AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg trodde sengegavler skulle være mye og gode som en sofarygg å lene seg på når man vil lese bok i sengen. Har nå vært i flere sengebutikker og kjent at gavlene er harde. Trenger man egentlig sengegavl da? Hva brukes en gavl til? Pynt? Er det like greit uten? Hva foretrekker dere? Og lager sengegavl merker på veggen, dunker osv når den er frittstående og ikke veggskrudd? Anonymkode: ff869...caa
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Tenker på de som pynt. Har aldri hatt sengegavl selv, dessverre, men tenkte å skaffe det nå når jeg flytter og får større soverom. Om du vil sitte behagelig i sengen anbefaler jeg hotellpute 😊 Anonymkode: cc46e...c59
Snublefot62 Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Sengegavl har for min del fungert kun som feste til håndjern eller andre festemidler for armer og/eller ben. Men ut over det har jeg aldri sett poenget og der vi bor nå har vi ikke i det hele tatt.
exictence Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jeg har sengegavl til pynt. Synes det er fint og er glad for det 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Sengegavl har for min del fungert kun som feste til håndjern eller andre festemidler for armer og/eller ben. Men ut over det har jeg aldri sett poenget og der vi bor nå har vi ikke i det hele tatt. Da har du kanskje en gavl med stenger og ikke en plategavl? Kan se poenget og den praktiske fordelen med stenger i forhold til festemidler. Anonymkode: ff869...caa
Snublefot62 Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har du kanskje en gavl med stenger og ikke en plategavl? Kan se poenget og den praktiske fordelen med stenger i forhold til festemidler. Anonymkode: ff869...caa Det er de jeg synes har vært best ja. Men hadde tidligere ei treseng med åpninger som fungerte like greit når det kommer til tau, tøy eller teip. Men det er noe med lyden av håndjern mot metallstenger og..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Det er mer som pynt og at det på en måte rammer inn sengen☺️ Jeg har sengegavl og tror ikke jeg hadde klart meg uten, men så er jeg interiør interessert da 😃 Anonymkode: e9c80...413 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Snublefot62 skrev (1 time siden): Sengegavl har for min del fungert kun som feste til håndjern eller andre festemidler for armer og/eller ben. Men ut over det har jeg aldri sett poenget og der vi bor nå har vi ikke i det hele tatt. Går du i søvne?? Anonymkode: 04773...80c 5
sommermor Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 Her kommer ikke en sengegavl i hus. Jeg leser aldri på sengen, så det er ikke nødvendig her. Her har jeg ikke nattbordlampe engang.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Går du i søvne?? Anonymkode: 04773...80c Huff, du er alt for uskyldig for dette forumet Anonymkode: 552a2...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå