AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #21 Skrevet 25. november 2022 Jeg er 22 år og har en kjæreste som er 9 år eldre. Han var min første, jeg tenner vanvittig på han og vi har veldig deilig sex. Men det er jo fordi jeg ble kjent med han og forelsket i han som person, ikke fordi han er eldre. Hadde aldri villet ha et forhold som du beskriver, for min del er det bare "full pakke" som er aktuelt, med kjærlighet og en fremtid sammen. At sexen er bra er bare en bobus. Anonymkode: 5764f...a4b 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #22 Skrevet 25. november 2022 Jada, dere er så fine atte! (not) Anonymkode: eb164...599 1
Gjest AprilRyan Skrevet 25. november 2022 #23 Skrevet 25. november 2022 Tror ikke du får et fasitsvar her, men kanskje holde seg unna de på 16-18 når du selv er såpass gammel som du er. Mange jenter i den alderen oppfører seg som de skulle være mye mer voksne enn de er, men er det ikke. Ville latt de jentene i den alderen få ha sine første seksuelle opplevelser med gutter/menn på egen alder enn han gamle som liksom skal lære henne opp. Jeg er kanskje litt farget av et par venninner som holdt på med såpass mye eldre menn i den alderen, men de relasjonene var alt annet enn sunne og man blir lett han creepy gamlingen som skal sjekke opp jenter på videregående. Utenom det så er kvinner ulike og du må prøve deg frem på andre arenaer enn Kvinneguiden. Du får nok neppe et fasitsvar. Noen synes det er spennende med eldre menn, andre synes det er ekkelt.
Troyamin Skrevet 25. november 2022 #24 Skrevet 25. november 2022 Jeg har alltid likt eldre menn. Men i dag er jeg veldig glad for at jeg ikke ble groomet ig innledet et seksuelt forhold til en "gammel" mann på 34 år når jeg var 16 år. Ungdom (16-17) og unge kvinner (18-20) tror kanskje de vil ha en eldre mann, men hjernen er ikke utviklet nok til å takle konsekvensene av hva et seksuelt forhold vil gjøre med dem på lang sikt. Ha respekt nok til å styre unna ungdom og unge kvinner. 1 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #25 Skrevet 25. november 2022 Det er noe veldig ekkelt når noen menn går etter en maksalder som er mye yngre enn seg selv. TS du er 34, og det fins jo mange vakre damer i slutten av 20-årede og i 30-årene. Hvorfor skal 22-23 være maks? Hvorfor har du behov for å føre an og at jenta skal være mye yngre? Det går an å like jenter som er litt yngre enn seg selv, men det blir veldig rart synes jeg når forskjellen blir såpass stor og du bevisst vil ha ei som ikke er ferdig utviklet i hjernen enda mens du selv er det. Anonymkode: 2bc9a...5dc 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #26 Skrevet 25. november 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Er jo ikke sikkert at hans hjerne er så velutviklet heller da 😆 Hvor velutviklet man er er en ting men han er i 30-årene og etter boka er da hjernen ferdig utviklet rundt 25 år ut fra hva jeg har hørt. Han har også nok erfaringer til å kjenne seg selv godt nok til å vite hvordan han reagerer på ting osv. Det er en forskjell med tanke på alderen deres selv om noen mennesker oppfører mer voksne enn andre ved lik alder. Det er rart synes jeg å bevisst gå etter en som ikke er ferdig utviklet i hjernen aldersmessig, for så vidt også i forhold til at han søker noen med en yngre kropp. Hva er liksom så galt med andre kvinner på hans egen alder at han totalt utelukker de? Det er alarmerende synes jeg å kun gå etter en mye yngre, noe er ikke helt som det skal være da. Anonymkode: 2bc9a...5dc 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #27 Skrevet 25. november 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (Akkurat nå): Jeg vett a faen jeg. Så lenge folk er myndige, eller i hvert fall over den seksuelle lavalder, så får de gjøre hva pokker dem vil for min del. Ja man gjør akkurat hva man vil, men så må man også få si sin mening. Og min mening er at TS ikke bør gjøre dette og heller prøve å forstå hvorfor han tenker som han gjør. Jeg synes jo han bør legge det fra seg, hvis han ikke gjør det er vi uenige. Men jeg må få lov å synes at det er ekkelt og ikke som det bør være, å bevisst gå etter kun yngre kvinner. Hvis man gjør noe folk har meninger rundt må man også være forberedt på at folk reagerer som de gjør. Dette er min mening utfra hva tråden handler om... Anonymkode: 2bc9a...5dc 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #28 Skrevet 25. november 2022 Du vil altså groome en jente som ikke har hjernen ferdig utviklet og innbille henne at en seksuell relasjon med så stor maktforskjell er normalt og ok. Det er ikke ok i det hele tatt! Anonymkode: 2498f...d22 2 2
Andro Skrevet 25. november 2022 #29 Skrevet 25. november 2022 Har aldri likt eldre menn. Pluss-minus 5 år max. Helst yngre. Eldre menn har ikke kapasitet til å følge aktivitetsnivået eller den seksuelle appetitten min. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #30 Skrevet 25. november 2022 Bestandig likt eldre menn, men de må være mye eldre enn det du er og ha skjegg. Anonymkode: 25a5f...124
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #31 Skrevet 26. november 2022 Selvsagt ikke, du kan være faren min Anonymkode: 8678f...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #32 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 16.46): Jeg er 22 år og har en kjæreste som er 9 år eldre. Han var min første, jeg tenner vanvittig på han og vi har veldig deilig sex. Men det er jo fordi jeg ble kjent med han og forelsket i han som person, ikke fordi han er eldre. Hadde aldri villet ha et forhold som du beskriver, for min del er det bare "full pakke" som er aktuelt, med kjærlighet og en fremtid sammen. At sexen er bra er bare en bobus. Anonymkode: 5764f...a4b En mann på 31 år er IKKE en eldre mann. Anonymkode: 35b5d...d23 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #33 Skrevet 26. november 2022 Danielmix skrev (På 25.11.2022 den 16.36): Jeg ser ikke it som 34,fleste tror jeg er under 30. jeg er godt trent og godt utstyrt. Gjelder mer og gi en uerfaren jente opplevelsene hun kanskje ikke klarer og få av en ‘gutt’.. jeg er ikke etter og utnytte.. jeg er for og nyte sammen med henne Hvis du har masse penger, kjører fin bil, har en bra jobb og er kjekk vil du klare å finne en ung dame på 22. Lykke til. Anonymkode: b963f...92f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #34 Skrevet 26. november 2022 Nei det gjør vi ikke. Anonymkode: deb66...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #36 Skrevet 26. november 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tror mange jenter liker det 🙂 Nei vi liker best yngre menn. Eldre menn er gått ut på dato for oss jenter nå. Anonymkode: 8678f...dd5 3
KvinneMannen Skrevet 26. november 2022 #37 Skrevet 26. november 2022 (endret) Jeg kan nesten garantere at en gjennomsnittlig 22 år gammel kvinne har mer å lære deg enn motsatt, kun basert på hva og hvordan du skriver. Endret 26. november 2022 av KvinneMannen 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #38 Skrevet 26. november 2022 Maskinfører skrev (1 time siden): Tror mange jenter liker det 🙂 Living in delusion. Anonymkode: deb66...bd7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå