gunilla ytret hatefulle bemerkninger om alle disse pleierne hun og moren hadde vært utsatt for, som var så onde og fæle... alle sammen, visstnok. Endret 2. mars 2023 av Million 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå