Gå til innhold

Utendørs vielse i Oslo


Engel

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som foretar utendørs vielser i Oslo?? hvor kan vi evt. henvende oss?

Jeg vet at det er vanskelig å få til, at man må kjenne en dommer eller en prest eller noe, men vet noen av dere om noen som kan være villig til å gjøre det? Noen som har blitt/skal vies utendørs selv? Virker som dommerne i Oslo er ekstra uvillige til sånt... :cry:

Er også litt interessert i å høre fra dere som har hatt sermoni i regi av HEF. Vi har jo muligheten til å vies på tinghuset på morgenen, for så å ta en sermoni senere med gjestene til stede. Eller vil dette føles merkelig? Hvordan er sermoniene til HEF? Hvor finner jeg informasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt til nærmeste menighetskontor og spurt dær. Om presten dær gjør det eller om de vet om noen andre som gjør det.

Det varierer veldig fra prest til prest.

Men husk at de gjør det ikke hvor som helst heller da. Vet om noen som ville bli viet i en buss, men det nekat presten på.

Håper du får noen til å gjøre det. Det er jo ikke dermed sagt alle brullup skal skje i kirken eller hur??

Du ble vel ikke noe klokere av dette, men du får ha lykke til.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...