AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Er yrkessjåfør med tyngre kjøretøy. Og opplever dette hver eneste dag. Jeg kommer mot en rundkjøring, ser bilen som kommer fra andre siden blinker seg til venstre. Tenker da; ja da skal vel vedkommende rundt, så jeg får vike da siden kjøretøyet mitt er 15meter. Men NEIDA, vedkommende blinker så ut til høyre og drar rett frem. HVORFOR blinker enkelte til venstre i rundkjøring når de skal rett frem? Blinker dere til venstre og om dere skal rett over en veg i et vanlig kryss og? Det gir jo ingen mening. Er ingenting i trafikken som irriterer meg mer enn dette. Anonymkode: 72dba...874 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 Du er ikke den eneste som ser slike nolduser. Så en slik her om dagen, blinka venstre men ble litt paff da den fortsatt befant seg foran meg😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Del Skrevet 26. november 2022 Folk er håpløse på blinklys i rundkjøringer. Jeg brøt vikeplikten her for en tid tilbake fordi en bilist blinket til høyre på vei inn i rundkjøringen og hadde plassert seg godt ut til høyre. Dvs. alt tilsa at hun skulle ut i samme arm jeg sto og ventet i. Så da kjørte jeg, da ... Når det gikk opp for meg at hun hadde glemt å skru av blinklyset etter å ha kjørt av motorveien var det for sent å stoppe. Sjansen var mindre for sammenstøt om jeg bare fortsatte. Og det gikk heldigvis bra. Men hvor skulle hun egentlig? Joda, hun lå i ytterkant av rundkjøringen hele veien rundt, og ut av den siste armen før den hun kom inn i. Og blinket til høyre hele veien. Hun blinket altså til høyre forbi arm 1 og 2, og kjørte ut av arm 3. Aner ikke hvordan hun klarte det uten at blinklyset skrudde seg av automatisk. Anonymkode: 6a47f...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 Kan jo hende føreren ombestemmer seg. Jeg mener man da bør fullføre en runde om man allerede har gitt tegn til at man skal mer enn 180 grader rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Del Skrevet 26. november 2022 Dette har jeg faktisk aldri sett, men ufattelig irriterende med folk som ikke blinker eller blinker feil. Jeg har lyst til å kjøre om folk som kommer rett forfra ikke blinker. Og hvis de blinker til høyre, kjører jeg selvfølgelig. Anonymkode: 2e82f...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå