AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #21 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Går og drømmer om Hardanger selv, reiser dit så ofte jeg kan❤️ Men bodde tre år i ei bygd da barna var små, og dit MÅTTE jeg bort fra. Var holdninger og prat på bygda som jeg syntes ble veldig snevert😕 Flyttet til en større by før barna begynte på skolen, men bor i en bydel nærme skog og friluftsliv. På den måten slipper vi å bo midt i gryta, men er fortsatt bare 15 minutter unna sentrum. Det er jo ikke det at jeg er så ofte i sentrum, men det er fint å bo i et område hvor 17.mai-toget bruker mer enn 3 1/2 minutt på å gå forbi (jeg var i Odda på 17.mai i år, ble overrasket over hvor lite toget var🙊). I tillegg er det både lett å være introvert og lett å være ekstrovert i en større by; man KAN henge med mange folk, men man kan også bare drukne i mengden. Jeg liker å drukne i mengden🙂 Eneste tipset jeg egentlig kan gi, er vel å flytte før barna begynner på skolen. Etter det er det mye tyngre å dra dem ut av det kjente og kjære. Anonymkode: ddfda...304 Begynte navnet på bygden med R? Anonymkode: da5ca...718
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå