Gå til innhold

Hva er slingrefitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Den infantile typen din har neppe omløp nok i toppen til å skjønne at slike ord bare kommer ut av munnen på eplekjekke 12-åringer som nettopp har fått hår på tissen. Jeg fatter ikke at du ikke gir slike nisser adgang til himmelriket ditt. 

Anonymkode: bbdc4...dd3

Bortsett fra at du snakker ned Nissen i dette innlegget, er jeg enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slingrefitte er et ord jeg bare har vært borti som skjellsord på KG...

Skrevet

Han sa, kos deg med slingrefitta di. Vurderer seriøst å slå opp ja, blir ikke akkurat bra sexliv det

Anonymkode: c5f73...0e5

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro at typen din sa det. Slingrefitte er negativt, selv om det er positivt for mange. Hvem liker ikke deilige store kjønnslepper?

Skrevet
Paramount skrev (24 minutter siden):

Jeg har vanskelig for å tro at typen din sa det. Slingrefitte er negativt, selv om det er positivt for mange. Hvem liker ikke deilige store kjønnslepper?

Hvor sjokka tror du ikke jeg ble? Selv når jeg ikke visste hva det betyr så skjønte jeg fort det var negativt. Hører ut som en fitte som slingrer rundt, henger 

Skrevet
Paramount skrev (27 minutter siden):

Selvmotsigende mucho?

Anonymkode: 70033...473

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor sjokka tror du ikke jeg ble? Selv når jeg ikke visste hva det betyr så skjønte jeg fort det var negativt. Hører ut som en fitte som slingrer rundt, henger 

Ikke bry deg. Det er ikke sikkert han mente noe med det. Uansett, vi er minst 10 millioner menn som digger slike fitter. (Tallet er bare et røft overslag for at du ikke skal bli frustrert, men ingen overdrivelse, sikkert atskillig flere)

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvmotsigende mucho?

Anonymkode: 70033...473

Donde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han sa, kos deg med slingrefitta di. Vurderer seriøst å slå opp ja, blir ikke akkurat bra sexliv det

Men har du store indre kjønnslepper da? Eller er du vid?

Anonymkode: 33e64...92b

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Han sa at han ble sur på meg og ville såre meg, siden jeg egentlig er fornøyd med vaginaen min men nå er jo det enda en ting å tenke på. Så slingrefitte betyr flaggermus? Lange kjønnslepper? 

Som mann, så vil jeg anbefale deg å dumpe denne guttungen.  Slike som slenger fra seg slike kommentarer med det mål om å såre, er ikke noe å samle på. 

Slingrefitte ble I min ungdom brukt på damer som var løse, lå rundt med alle, hadde en visuelt mindre pen vagina, osv. Og definitivt ikke noe kompliment som enkelte her sier. Kunne like godt brukt ordet hore. 

Sorry, men igjen, dump denne guttungen. 

Anonymkode: 9c573...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...