Gå til innhold

Hva er slingrefitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen sa jeg har slingre fitte, hva er det? Løs? 

Anonymkode: c5f73...0e5

Skrevet

Er ikke det de som har lange kjønnslepper? Tror det, men altså hva slags "gutt" er du sammen med? Man kommenterer da ikke slikt.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det er et av de nedverdigende ord menn har altfor mange av angående kvinner. 

Om typen din kalte deg det er han ingenting å samle på. 

Anonymkode: 2e5d3...a42

• Liker 8
Skrevet

Vulvaen din er helt fin. Mannen derimot…

• Liker 9
Skrevet

Det er sånt som kommer fra munnen til respektløse menn man bør pælme ut. 

Anonymkode: 5247d...e2c

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hedmarksutrykk for flaggermus, altså vagina transportabelt på latin.

Anonymkode: 77fd1...6b9

• Liker 1
Skrevet

Det utrykket har jeg ikke hørt siden 90 tallet. Det var sikkert morsomt da men verden har beveget seg fremover og det er ikke et ord menn flest med respekt for seg selv eller kvinner bruker lenger. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Slingrefitte er et kompliment, men ikke noe man sier høyt. 

Anonymkode: 432e7...a34

Skrevet

Øøøh, når jeg var ung ble det brukt om jenter som lå rundt, og som man ikke likte... Samme med madrass, tunell, sklie, høl. Aldri hørt det brukt om faktisk kjønnsorgan. 

Anonymkode: 8eb7c...e2f

• Liker 3
Skrevet

Han sa at han ble sur på meg og ville såre meg, siden jeg egentlig er fornøyd med vaginaen min men nå er jo det enda en ting å tenke på. Så slingrefitte betyr flaggermus? Lange kjønnslepper? 

• Liker 1
Skrevet

Slingrefitte er et skip/båt som ruller og Slingrer mye. 

Anonymkode: 51dcc...1b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slingrefitte er et kompliment, men ikke noe man sier høyt. 

Anonymkode: 432e7...a34

Ja, ikke si det høyt, det er et elendig uttrykk. Godt synlige lange kjønnslepper er skikkelig hot og sexy synes jeg 🤩 

Anonymkode: d51bc...0fc

• Liker 1
Skrevet

Det er det samme som slafsetufsle.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan være en sårende kommentar som gjør at man slår opp. Finn deg en voksen mann neste gang!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor spør du KG og ikke kjæresten din?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det trenger ikke å bety noe mer enn at han syntes du er en fitte. Lenge siden jeg har hørt det ordet, relativt barnslig og umodent å kalle kjæresten - eller noen andre, for det der. 

Anonymkode: 32089...af4

• Liker 1
Skrevet

Han sa at han ble sur på meg og ville såre meg, siden jeg egentlig er fornøyd med vaginaen min men nå er jo det enda en ting å tenke på. Så slingrefitte betyr flaggermus? Lange kjønnslepper? 

Hvorfor er du sammen med en så umoden person, som vil såre deg med vilje for å oppnå makt og kontroll? Dette er en hersketeknikk, og han der er såpass umoden og lite oppegående - men kos deg med søpla di. 

Anonymkode: 32089...af4

• Liker 2
Skrevet

Den infantile typen din har neppe omløp nok i toppen til å skjønne at slike ord bare kommer ut av munnen på eplekjekke 12-åringer som nettopp har fått hår på tissen. Jeg fatter ikke at du ikke gir slike nisser adgang til himmelriket ditt. 

Anonymkode: bbdc4...dd3

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Har hørt det bli brukt om flere ting.

Jenter som ligger rundt, jenter med lange kjønnslepper og jenter som er vide nedentil.

Det blir brukt som skjellsord, noe som betyr at kjæresten din snakker nedsettende til deg og om deg.

Hadde seriøst slått opp, for en idiot.

Det blir som om du skulle sagt at han har liten pikk for å såre han. Sånt gjør man bare ikke mot noen man er glad i.

Endret av Blåttvann
Skrevet

Han sier det for å såre deg???? Utrolig umodent, og desverre ikke noe å samle på... Å si at du sier noe teit etc er en ting, å kalle deg slingrefitte derimot..............

Anonymkode: 94e4c...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...