Gå til innhold

Liker dere yngere jenter eldre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann 34 og har lyst til og møte en jente fra lovlig alder til maks 22-23 år som vil innlede et sunt og sex praktiserende forhold. Vil ‘lære’ henne og ‘gi’ henne nytelse (elsker og gi nytelse)..hvordan er deres syn jenter på en eldre mann som tar kontroll og fører ann?..lurer også på om det er noen steder man kan møte yngere jenter? Tips om steder og meninger settes pris på..

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Fetlife.

Anonymkode: 52879...2b5

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruk Fetlife.

Anonymkode: 52879...2b5

Hva er det?

Skrevet

Nei, det liker vi ikke.

Anonymkode: 7c742...513

• Liker 13
Skrevet

Jeg var sammen med en på akkurat 34 da jeg var 22 år, og altså for gammel for deg. Mine venninner kalte ham gamlingen, og synes det var ekkelt at jeg var sammen med en så gammel mann. Han var for gammel også, selv om han mente han var veldig ungdommelig. 

Nei yngre kvinner liker generelt ikke slikt. 

Anonymkode: 71ef5...221

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en på akkurat 34 da jeg var 22 år, og altså for gammel for deg. Mine venninner kalte ham gamlingen, og synes det var ekkelt at jeg var sammen med en så gammel mann. Han var for gammel også, selv om han mente han var veldig ungdommelig. 

Nei yngre kvinner liker generelt ikke slikt. 

Anonymkode: 71ef5...221

Hvor gammel er du nå?

Skrevet

Nei, liker de som er like gamle. Maks 25-26 år

Anonymkode: 81160...b12

• Liker 6
Skrevet

De eneste jentene som "liker" menn som er vesentlig eldre får gaver, tjenester og eventuelt penger av dem 

• Liker 8
Skrevet

Menn som jeg skal interessere meg for må uansett alder mestre basic rettskriving 🙈

Anonymkode: f79ac...2d0

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Nope, kjæresten min er 12 år eldre enn meg, jeg er 59. Hun kan f.eks lage mat, sånn som flesk og duppe, kan ungjenter dette, tviler sterkt 🤔🙃

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn som jeg skal interessere meg for må uansett alder mestre basic rettskriving 🙈

Anonymkode: f79ac...2d0

Å skrive yngere, eller hun/henne feil, er turn off ja. Dyskleksi er noe helt annet og godtatt i mine øyne. 

Anonymkode: 68835...7e9

Skrevet

Nei, softtiss allerede i begynnelsen av 40 årene. Takke meg til alle disse fine ungguttene på 25 😊

Anonymkode: 82acb...539

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (3 minutter siden):

Bra det, for kvinnfolk om henger seg opp i slikt, er minst like mye turn off. 

Og tørre....

Anonymkode: 82acb...539

Skrevet
MissKatt skrev (24 minutter siden):

De eneste jentene som "liker" menn som er vesentlig eldre får gaver, tjenester og eventuelt penger av dem 

Sugarbadies

Skrevet

Beklager feilskriving. Jeg snakker 5 språk  og norsk er det siste jeg har lært. Bodd i Norge i 9 år.

Skrevet

Jeg ser ikke it som 34,fleste tror jeg er under 30. jeg er godt trent og godt utstyrt. Gjelder mer og gi en uerfaren jente opplevelsene hun kanskje ikke klarer og få av en ‘gutt’.. jeg er ikke etter og utnytte.. jeg er for og nyte sammen med henne

Skrevet
Danielmix skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke it som 34,fleste tror jeg er under 30. jeg er godt trent og godt utstyrt. Gjelder mer og gi en uerfaren jente opplevelsene hun kanskje ikke klarer og få av en ‘gutt’.. jeg er ikke etter og utnytte.. jeg er for og nyte sammen med henne

Du høres ut som en sympatisk fyr?? 

Skrevet

Med sånne tanker og ideer så håper jeg du virkelig er god på sex da.

Er umulig å gi deg et fasitsvar på det du spør om siden kvinner på den alderen er så ulik.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...