Ruspus Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Var på en tilstelning med over hundre tilstede. Ble etter noen dager syk. Pipng i brystet og en veldig hoste, var dårlig i over en måned. Tok korna-test en gang, den viste negativ. Kunne jeg likevel ha hatt korona? Endret 27. november 2022 av Ruspus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 27. november 2022 #2 Del Skrevet 27. november 2022 Kan..ofte må man teste dag 2-5 og 8 føda det kan ta dager før du tester positive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 Kan hende. Jeg måtte ta 5 tester over flere dager før det viste positiv. Hatt Covid 2 ganger, men ikke forkjølelse eller luftveisproblemer noen av gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 27. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 27. november 2022 Hedda-78 skrev (13 minutter siden): Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. Var vel en slik hjemmetester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 Hedda-78 skrev (14 minutter siden): Bar det en hjemmetest eller pcr-test? Hjemmetester er vel ikke kjent for å være spesielt sikre. Ikke i starten av forløpet. Da kan de slå ut negative når du faktisk har Covid. Det beste er å teste flere ganger. Og ikke minst viktig å teste i halsen før du tar den i nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 27. november 2022 #7 Del Skrevet 27. november 2022 Ruspus skrev (2 minutter siden): Var vel en slik hjemmetester. Ja, da skal du ikke se bort ifra at du har hatt covid. Sitronterte skrev (1 minutt siden): Ikke i starten av forløpet. Da kan de slå ut negative når du faktisk har Covid. Det beste er å teste flere ganger. Og ikke minst viktig å teste i halsen før du tar den i nesen. Ja, det er min erfaring også. Jeg testet negativt på hjemmetest fem dager på rad da jeg følte meg dårlig (tok den både i hals og nese), men fikk positiv på pcr. Dagen etter brøt sykdommen ut i full blomst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg