Ruspus Skrevet 27. november 2022 #1 Skrevet 27. november 2022 (endret) Var på en tilstelning med over hundre tilstede. Ble etter noen dager syk. Pipng i brystet og en veldig hoste, var dårlig i over en måned. Tok korna-test en gang, den viste negativ. Kunne jeg likevel ha hatt korona? Endret 27. november 2022 av Ruspus
Sofakona Skrevet 27. november 2022 #2 Skrevet 27. november 2022 Kan..ofte må man teste dag 2-5 og 8 føda det kan ta dager før du tester positive 1
Hedda-78 Skrevet 27. november 2022 #3 Skrevet 27. november 2022 Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. 1
Sitronterte Skrevet 27. november 2022 #4 Skrevet 27. november 2022 Kan hende. Jeg måtte ta 5 tester over flere dager før det viste positiv. Hatt Covid 2 ganger, men ikke forkjølelse eller luftveisproblemer noen av gangene.
Ruspus Skrevet 27. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2022 Hedda-78 skrev (13 minutter siden): Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. Var vel en slik hjemmetester.
Sitronterte Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Hedda-78 skrev (14 minutter siden): Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. Ikke i starten av forløpet. Da kan de slå ut negative når du faktisk har Covid. Det beste er å teste flere ganger. Og ikke minst viktig å teste i halsen før du tar den i nesen.
Hedda-78 Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Ruspus skrev (2 minutter siden): Var vel en slik hjemmetester. Ja, da skal du ikke se bort ifra at du har hatt covid. Sitronterte skrev (1 minutt siden): Ikke i starten av forløpet. Da kan de slå ut negative når du faktisk har Covid. Det beste er å teste flere ganger. Og ikke minst viktig å teste i halsen før du tar den i nesen. Ja, det er min erfaring også. Jeg testet negativt på hjemmetest fem dager på rad da jeg følte meg dårlig (tok den både i hals og nese), men fikk positiv på pcr. Dagen etter brøt sykdommen ut i full blomst. 1
Anbefalte innlegg